Skip to content

מתכוני לוטוס + קינוחי לוטוס

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוגיות לוטוס הן להיט בישראל, ולא ברור מי היה הראשון שחשב על קינוחי לוטוס, אבל זו פשוט הצלחה. ומאז כולם שואלים אותנו על מתכוני לוטוס. אז החדשות הטובות הן שיש לי כמה מתכוני לוטוס מנצחים, קלים להכנה ואהובים על עולם.

אז מה הסיפור עם לוטוס? אז לוטוס למי שעדיין לא מכיר הן עוגיות בלגיות העשויות מבצק קינמון ותבלינים, ויש להן טעם מיוחד. הן אהובות על המבוגרים ועל הילדים, והן פשוט מושלמות ליד כוס הקפה. קמפיין הפרסום של החברה (מאפיות לוטוס) ידוע בסלוגן ”כל קפה רוצה לוטוס“, והאמת שקשה לחלוק על כך.

’מאפיות לוטוס/ נוסדה בבלגיה בשנת 1932, והיא פעילה כבר קרוב לתשעים שנה. ההצלחה שלה רק הולכת וגדלה וכיום היא מחזיקה במפעלים גם במקומות נוספים בעולם על מנת לספק את הביקוש העולמי לעוגיות הנהדרות שלה. יש לה ליין של מוצרים שונים, אך ללא ספק העוגיות הן מוצר הדגל והן ידועות בציבור בתור עוגיות לוטוס.

ההצלחה של עוגיות לוטוס הביאה את החברה להשיק מוצר נוסף – ממרח לוטוס. גם מוצר זה המבוסס על טעמם של עוגיות לוטוס הפך ללהיט. והוא גם מעניק לנו דרך קלה לשלבו בקינוחי לוטוס.

מתכוני לוטוס משלבים את הטעם הייחודי של עוגיות לוטוס במגוון קינוחים מתוקים וטעימים. זה לא אוראו, וזה לא פתי בר, זהו פשוט טעם מיוחד המביא קסם אל כל מנה. כל אחד מייד יזהה כבר בביס הראשון את הטעם המיוחד של מאפיות לוטוס.

צילום: Freepik

מתכוני לוטוס לעוגות

ישנן צורות שונות ליהנות מלוטוס, ובהחלט ניתן לשלב אותו במתכוני עוגות. ניתן להשתמש בעוגיות לוטוס וממרח לוטוס עבור אפייה וגם עבור עוגות שאינן דורשות אפיה.

עוגת לוטוס אפויה יכולה להתאים לרגעים שבו ביקשו מכם להביא עוגה לאירוח. אתם רוצים להביא עוגה מרשימה וטעימה, כזו שנראית טוב על השולחן וכל ביס ממנה הוא עונג של טעמים ללשון. ואתם כמובן רוצים עוגה ביתית, אך הבעיה שאינם מצטיינים באפיית עוגות. אל דאגה זוהי עוגה קלה להכנה כמו כל המתכונים הנהדרים שלנו.

ואם אינכם בענייני אפויה, או שחיפשתם להביא את הטעמים של קינוחי לוטוס אל חג השבועות, יש לנו גם מתכון לעוגת גבינה לוטוס קרה. העודה מביאה את הטעמים הנהדרים של עוגת הגבינה ומשדרגת אותם בעזרת הטעם הייחודי של עוגיות לוטוס.

קינוח לוטוס ב 5 דקות

אנו מביאים לכם מבחר מתכוני לוטוס, כולם קלים להכנה. אך אם באמת תרצו להעמיד על הרגליים קינוח מפתיע במהירות שיא, תאמינו או לא ניתן לעשות זאת תוך 5 דקות – 4 דקות בשביל להכין את הכל ועוד דקה אחת במיקרוגל הם על מה שנדרש בשביל להכין עוגת לוטוס אישית. ולצד הטעמים המיוחדים של קינוחי לוטוס, יש בה גם נגיעות שוקולד לבן של מילקה. פשוט ערבבו את כל המצרכים (מתכון באתר) והכניסו למיקרוגל. מיד תקבלו קינוח חם וריחני עם טעמים נהדרים.

וזה עוד לא הכל! ניתן להכין מלוטוס עוד מגוון קינוחי לוטוס מדהימים. תוכלו למצוא באתר עוד מתכונים, ותמיד אנו מחפשים אחר המתכונים הבאים. תהיו בטוחים שהצוות שלנו כבר עושה ניסויים ועובד על המתכון הבא.

מתכוני לוטוס מתאימים לילדים ולמבוגרים. הם מאפשרים לכל אחד ליצור קינוחים בעלי טעמים ייחודיים, גם אם אין לכם כישרון מטבח יוצא דופן. אתם יכולים להכין מהם עוגיות שיהיו בבית ואותם תוכלו להגיש לאורחים לצד כוס הקפה, או להכין עוגה לאירועים או ארוחות מיוחדות. עוגת לוטוס בהחלט יכולה להיות העוגה שתביאו לשולחן השבת או שולחן החג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן