Skip to content

תושב כרמיאל הואשם באונס טרנסג'נדרית

מתכתב האישום עולה כי אדר הציע לצעירה טרמפ, סטה ליער מרוחק מהכביש ושם ביצע בה את זממו. הוא התריע שלא תספר לאיש והסיעה אל הכביש שם הבחינה הצעירה ברכב אמה שהמתינה לה בתחנת אוטובוס, הצעירה הבטיחה לו את שדרש, ירדה מרכבו ורצה אל אמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין מעשה אונס ומעשים מגונים הוגש היום (חמישי) על ידי פרקליטות מחוז חיפה כנגד אודי אדר בן 62 תושב כרמיאל. מכתב האישום שהגישה  עו"ד מונא מנסור, עמדה צעירה  בת 20 , בתחנת אוטובוס בצומת בצפון והתקשרה לאימה על מנת שתגיע ותאסוף אותה לביתה,  אולם לא היה מענה, מסיבות האלו היא ביקשה לעצור טרמפ. אותה עת הגיע אדר ברכבו למקום ומשהבחין בטרמפיסטית עצר לידה והיא עלתה לרכבו. במהלך הנסיעה התפתחה שיחה בין הצעירה לנאשם ובשלב מסוים הוא עצר את הרכב בשולי הכביש. הצעירה  שאלה אותו למה עצר את הרכב ואדרי השיב שהוא רוצה להיות מרוכז בשיחה עמה והמשיך לשאול אותה שאלות על רצונותיה. לטענת התביעה בכל פעם שהיא ענתה תשובה שלא הניחה את דעתו, הוא הנחית מכת אגרוף חזקה על לוח השעונים של הרכב במטרה להפחידה ולהטיל עליה מורא. הצעירה, בפחדה מפניו, השיבה לשאלותיו.

צילום אילוסטרציה (FREEPIK)

בהמשך, תוך כדי נסיעה סטה הנאשם בפתאומיות מהכביש לתוך דרך עפר המובילה ליער. בתגובה לכך אמרה הצעירה לאדרי כי היא טרנסג'נדרית. המתלוננת שנבהלה וחששה מאד מפני הנאשם ומעשיו,  שבה וביקשה ממנו מספר פעמים במהלך הנסיעה ביער, שייקח אותה לביתה. אדרי לא נעתר לבקשותיה ובתגובה להן הנחית מכות אגרוף חזקות  על לוח השעונים ועל הגה הרכב.
תוך כדי הנסיעה ביער, התקשרה אמה של הצעירה לטלפון הנייד שלה מספר פעמים, אך אדרי הורה לה לא לענות לשיחות כי היא עמו עכשיו. הוא המשיך בנסיעה בתוך היער עד שהגיע לאזור מבודד, מוקף עצים ומרוחק מהכביש הראשי,  שם עצר את הרכב והורה לצעירה לרדת ממנו והורה לה להתיישב במושב האחורי של הרכב. והמתלוננת בפחדה מפני הנאשם עשתה כדבריו.  בהמשך לכך, התיישב הנאשם גם הוא במושב האחורי ליד המתלוננת  ובצע בה מעשים מגונים ומעשה סדום. בשלב מסוים, הצעירה בכתה וביקשה מהנאשם שיחדל ממעשיו, אך הוא לא שמע לבכייה ולא חדל ממעשיו.
לאחר מכן אדרי התלבש והורה לצעירה לעלות לרכב למושב שליד הנהג. היא התלבשה, ירדה מהמושב האחורי ואמרה לאדרי שישאיר אותה ביער ושהיא תלך מהמקום בעצמה,  אך הוא סירב לבקשתה והורה לה לעלות לרכב. בחששה מתגובותיו של הנאשם עלתה הנאנסת לרכב והתיישבה במושב הנוסע ליד הנהג. אדרי פנה אליה ואמר לה שלא תספר לאף אחד על מה שקרה ודרש ממנה להבטיח לו שלא תספר. לאחר שהרכב התקרב לכיוון הכביש הראשי, התקשרה אמה של המתלוננת שוב ובשלב זה ענתה לה הבת וביקשה שתמתין לה בצומת. לאחר שהגיע הנאשם ברכב סמוך לכביש הראשי, ובעודו בדרך העפר, הבחינה המתלוננת ברכב של אמה בתחנת האוטובוס וביקשה לרדת מהרכב. אדרי עצר את רכבו בשביל העפר, הוריד את המתלוננת, ונסע מהמקום.  הצעירה עלתה לרכב אמה ומיד פרצה בבכי וסיפרה לאמה מה שקרה.
עו"ד שרית גולן, שמייצגת את אדר מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקשה כמבית המשפט לאסור את פרסום שמו ותמונתו. השופט ניצן סילמן דחה את הבקשה וציין בהחלטה מנומקת כי "נקודת המוצא שעומדת בבסיס ההליך המשפטי היא כי בית המשפט ידון בפומבי זולת אם נקבע אחרת בחוק.

"מעבר לחשיבות המיוחדת, מקום שבו מדובר בעבירות מין כלפי אוכלוסייה מוחלשת, בפנינו משיב אשר על פי הבקשה הורשע בעבירות מין בעבר, אף בנסיבות דומות. לא זו בלבד שאותו 'כתם' של עבריינות מין כבר ממילא קיים, אלה שגם האינטרס הציבורי בנוגע לפרסום מוצדק שבעתיים, עת מדובר במי שנשפט, הורשע ואמור להתחיל בריצוי מאסרו בעוד כשבועיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן