Skip to content

כתב אישום: קשר לגנבת רכבים להשכרה מישראל לרשות הפלסטינית

השיטה: הנאשם שכר מכשירי איתור לווייניים, המעבירים איתותים בזמן אמת על הרכבים בהם הם מותקנים. אז שכר רכבים מחברות השכרה שונות והתקין במוסך בשטחים מכשיר איתור על הרכב. הוא וחבריו שיכפלו את המפתחות. לפחות תשעה כלי רכב הועברו לרשות הפלסטינית בדרך זו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השיטה: הנאשם שכר  מכשירי איתור לווייניים, המעבירים איתותים בזמן אמת על הרכבים בהם הם מותקנים. אז שכר רכבים מחברות השכרה שונות והתקין במוסך בשטחים מכשיר איתור על הרכב. הוא וחבריו שיכפלו את המפתחות. לפחות תשעה כלי רכב הועברו לרשות הפלסטינית בדרך זו

מאת אבירם זינו

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ד') כתבי אישום נגד אחמד כסוואני, באסל סאלם ומואתמן רביע, באמצעות עו"ד נועה ספיר, לבית המשפט המחוזי בירושלים. על פי כתבי האישום, כסוואני, תושב ישראל, קשר קשר עם סאלם ורביע, שותפים במוסך בבית ענאן בשטחי הרשות הפלסטינית, לגניבת רכבים מישראל אל שטחי הרשות וסחר ברכבים הגנובים.

בכתב האישום מפורטת השיטה: בחודש אוגוסט 2010 שכר כסוואני מספר מכשירי איתור לווייניים, המעבירים איתותים בזמן אמת על הרכבים בהם הם מותקנים. כסוואני היה שוכר רכבים מחברות השכרה שונות ומעביר אותם למוסך בבית ענאן. במוסך, באסל היה מתקין את מכשיר האיתור על הרכב והוא ורביע היו משכפלים את מפתחות הרכב. כסוואני היה מחזיר את הרכב לחברת ההשכרה, כשמכשיר האיתור מותקן עליו ללא ידיעת חברת ההשכרה.

האיתור בוצע באמצעות מכשיר איתור מונחה לוויין מחברת ISR, המעביר חיוויים בזמן אמת לגבי מיקומו של המכשיר, אל תוכנה שאפשר להתקינה על מכשירי טלפון ניידים. באישומים נכללים העברתם של לפחות תשעה כלי רכב לרשות הפלסטינית בשיטה זו. מעצרם של המעורבים הוארך עד 4 באפריל, אז יתקיים דיון בהארכת מעצרם בפני השופט רם וינוגרד, בבית המשפט המחוזי בירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן