Skip to content

בת עין – מתנחל לעבר נהג אוטובוס: ערבי בן זונה

"ראיתי אותו מגיע אלי עם אש בעיניים. עם ממש כוונה להרוג. באוטובוס היו ילדים קטנים שבכו וצעקו לי סע, סע. מה שעבר לי בראש זה לצאת משם בחיים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג רכב פרטי תקף היום (רביעי) נהג אוטובוס קו 362 בכניסה להתנחלות בת עין הסמוכה לצוריף. בתגובה לתקיפה הודיעו בהסתדרות כוח לעובדים שהאוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים שפועלים בקו זה יסיימו את נסיעתם בכניסה להתנחלות בת עין. כל האירוע התרחש כשרכב פרטי נהוג בידי מתנחל חתך את האוטובוס בכניסה להתנחלות. הנהג העיר או קרא לעבר נהג הרכב הפרטי והעיר לו על נסיעתו הפרועה וזה יצא מרכבו, החל לקלל את הנהג והחל להכות את הנהג דרך חלון האוטובוס הפתוח. "ערבי בן זונה", צעק התוקף לעבר ב. נהג האוטובוס.

צילום יח"צ מדף חברת אפיקים אלקטרה (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

המתנחל אף ניסה להיכנס לתוך האוטובוס מבעד לדלת הכניסה. "ראיתי אותו מגיע אלי עם אש בעיניים. עם ממש כוונה להרוג. באוטובוס היו ילדים קטנים שבכו וצעקו לי סע, סע. מה שעבר לי בראש זה לצאת משם בחיים. קשה לי לראות איך אני חוזר לשם", סיפר נהג האוטובוס לאחר האירוע. נהג האוטובוס שחיפש מוצא מהתקיפה האלימה הצליח להתחמק ולברוח בנסיעה לאחור. הרכב התוקף נמנע מנסיעה אחריו. לנהג נגרמו חבלות קלות. תלונה תוגש במשטרת בית"ר עילית. כאמור באיגוד וועדי התחבורה בכוח לעובדים הודיעו כי מעתה יסתיים השירות בכניסה להתנחלות.  תמר אוחנה, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "אסור שאירועי טרור יהוו תירוץ לתקיפה של נהגים שמספקים שירות חיוני ובסה"כ רוצים לעבוד. מרבית הנהגים בקווים האלה הם ערבים וכרגע הם חוששים לחייהם. אנחנו באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים מחויבים לביטחון הנהגים ללא הבדל מוצא או דת וקוראים למשטרה ולהנהגת היישוב לעבוד איתנו למיגור האלימות כלפי הנהגים."

1 Comment

  1. א.ש
    23 בנובמבר 2022 @ 23:12

    מקבלים שרות ויורקים לבאר שמשרתת אותם. באם אפשר שיפסק השרות בישוב שלפני ההתנחלות הזאת. בכל מקרה לא לעצור בשערי ההתנחלות הזאת.וכמובן לא להיכנס פנימה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן