Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 30

שטראוס: משקה חלב בטעם שוקולד מריר של יטבתה השוקו הידוע של המחלבה קיבל גרסה חדשה, היוצאת לשוק – לצערנו – מהדורה מוגבלת לעונת החורף. מדוע לצערנו? משום שהבחירה לשלב שוקולד מריר במשקה הופכת את השוקו למוצלח יותר, מעביר אותו מקטגוריית הילדים לקטגוריית המבוגרים. המרירות של השוקולד מאזנת את המתיקות של המשקה, ובשילוב המרקם העשיר יחסית, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: משקה חלב בטעם שוקולד מריר של יטבתה

השוקו הידוע של המחלבה קיבל גרסה חדשה, היוצאת לשוק – לצערנו – מהדורה מוגבלת לעונת החורף. מדוע לצערנו? משום שהבחירה לשלב שוקולד מריר במשקה הופכת את השוקו למוצלח יותר, מעביר אותו מקטגוריית הילדים לקטגוריית המבוגרים. המרירות של השוקולד מאזנת את המתיקות של המשקה, ובשילוב המרקם העשיר יחסית, מתקבל שוקו שכיף לשתות.

עד 13.9 שלקים ל-350 מ"ל או ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

גלידריות אלדו: טעמים חדשים לחורף

אין לנו ספק שמי שנהנה מהחורף החמים יחסית, הן הגלידריות השונות הפועלות בארץ. כאשר בחוץ 18-19-20 מעלות, זה הרבה יותר טבעי לאכול גלידה כקינוח. ברשת לטובת חובבי החידושים, מציעים ברשת כמה חידושים בתקופה זו. העיקרי הוא גלידת סימפוניה איטליאנה, המשלבת מחיות של אגוזי לוז, שקדים, נוגט שקדים מוורונה וצנוברים מטוסקנה. בנוסף חידשה הרשת את גלידת הפיסטוק, המתבססת על מחית פיסטוק איטלקי; והיא מציעה גלידת טירמיסו עם טעם של קפה ומסקרפונה, וגלידת אייריש קרים, על בסיס שמנת וטעם של ויסקי אירי ללא אלכוהול. כל הארבע מצטיינות במרקם העשיר שלהן ובטעמים מעודנים. גלידת הסימפוניה היא החידוש ששווה להגיע לרשת רק בשבילו.

18 שקלים לכדור, 95 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת וב-https://www.aldo.co.il.

צילום: איתן דור

 

תבואות: קטשופ אורגני רגיל ומופחת סוכר

מבין שני המוצרים החדשים, הקטשופ  מופחת הסוכר הוא מבחינתנו החידוש האמיתי. בעוד שקטשופ אורגני רגיל הוא אינו מוצר חדש על המדף (חברות אחרות כבר משווקת גרסאות שלו), הרי שההפחתה של הסוכר היא אינה דבר מה נפוץ, במיוחד בקטגוריה האורגנית. לשמחתנו, 45% מכמות הסוכר הוצאה מהמוצר, והדבר נעשה מבלי להפוך את הקטשופ לחמוץ מדי.

עד 22.9 שקלים ל-780 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

צילום: אייל גרניט

 

ויסוצקי: סדרת GOOD NIGHT

שתי התערובות החדשות שהשיקה החברה אמורות לסייע בשיפור איכות השינה שלנו. לשם כך מציעים תערובת אחת של קמומיל ולבנדר ותערובת שניה של קמומיל ומליבה. שתיהן מספקות תה ארומטי, נעים וכיפי לשתייה, מהסוג שכלל לא צריך להמתיק אותו (חשוב להבין שאין בתערובות הללו ממתיקים מלאכותיים). רק אל תשתו את התה קרוב מדי לשעת השינה, אם אתם לא רוצים לקום באמצע הלילה לשירותים.

עד 28.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: לירן אגסי

 

וילי פוד: תן בו ללא גלוטן

ההשקה האחרונה של יבואנית המזון תשמח את מי שנמנע מצריכה של גלוטן. מדובר בגרסה של הקרמבו הידוע, המיוצר בדנמרק, עם ביסקוויט שאין בו גלוטן. זה עשוי מתירס ותפוחי אדמה, ויש לו מרקם פריך כפי שאנו מכירים ואוהבים מקרמבו. הבדל נוסף הוא בצורה של המוצר – יש לו צורה של חרוט, המזכירה את צורת הקינוח הזה במדינות שונות באירופה. מלבד זאת, זהו אותו מילוי ואותו ציפוי ובסך הכל, אותה חוויה.

עד 28.9 שקלים ל-12 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

צילום: סטודיו 360

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן