Skip to content

בדיקות מקדימות לפני רכישת דירה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעת בה אנו מעוניינים לחתום על הסכם רכישת דירה, הרי שמדובר על אחת העסקאות החשובות ביותר במהלך החיים שלנו שכן, במידה ונחליט לשים לרגע בצד את הבשורה המרגשת שעסקה שכזו מביאה עמה ונחליט להתרכז ביהט הטכני, ניכר כי מדובר על הוצאה כספית גבוהה במיוחד וכן, ברוב המוחלט של המקרים ההשקעה תתלווה אל הלוואה בנקאית שתלווה אותנו במשך פרק זמן כזה או אחר. לאור כל הנתונים המוזכרים, ניתן לומר באופן חד משמעי כי כלל הפרטים השונים המתייחסים באופן ישיר לעסקה, בין אם מדובר על הפרט הגדול והחשוב ביותר ובין אם מדובר על הפרט הקטן ביותר שיחמוק מהעיניים שלנו במהלך מעמד החתימה, מחזיקים במשקל כבד וישיר על כל הסובב סביב העסקה הסופית. במטרה למנות תרחישים לא נעימים כאלו ואחרים מהתרחשות, מיותר לציין כי ההמלצה המרכזית תהיה להיעזר בשירותיו של  עורך דין קניית דירה , עורך דין שיוודא כי ההסכם אכן עונה על הצרכים האישיים שלכם במלוא המענה.

בדיקה והפקה של נסח הטאבו

בדיקה והפקה של נסח הטאבו היא למעשה הפעולה הראשונית והבסיסית ביותר שאנו צריכים לבצע במהלך תהליך הרכישה. כמו כן, חשוב לציין כי באמצעות הוצאת נסח עדני מטעם הלשכה לרישום מקרקעין, הרי שתוכלו להכיר את פרטי הנכס בצורה בה הם רשומים, ולא בצורה בה החליטו הבעלים של הדירה. לא פעם ולא פעמיים הדבר יעניק אינדיקציה מעולה בכל הנוגע לכדאיות הרכישה ולא פחות חשוב, יעניק לכם את האפשרות להסתכל על תעודת הזהות של הנכס בו אתם מעוניינים. מדובר למעשה על בדיקה בה עורך הדין אליו פניתם ישווה את כלל הפרטים שהוצגו מול הדירה, לרבות הפרטים שניתנו מטעם בעל הדירה, במטרה להבין את הפערים הקיימים, בין הנתונים השונים שתעלה הבדיקה תוכלו לפגוש בגודל הנכס, מספר חניות, מספר חלקה וכן הלאה.
במידה ואתם מעוניינים בעורך דין מקצועי ואמין שילווה אתכם לאורך כל תהליך הרכישה במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים את הרכישה האידיאלית ועדיין לא יודעים מאיפה להתחיל, אנו ממליצים לכם לפנות לשירותיו של עורך דין מקרקעין נאור גלברג  עוד היום.

צילום: FREEPIK

תיק מבנה משותף

כאמור, נסח הטאבו מהווה מסמך משמעותי במיוחד בביסוס ההיכרות שלכם עם הנכס. זאת בעוד כי ניתן לומר בצורה חד משמעית כי תיק המבנה המשותף יעניק לכם את האפשרות לערוך בדיקה נוספת במטרה לאתר אי התאמות בין המסמכים השונים וכן, גם במטרה לגלות מספר נתונים נוספים שלא זכו להתייחסות מלאה בנסח הטאבו. מסמכי המבנה המשותפים כוללים בתוכם בין היתר תקנון, תשריט, צו וכך הלאה. בדיקת התקנון למשל, תאפשר לנו להבין אם מדובר בנכס המתלווה אל מספר מגבלות כאלו ואחרות, או לחילופין הוראות מיוחדות אשר נוגעות בכל הסובב סביב זכויות הבנייה. על כן, בעת בה נבחן לעומק את את תשריט המבנה המשותף, הרי שהדבר יעניק לנו את האפשרות להשוות בצורה מדויקת בין כלל הפרטים אשר רשומים בנסח הטאבו וכן, במידה ואתם מעוניינים לקחת משכנתא מטעם הבנק, ניכר כי שמאי מטעם הבנק יבקש לבדוק תשריט זה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן