Skip to content

האלימות בדרום: צעיר נורה למוות בחניון רועים ואחר נפצע מירי ברהט

בן 27 תושב הפזורה הבדואית נורה הלילה למוות ואחר נפצע בינוני מירי שבוצע לעברם בחניון רעים בעוטף עזה. מאוחר יותר נורתה אש לעבר מיניבוס ברהט. נהג המיניבוס נפצע קל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 27 נורה הלילה (שבת) למוות בחניון רעים שבעוטף עזה. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל הגיעו לזירת האירוע וקבעו את מותו של הצעיר, תושב הפזורה הבדואית, והעניקו טיפול רפואי לבן משפחתו, צעיר בן 23, שנפצע גם הוא מירי. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה. בתום הערכת מצב שערך בזירה סגן מפקד מרחב הנגב, נצ"מ אייל אזולאי, עלה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. החקירה הוטלה על ימ"ר נגב. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין בני משפחה מורחבת ששהו באותה עת בחניון.

זירת הרצח בחניון רעים (צילום: דוברות המשטרה)
צילום: דוברות המשטרה

ממד"א נמסר כי בשעה 23:36 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב,  על 2 גברים שנפצעו באירוע אלימות והובאו ברכב לחבירה עם צוותי מד"א בכביש הסמוך לישוב רעים. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל קבעו במקום את מותו של גבר כבן 27 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, גבר כבן 23 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם פציעות חודרות.  פרמדיקים של מד"א רפאל הרבסט ודני שטרקמן סיפרו שהגיעו לזירת האירוע וראו "על הכביש גבר כבן 27 מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי ומצבו היה אנוש, לאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. גבר נוסף כבן 23 היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות חודרות, לאחר טיפול רפואי מציל חיים בשטח פינינו אותו לבי"ח כשמצבו בינוני ויציב".
מאוחר יותר לקראת  12:00 בצהריים  נפתחה אש לעבר מיניבוס ריק מנוסעים ברהט. נהג המיניבוס נפצע קל. הירי בוצע על רקע סכסוך בין משפחות ומשטרת תחנת רהט ויחידת יואב עצרו חשוד בן 30 תושב העיירה. האם מדובר בהמשך הסכסוך בו אירע הרצח בחניון רועים, על כך חוקרת המשטרה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וכי צפויים מעצרים נוספים.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן