Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 25

פררו: קינדר קארדס החברה נכנסת לראשונה לתחום העוגיות עם המותג המזוהה, יותר מכל, עם ביצי שוקולד ובתוכן הפתעות. העוגייה החדשה משלבת שתי שכבות של ופל ושתי שכבות של קרם, האחד קרם חלב והשני קרם קקאו. השילוב מספק עוגייה פריכה עם כמות מספקת של הקרמים השונים. הבעיה היחידה היא עם הכמות הגבוהה של הסוכר, שהופכת את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פררו: קינדר קארדס

החברה נכנסת לראשונה לתחום העוגיות עם המותג המזוהה, יותר מכל, עם ביצי שוקולד ובתוכן הפתעות. העוגייה החדשה משלבת שתי שכבות של ופל ושתי שכבות של קרם, האחד קרם חלב והשני קרם קקאו. השילוב מספק עוגייה פריכה עם כמות מספקת של הקרמים השונים. הבעיה היחידה היא עם הכמות הגבוהה של הסוכר, שהופכת את העוגייה למתוקה מדי ומטשטשת את הטעמים של הוופל והקרמים. העוגייה, כפי שאפשר להבין מהתמונה ומהשם שלה, מעוצבת בצורה של קלף, והיא נמכרת במארז של חמש או עשר יחידות, וכן ביחידה בודדת.

עד 6 שקלים ליחידה, עד 15.9 שקלים למארז. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: פררו

 

KETO CHEF: קינוחים חדשים

המותג המתמחה במאכלים המתאימים לדיאטה קטוגנית, התרחב עם שני מוצרים חדשים שמבקשים לתת מענה לרצון לאכול מתוקים מבלי לחרוג מכללי הדיאטה. מדובר בעוגת גבינה ובמוס שוקולד, כל אחד נמכר במנה אישית המכילה 90 ו-75 גרם בהתאמה. אהבנו את עוגת הגבינה, המשלבת פירורים של עוגייה – הטעם דומה מאוד לטעמה של עוגת גבינה, המתיקות לא גדולה מדי ואין טעמי לוואי, ופירורי העוגיות מספקים את המגוון הנחוץ במרקם. מוס השוקולד, לעומת זאת, היה פחות מוצלח – אמנם יש לו טעם שוקולדי מובהק ומרקם טוב, אבל טעם לוואי בולט.

עד 13 שקלים. להשיג באניס, טבע קסטל, קיטושף ובחנויות טבע מובילות.

צילום: אפרת אשל

 

שטראוס: עדשים חומות, שעועית שחורה ושעועית חומה של טעם הטבע

אנחנו רגילים לקופסאות שימורים, ומהר מאוד התרגלנו לאריזה החדשה, בה נמכרים שלושת המוצרים החדשים של החברה. מדובר באריזת קרטון נוחה לפתיחה, השומרת על התכולה כמו קופסת שימורים. בשונה מקופסת שימורים, היא ניתנת לסגירה חוזרת בדרך קלה, עובדה שחוסכת את הצורך להשתמש בקופסה נפרדת לכל מה שנשאר. שלושת המוצרים מוכנים לאכילה כפי שהם, והם מספקים מגוון חשוב למטבח המודרני.

עד 7.9 שקלים ל-380 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: גרנולה PROTEIN בטעם תפוח וקינמון של תלמה

המוצר החדש מצטרף לסדרה קיימת של מוצרים, הכוללת שני מוצרים. המוצר השלישי והחדש מכיל, כמו הוותיקים, כ-25% חלבון במנה וכמות קטנה יחסית של סוכר. המאפיין הייחודי של המוצר הוא הטעם, תפוח וקינמון (המוצרים הוותיקים מכילים אגוזים וגרנולה באחד, ושקדים וחמוציות בשני). התוצאה מספקת – ללא טעמי לוואי, עם איזון נכו ןבין שני הטעמים.

עד 20.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

ויליפוד: סדרות חדשות של מוצרי שוקולד

Crush ו- Crush Crazy הם השמות של שתי הסדרות החדשות שהחברה החלה לשווק. הראשונה כוללת שלושה מוצרים – קוביות בטעם תות שדה מצופות שוקולד חלב, קוביות בטעם דובדבנים חמוצים מצופות שוקולד מריר, וקוביות בטעם אפרסק מצופות שוקולד חלב. אלה הפתיעו אותנו לטובה – אנחנו לא מכירים מוצרים דומים להם, והם עשויים עם יחס נכון בין פרי לבין שוקולד, עם התאמה מדויקת בין סוג הפרי לסוג השוקולד. הסדרה השנייה מנסה להתחרות במותג ותיק שפועל בתחום, וזה נעשה הן על ידי האריזה והן על ידי התכולה. הסדרה כוללת חטיף קורנפלקס מצופה שוקולד חלב, חטיף פצפוצי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב, חטיף פרלינים אגוזים במילוי פצפוצי דגנים פריכים ומצופים שוקולד חלב, וחטיף ביסקוויט מצופה שוקולד חלב. אלה שניסו אותם לא ידעו לומר שמדובר במותג חדש ולא במותג הוותיק, והמחיר הזול שלהם הופך אותם לאטרקטיביים יותר.

עד 3.3 שקלים ל-40-50 גרם, עד 9.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן