Skip to content

מה הוא הסוד הגדול העומד מאחורי האיש- בנימין נתניהו

ביבי הופך אותנו מדינת עלם שלישי. ישראל כמדינה דמוקרטית לפני פירוק - אורי נחמן במאמר דעה נוקב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אורי נחמן: צילום באדיבות אורי נחמן

רק במדינות עולם שלישי, הסכמים קולציונים, מסמכים מלשכת ראש הממשלה ומהספרייה הבינלאומית נעלמים ו/או נגרסים.

-רק עבריינים נמנעים מללכת עם טלפון נייד וכרטיסי אשראי.

-רק עבריינים משלמים בשיטת- "שוק שחור".

-רק עבריינים מנהלים עסקים מאחורי מסכים שחורים ואפלים.

-רק לעבריין ישנם חברים שהם עבריינים.

וכזה הוא בדיוק האיש שמנהיג את ישראל כיום ושנמצא שנים ארוכות (מידי) בשלטון;

זהו אדם עם שלושה כתבי אישום, שחי עם עבריינית מורשעת ושסביבו נמצאים רק אנשים עם אות-קלון "וחמאה על הראש". מתוך כך ברור שהוא ראה ורואה זאת כדבר טבע –  לנהל עסקים עם פייזר – חברת פארמה שיש באמתחתה יותר מ-8 הרשעות בגין מעשה שחיתות במספר ארצות שונות בכלל העולם. על כן גם היה ברור שהעברין בנימין נהנתניהו- גזר קופון ומכך עשה לו רווח כספי אישי, על חשבון גופם ובריאותם של כלל אזרחי ישראל. הוא מכר את כל אזרחי ישראל כעכברי ניסוי ולא היה משנה מה תהיינה התוצאה וההשלכות העתידיות שיבואו והיו לצדם.

נתניהו מסתודד עם נאמנו בכנסת (צילום: דוברות הכנסת)

כך ראה לנכון ונהג בדומה לפעול בעסקת הצוללות.

זאת היא הסיבה שהוא דאג מראש לשריין לעצמו שומר ראש אישי וצמוד, בדמות יושב הראש לממשלה כדי שכל ההסכמים שייעשה יהיו חתומים ע"י אנשים מטעמו כגון: אביחי מנדבליט, יהודה ויינשטין.  לכל אחד מהם קיים עבר לא נקי עבר כאשר שימשו בתפקידם ועל כן ראה בהם כשותפים למעשיו. מין הדין לציין כי גם טיב המקצועי של כל אחד מהם כפרקליטים לא היה זוהר וכל כך מצליח. ביבי דאג לאורך כל שנות פועלו כפולטקאי לחבר ולהתחבר רק עם אנשים שיש בהם אותו-קלון. ואין זה היה מקרי. באופן זה הוא הצליח לתפוס אותם ולהפוך אותם-לחייליו. מטרתו בכך  היא- שהם יעשו עבורו את כל העבודה המלוכלכת והוא תמיד יוכל לצאת נקי מכל עסקה ובמקביל להצדיק את עצמו- "לא ידעתי, לא ראיתי, לא שמעתי,  אמירות הזכורות לנו לא אחת במצבים שונים  כבדי משקל. הבולטים ביותר הם – הוועדה הוועדה בעניין אסון מרון, כתבי האישום נגדו, פרשת הצוללות.  מכל אלה ניתן לציין כי לא במקרה זכה בנימין נתניהו לתואר-"שקרן". כולם ללא יוצא מן הכלל יודעים שהאיש שקרן, ועם זאת, הוא מצליח פעם אחר פעם להמשיך להוביל את כולם. ואתם שואלים למה?, כי זאת היא הצלחתם של אנשיי מכירות. ביבי התחיל את הקרירה שלו כאיש מכירות של רהיטים וכך נותר ביסודו, בפועלו חשיבתו וגישתו. הכל מתנהל בשיקול- של רווח והפסד. לא קיימת כלל שאלות של מוסר, חוק, שקיפות. רק רווח והפסד מבחינה כספית בלבד! אין ספק הוא איש מכירות בנשמתו.

כל השנים בהן היה ביבי בפוליטיקה וכיהן כראש ממשלה הוא לא נדרש על ידי היועמ"ש, (שאותו הוא מינה לתפקידו), לחשוף את חשבונות הבנק שלו, למרות שהוא חייב לעשות זאת על פי חוק הכנסת כפי שכל ח"כ מכהן חייב לפעול. וכך גם בדומה, מנע היועמ"ש מלחקור את המניות שקנה בחברה שבבעלות משפחתו- משפחת מלקובסקי הידועה..

באופן דומה פעל גם כאשר סיים את תפקידו בקדנציה הקודמת כראש ממשלה, ומסר לנפתלי בנט את לשכת ראש הממשלה. רגע לפני שמפנה את הכיסא דאג ביבי לגרוס מסמכים, פעולה שנחשבת פשע לכל דבר ועניין, ועם זאת אף לא אחד הואיל שאל, לחקור להורות לביבי לחשוף את חשבונו.

וחשוב להזכיר- זאת היא איננה סיטואציה ראשונה שזה קורה. אותה פעולה בדומה עשה בשנת 2011, והכתב –  מוטי גילת, פרסם על כך בזמנו.

ומעניין לעניין, באותו עניין; שנה וחצי לאחר שנכנס לתפקידו מבקר המדינה, מתניהו אגלמן (ב-4 ביולי 2019), הוא דאג לפרק את האגף לתפקידים מיוחדים, שהיה אחראי לכמה מחקירות השחיתות החשובות במדינה, כמו תיק מעונות רה"מ שבמסגרתו הורשעה שרה נתניהו, וחלק מחקירות אהוד אולמרט. במקום היחידה שפורקה הוא פעל להקים אגף סייבר, שלימים התברר לציבור כי פעולת הסייבר עוקבת אחר פעילים חברתיים ואחרי אזרחים באמצעות הטלפונים הניידים. בל נשכח את פגסוס ו-N.s.o, שנמצאו נאשמות ע"י בג"ץ בספרד ובג"ץ בארה"ב, כי היא התוכנה מסכנת את חופש הפרט והדמוקרטיה והיא אסורה לשימוש כלל. אולם כאן, בישראל, השתיקו את כל הנושא מהשיח הציבור הישראלי.

נושא נוסף הוא- העלמת מסמכים

לפני שבועיים נסעתי לירושלים ומאוד סקרן אותי לבדוק ולוודא אם אכן מתבצעים שיפוצים בבית ראש הממשלה, הבית הרשמי ברחוב- בלפור. כפי שחשדתי מצאתי כי אין "דובים ואין יער" – אין שיפוצים וכל סימן לשיפוצים. עוד לציין כי  התקשורת איננה סוקרת ומפרסמת, אלא משתפת פעולה בידיעה שקרית שאין לה שום אחיזה בדברים הנמצאים בשטח.

הגעתי מול הבית בבלפור- ונוכחתי לראות ש" הכל עומד במקום" (כדברי השיר), בדיוק באותו מצב מאז עזבה משפחת נתניהו את המקום. הכל מאובזר ומרושת במעגלי מצלמות, בכל פינה ברחוב עצמו וברחובות המקבלים. אין שום סימן או דימיון למשפטו "להיות עם חופשי בארצנו", אלא להפך. הכל מאובזר ברמקולים לכריזה, תמרורי "אין כניסה", עמדות שמירה בכל מספר מטרים, גדרות, מחסומים, ווילון שחור שהוא מוסט וקשור ע"י שרשרת ברזל. כדי להיכנס לרחוב עלייך להזדהות ולתת הסבר לאן אתה הולך ומה אתה עושה כאן. דיירי הרחוב פשוט הם  לבני ערובה, או שבויים בתוך מתחם שנראה כגטו או בסיס צבאי. מראה  סוריאליסטי שמעורר המון תחושות קשות ויותר מכל, הבנה שקיימים במקום המון סודות אפלים ושקר אחד ענק!!

לא מתבצעים שיפוצים כלל ועיקר. שלושה ראשי ממשלה היו אמורים להתגורר במקום היו והם לא גרו בבית הרשמי. הוילון השחור עומד בכניסה לרחוב מעלה את השאלה- האם הוא ניצב שם לכאורה מתוך שיקולים בטחוניים, אז מדוע הוא סגור רוב הזמן? אז מתי ולמה פותחים אותו מתי שנפתח?  מה יש להסתיר שם? ולמה ישנם אנשי שמירה שם אם אף אחד לא גר שם בעצם??

אם לא נעצור (פוליטית) את מהלכיו של נתניהו ישראל מדינת ישראל את תנשום את נשמתה האחרונה כאומה ותתפרק

לגבי המסמך שנחתם עם חברת פייזר, התפרסמה ידיעה ( בערוץ כאן 11) שאין מוצאים אותו – הדבר נודף ריח רע, יש בו המון סמנים שחורים ואפלים. התשובה שהתקבלה  לבית המשפט המחוזי בירושלים, שתבעה האגודה לזכיות אדם, נדרש לא להסתפק בתשובה זאת ולדרוש חקירה עי גורמים חיצונים ומעורבות השב"כ.

יש המון נסתר על הגלוי!  בל נשכח ונזכיר כאן, שכל אופן  חתימת ההסכם הזה הוא מתחילתו נעשה בצורה מנוגדת לכל החוקים:

  • ללא מעורבות של וועדה האמורה להיות כמו שמאז ומתמיד הייתה נמצאת בסוג מהחלטות אלו.
  • לא עברה בהצבעה של רוב בכנסת, על פי חוק הכנסת, כדי לאשר תקציב כספי בגודל זה.
  • לא הובא בפני מסיבת עיתונאים המשקף את החוזה.
  • התבצעה וועדת קורנה בצו מראש לחסינות ל30-שנה!

לאור כל אלו, לא נותר עוד מקום לספק, ומתחזקת בי התובנה  כי מדובר כאן באדם מסוכן, לכאורה גם פסיכופת. אדם שלא לא כשיר ולא אמין באופן קבלת ההחלטות הרות גורל שמונחות בידיו. יותר מכך, מתגבשת תובנה שמדובר באדם שניצל את מעמדו וסמכותו ואת כל קשריו הציבורים השונים לרעה, ושיצר כאן הפיכה שלטונית לכל דבר, מצב המהווה איום לעתידה גורל של המדינה והאנושות בכלל.

רק אדם חירש, אילם, ועיוור לא יכול שלא לחבר בין כל הנקודות הללו ולהריח מכך את הסכנה העצומה הרובצת מעל ראשנו, וזאת בזמן שכלל הציבור מוסח בדעתו בתפיסות עולם ישנות והתנצחויות אישיות ובכאוס שנפל עליו.

בנימין נתניהו בנה את ההפיכה המתרחשת מול עיניינו במשך 30 שנה, מאז נכנס לתפקידו הציבורי הפוליטי כשר האוצר, בשקט ובמחשכים בנה הפיכה שלטונית ולצדו "צבא" של אנשים מטעמו המפוזרים בכלל המחוזות השונים והחשובים לצביונה של מדינת ישראל.

לדעתי אם האיש הזה לא ייעצר לאלתר (פוליטית כמובן), ישראל בקרוב ממש תנשום מדינת ישראל את נשמתה האחרונה כאומה ותתפרק. כל זאת בנוסף שהיא תהיה מואשמת בהאג בפשעים כנגד האנושות.

1 Comment

  1. קובי
    21 בדצמבר 2022 @ 10:55

    עולם שלישי אלו ארצות סוציאליסטיות קומוניסטיות שכולם איתאיסטים עם תואר אקדמי עם תל"ג של פחות מ4 אלף דולר לנפש בשנה ע"ע רוסיה וגרורותיה . צפון קוריאה (בשמה הרשמי "הדמוקרטיה העממית") וגרורותיה . וונצואלה וגרורותיה וישראל בלי הימין והחרדים מדינה הסתדרותית מפגרת ומזהירה בעיני עצמה בלי תכנית "שמים פתוחים" בלי ביטול איסור סחר מט"ח בלי הפרטות הבנקים בלי מכרזים לכבישים ורכבות (רק מע"ץ וסולל בונה של קונצרן כור)
    בלי מקדונלס בלי חברות סלולר בלי חברות תקשורת בלי הורדת החרם הערבי על סחר ממדינות יפן וסין בלי קשרים עם הודו וסין משנת 91 בממשלת ימין (של שמיר ושר חוץ דוד לוי בלי אנגלית)שפתחו אז 42! שגרירויות עם מדינות מנותקי קשר
    השמאל האקדמי הוא הפיגור הוא העולם השלישי בלי הימין של הבסטות היינו מתחרים עם תל"ג ממוצע של מדינות אקדמיות כמו בלורוסיה ומולדובה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן