Skip to content

הדגלים השחורים: ההפיכה המשטרית של נתניהו לא תצלח, הוא הולך להיתקל בעם ישראל

המשטרה מעריכה כי להפגנות המחאה בתל אביב, חיפה וירושלים צפויים להגיע כ-50 אלף איש ומזהירים מחריגות מתנאי הרישיון כמו ירידה אל הכביש וחסימות צירי תנועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ערב ההפגנות בחיפה, ירושלים ותל אביב, קוראים מובילי המחאה לראשי משטרת ישראל לשמור על איפוק ולא לשרת את העבריין המורשע ח"כ והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. תאפשרו לנו הפגין ללא הפרעה ופעלו כנגד שתולים שיבקשו לעורר פרובוקציות במהלך צעדת המחאה, מבקשים המפגינים.  בהודעה שפרסמה תנועת הדגלים השחורים נמסר כי  ״ההפיכה המשטרית של נתניהו לא תצלח, הוא הולך להיתקל בעם ישראל שלא יוותר על החופש שלו מפני עריצות הביביזם. הרבבות שיצאו הערב הם רק תחילתו של מאבק בלתי מתפשר של עם שלא יוותר על הפרדת הרשויות וערכי השוויון והחופש. המהלכים המסוכנים של נתניהו באמצעות לוין מעמידים את כל החזון הציוני בסכנה. במקום להיות עם חופשי בארצנו, מבקש נתניהו להפוך את ישראל לעם כלוא בארצו. הוא יגלה שזה לא אפשרי״. בדגלים השחורים, קוראים לראשי משטרת ישראל: ״תפקידכם הוא לשמור על אזרחי המדינה, לא לשרת את העבריין המורשע בן גביר. אנו מצפים מכם לפעול בחדות נגד שתולים שבאים לעורר פרובוקציות מהמחנה הפאשיסטי. אפשרו מחאה דמוקרטית נחושה – אנו נאבקים גם עבורכם ועבור משפחותיכם״.

צעדת מחאה לעבר כיכר פריז (צילוםארכיון: רפי מיכאלי)

ההפגנה, שתחל הערב בסמוך לשעה 19:00 תחת הכותרת "נלחמים על הדמוקרטיה", צפויים להגיע על פי הערכת המשטרה לפחות 50 אלף איש. לצד ההפגנה המרכזית בתל אביב ייערכו גם הפגנות מול בית הנשיא בירושלים ובחיפה. ההפגנה אותה מארגנים התנועה לאיכות השלטון וארגוני מחאה נוספים כנגד הרפורמה הדורסנית אותה מקדם שר המשפטים יריב לוין בברכתו ועידודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו צפויה להכיל מספר צעדות מחאה שיצאו מתוכה. למרות כי המשטרה הודיעה אתמול ערב כניסת השבת כי הרישיון שניתן למארגנים כולל איסור על תהלוכות וירידה אל הכביש  או חסימת צמתים בכל מקום הקרוב לכיכר הבימה אבל במחאה ישתתפו ארגונים נוספים שלמארגני המחאה אין שליטה עליהם וייתכן שיהיו כאלו בסופו של דבר. אתמול הנחה מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לפעול בתקיפות להורדת שלטים הנושאים "סממנים נאציים", והורה לקחת את השלטים בכוח ובעת הצורך אף לעכב את נושאי השלטים. יצוין כי הנחיית המפכ"ל ניתנה אף שהחוק אינו מקנה למשטרה סמכות למנוע מאזרחים לשאת שלטים עם סמלים נאציים, אלא במקרים חריגים ביותר, כמו "הפרעה לשלום" במרחב הציבורי. המחאה עשויה להביא לחסימות כבישים ולשיבושי תנועה בכל רחבי תל אביב, בעיקר ברחובות שסביב כיכר הבימה, כולל דרום אבן גבירול ועד מוזיאון ת"א בשדרות שאול המלך.

 

3 Comments

  1. אשר
    15 בינואר 2023 @ 9:16

    הפעם, האנרכיסטים האנטי דמוקרטים ,יתקלו ברוב העם המוחלט, שבחר בממשלה זו בלי גניבה, ובלי סיוע מערכת התקשורת .
    הלוא דמוקרטים צבועים!!! הבחירות היו ובעטו בכם שבו בשקט חצופים ובריונים

  2. סמי חי.
    14 בינואר 2023 @ 17:53

    רוב העם ימני, כדאי שהשמאל יפנים זאת ויפסיק עם הדמוניזציה של הממשלה החדשה.

  3. סמי חי.
    14 בינואר 2023 @ 17:51

    לא שמת לב שכבר היו בחירות???
    רוב העם, כולל אותי, רוצה את האנשים שאתה עושה להם דמוניזציה.
    מספיק מהשתלטנות, היוהרה והחוצפה של השמאל!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן