Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא): מאכלים לחג

מסלוב דלי: תפריט ספיישל לראש השנה המעדנייה החדשה, שנפתחה לאחרונה ברמת החייל בתל אביב, מציעה תפריט ייחודי לקראת החגים ההולכים ומתקרבים. ניתן לבחור במנות בודדות, כגון גפילטע בנגקוק סטייל, כבד קצוץ עם ברנדי, עוף שלם ממולא באורז עם רימונים ופיצוחים וצוואר טלה ממולא בתמרים, בפריקה ובשזיפים; ואפשר לבחור בתפריט מוכן מראש לארבעה סועדים לפחות, במחיר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסלוב דלי: תפריט ספיישל לראש השנה

המעדנייה החדשה, שנפתחה לאחרונה ברמת החייל בתל אביב, מציעה תפריט ייחודי לקראת החגים ההולכים ומתקרבים. ניתן לבחור במנות בודדות, כגון גפילטע בנגקוק סטייל, כבד קצוץ עם ברנדי, עוף שלם ממולא באורז עם רימונים ופיצוחים וצוואר טלה ממולא בתמרים, בפריקה ובשזיפים; ואפשר לבחור בתפריט מוכן מראש לארבעה סועדים לפחות, במחיר של 250 שקלים לסועד. תפריט זה כולל שש מנות ראשונות, שתי מנות ביניים לבחירה מתוך ארבע אפשרויות, ושתי מנות עיקריות לבחירה מתוך שלוש אפשרויות. החל ממרק עוף צח עם קניידלך, דרך פילה סלמון צלוי ביוזו וסילאן וכלה בבריסקט מעושן, מדובר בתפריט מגוון, עם מנות מוכרות וטוויסטים מתבקשים. כאשר מזמינים את התפריט לארבעה מקבלים בנוסף גם בקבוק יין רוזה. ההזמנות, חשוב לציין, מתקבלות עד יום רביעי לפני החג. 073-7317110.

צילום: איתי סליקטר

 

נסטלה: לחמית דבש ואגוזים של אסם

השילוב של דבש ואגוזים הופך את הלחמית הזו לראויה להיכלל במדור החג. עם זאת, המוצר החדש מהווה קטגוריה בפני עצמו, השונה מזו של המוצרים המוכרים יותר של המותג. הסיבה היא, כמובן, המתיקות הגבוהה (יחסית) של המוצר, שחדי החך מזהים בו גם את טעם הדבש. זה מסתדר מצוין עם פרוסת גבינה, בהנחה ואתם אוהבים קצת מתיקות באוכל שלכם.

עד 12.9 שקלים ל-190 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

קולו: קוקטיילים באריזות אישיות

מה הקשר בין המוצרים הללו לבין ארוחות החג, אתם שואלים? ראשית, אין כמו קצת אלכוהול כדי להעביר את ארוחת החג יותר בנעימים. שנית, למה להסתפק ביין, אם אפשר ליהנות מקוקטייל? לשם כך משווקת החברה שני מארזים, שבכל אחד מהם יש ארבעה מיקסים מוכנים מראש להכנה של קוקטיילים (שלוש יחידות של כל מיקס). אלה עשויים עם אלכוהול ממשי, הם מיועדים להקפאה, וכאשר משתמשים בהם בהתאם להוראות השימוש, מתקבלים קוקטיילים בסיסיים וטובים. מה בתפריט? ג’ין אנד טוניק, פלומה, מאי טאי ופינה קולדה באחד; מוחיטו, דאקירי תות, הפי ביי טוויסט ופרדייז איילנד בשני.

110 שקלים. להשיג בחנויות אלכוהול ובנקודות מכירה.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

אם אתם רוצים שגם כוס התה שלכם תהיה ברוח החג, דעו כי המותג פומפדור של חברת טיקנה מציע חליטת רימונים, העשויה מפירות וללא קפאין; וכן חליטה בטעם קמומיל ודבש, הודות לשילוב של חומר טעם טבעי בטעם דבש ו-0.1% של גרגירי דבש עם בבונג. גם חליטה זו אינה מכילה קפאין.

עד 18.9 שקלים ל-20 תיונים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

יד מרדכי של חברת שטראוס מציעה מארז הכולל עשר אריזות דבש אישיות, שעל כל אחת מהן מוטבעת ברכה אחרת.

להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן