Skip to content

ג'יפ גרנד צ'ירוקי חדש

סמלת משיקה את שני דגמי הדור החמישי, גרנד צ'ירוקי חדש בגרסה רגילה וגרנד צ'ירוקי L ,גרסה מוארכת בעלת שלוש שורות מושבים (7 מקומות ישיבה). המחיר החל מ 400 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרנד צ'ירוקי מתחדש בשני דגמים, הגרנד צ'ירוקי והגרנד צ'ירוקי L  עם שלוש שורות ובעל 7 מקומות ישיבה. הארכיטקטורה החדשה של הגרנד צ'ירוקי וסגנון המרכב האווירודינמי משתלבים כדי לשפר את הביצועים, הבטיחות והאמינות של הרכב, תוך הפחתה משמעותית של המשקל, הרעש, הרעידות והנוקשות של הרכב. לרכב מנוע Pentastar V6, 3.6 ליטר, העשוי מאלומיניום, הכלול כציוד סטנדרטי, מפיק 290 כ"ס ומומנט של 35.5 קג"מ. הגרנד צ'ירוקי מספק יכולת שטח יחד עם דינמיקת נהיגה מאוזנת על הכביש. יכולת השטח הזו מתחילה בשלוש מערכות ההנעה 4X4 -Quadra-Trac I ,Quadra-Trac II  וQuadra-Drive II- עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי אלקטרוני.

גרנד צ'ירוקי חדש (צילום באדיבות היצרן)
גרנד צ'ירוקי חדש (צילום באדיבות היצרן)

מערכת מתלי האוויר Jeep Quadra-Lift, שהיא ייחודית בקבוצה, מציעה כעת שיכוך אקטיבי למחצה אלקטרוני, מעניקה מרווח גחון של עד 27.7 ס"מ ויכולת חציית מים בעומק של 61 ס"מ, בחלק מרמות הגימור. המערכת מתאימה אוטומטית את כוונון בולמי הזעזועים לתנאי הדרך המשתנים, לשיפור הנוחות, היציבות והשליטה, וניתן גם לשלוט בה ידנית באמצעות מתגי בקרה בלוח המכשירים. מערכת ניהול האחיזה מאפשרת לנהג לבחור את ההגדרות לנסיעה בכביש או בשטח לביצועי מיטביים. מאפיין זה מתאם באופן אלקטרוני את חלוקת המומנט לארבעת הגלגלים, את הבלימה והתנהגות הכביש, מערכות ההיגוי והמתלים, בקרת המצערת, העברת ההילוכים, תיבת ההעברה, בקרת האחיזה, בקרת היציבות, המערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS) ותחושת ההיגוי.

הגרנד צ'ירוקי החדש החל מ 400 אלף שח(צילום באדיבות היצרן)
הגרנד צ'ירוקי החדש החל מ 400 אלף שח(צילום באדיבות היצרן)

לרכב גג מונמך ומשתפל המשפר את הביצועים האווירודינמיים והיעילות של הגרנד צ'ירוקי מבלי לוותר על מרחב המטען והשימושיות, ואילו קו המותניים הנמוך ושטח הזכוכית הנרחב מאפשרים חדירה גדולה יותר של אור לתא הנוסעים ומשפרים את שדה הראייה. מאחורי חזית הרכב קדמית האייקונית בעלת 7 החריצים, כעת רחבה וגדולה יותר, ממוקמים רדאר לטווח ארוך ומאפיינים טכנולוגיים מתקדמים אחרים.

פנים המכונית, לוח המכשירים כולל פתחי אוורור דקים, קונסולה מרכזית אנכית עםApple CarPlay ו-Android Auto אלחוטיים שמוקמה בצורה אחרת כדי לאפשר לנהג גישה טובה יותר, וצגים דיגיטליים 10.1 אינץ' (25.6 ס"מ) (לוח מחוונים דיגיטלי וצג מגע של מערכת השמע), וכן, אופציה של צג אינטראקטיבי 10.25 אינץ' (26 ס"מ) לנוסע מלפנים.  ארכיטקטורת הישיבה כוללת מושבים קדמיים המתכווננים ל-16 כיוונים מציעים כוונון חשמלי לתמיכה לגב התחתון וזיכרון ורמות הגימור הגבוהות יותר מציעות תפקוד עיסוי בגב המושב לנהג ולנוסע הקדמי. מושבים מחוממים/אווררים זמינים עם אפשרות הגדרה לשלוש רמות.

הגרנד צ'ירוקי, כולל מאפייני בטיחות רבים ובהם התראת התנגשות בכל טווח המהירויות עם בלימה אקטיבית וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור וסע, חיישני חניה אחוריים ParkSense עם עצירה, בלם חניה חשמלי מופעל באמצעות מתג, מצלמת מבט היקפי 360 מעלות ועוד.

סביבת נהג נוחה ומתקדמת (צילום באדיבות היצרן)
סביבת נהג נוחה ומתקדמת (צילום באדיבות היצרן)

שי פלדמן, מנכ"ל סמלת: "הגרנד צ'ירוקי הוא הרכב המוביל של מותג ג'יפ בארץ ובעולם ומציב רף גבוה באיכויות שהפכו אותו לאייקון עולמי אמיתי בקרב רכבי  ה-SUV היוקרתיים. דגמי הדור החמישי של המותג הם בשורה גדולה לחובבי ה4X4 , רכבי היוקרה והטכנולוגיה. הדגמים החדשים כוללים שדרוג משמעותי בכל פרמטר אפשרי ברכב".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן