Skip to content

המיצובישי אקליפס קרוס החדש, היברידי נטען

כלמוביל משיקה את המיצובישי אקליפס קרוס   PHEV החדש, טכנולוגיית הנעה היברידית, מערכת הנעה מתקדמת המשלבת שני מנועים חשמליים והנעה כפולה חכמה, טווח חשמלי של 45 ק"מ וטעינת DC מהירה, מצב EV - לנהיגה חשמלית מלאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל משיקה את המיצובישי אקליפס קרוס   PHEV החדש, טכנולוגיית הנעה היברידית, מערכת הנעה מתקדמת המשלבת שני מנועים חשמליים והנעה כפולה חכמה, טווח חשמלי של 45 ק"מ וטעינת DC מהירה, מצב EV – לנהיגה חשמלית מלאה

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה את האקליפס קרוס הדינאמי והספורטיבי בגרסת PHEV היברידית נטענת. אחרי מספר שנים מוצלחות מאוד למוביל הקטגוריה האאוטלנדר PHEV כעת מגיע לשוק בישראל "אחיו" הצעיר והחדש. עד היום מכר האקליפס בישראל כ- 9,000 רכבים.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV החדש (צילום באדיבות היצרן)
מיצובישי אקליפס קרוס PHEV החדש (צילום באדיבות היצרן)

יחידת הנעה היא תוצר של פיתוח מתמשך וניסיון של עשור בייצור מערכות היברידיות נטענות, ומאפשרת למיצובישי אקליפס קרוס PHEV להציג ביצועים מרשימים בשילוב יעילות גבוהה הבאה לידי ביטוי בטווח חשמלי מלא של 45 ק"מ, צריכת דלק משולבת ממוצעת של 50 ק"מ לליטר וביצועים ברמה גבוהה.  מיצובישי אקליפס קרוס PHEV ישווק בישראל בשלוש רמות גימור בעלות אבזור פרימיום עשיר ורמת בטיחות גבוהה במחיר החל מ 220 אלף שח.

דגמי ה- PHEV של מיצובישי ממלאים תפקיד מפתח במחויבות הסביבתית של מיצובישי מוטורס להפחית את פליטת הפחמן ב-40% עד 2030 ולהשיג טביעת רגל פחמנית אפסית עד 2050.

יחידת ההנעה ההיברידית משלבת בין מנוע 2.4 ליטר לנצילות אנרגיה גבוהה במיוחד, המספק 98 כ"ס ו-19.7 קג"מ. מנוע הבנזין מסתייע בצמד מנועים חשמליים: מנוע חשמלי קדמי בהספק של 82 כ"ס ומנוע חשמלי אחורי המניע ישירות את הגלגלים האחוריים בהספק של 95 כ"ס.

למיצובישי אקליפס קרוס PHEV סוללת ליתיום-יון קומפקטית ומתקדמת בעלת קיבולת גבוהה של 13.8 קילוואט/שעה הפועלת במתח גבוה של 300V. הסוללה ממוקדמת ברצפת הרכב להורדת מרכז הכובד ולטובת מקום רב בחלל הנוסעים והמטען, ובעזרת מערכת ניהול אנרגיה חכמה למיטוב הביצועים מאפשרת הסוללה טווח נסיעה של 45 ק"מ במצב נהיגה חשמלי. שילוב מצב הנהיגה החשמלי והיכולות ההיברידיות של יחידת ההנעה של מיצובישי אקליפס קרוס PHEV מאפשר להשיג צריכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר.

ניתן לבחור בין מספר מצבי נהיגה שונים: מצב EV – לנהיגה חשמלית מלאה. מצב היברידי משולב – לנהיגה בשילוב של מנוע הבנזין והמנועים החשמליים לחיסכון מרבי בדלק. מצב Charge – לטעינה עצמית של הסוללה. מצב Save – להפחתת השימוש באנרגיית הסוללה ושימור האנרגיה להמשך הנסיעה.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV החדש החל מ 220 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
מיצובישי אקליפס קרוס PHEV החדש החל מ 220 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

מנוע הבנזין של מיצובישי אקליפס קרוס PHEV משמש גם כגנרטור מובנה לטעינה רציפה של הסוללה בנסיעה או במצב נייח בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, כולל מצב טעינה ייעודי. מערכת טעינה רגרנטיבית בעלת שישה מצבי פעולה, הנשלטת על ידי מנופים מאחורי גלגל ההגה, מאפשרת לאחזר את אנרגיית הבלימה לטעינת הסוללה תוך כדי נסיעה.

ניתן לטעון את הסוללה גם באמצעות חיבור לרשת החשמל. טעינת AC של הסוללה מתאפשרת באמצעות שקע כוח ביתי (mode 2) או עמדת טעינה מנוהלת (mode 3) בתוך זמן של 6 עד 7 שעות. בנוסף, ובאופן ייחודי עבור מכוניות בעלות טכנולוגיית PHEV תומכת הסוללה באקליפס קרוס PHEV בטעינת DC מהירה (mode 4 ) עד לקצב של 50 קילוואט. בעמדות מהירות מתאפשרת טעינה של 80% מהסוללה ב-25 דקות בלבד.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV מוצע בשלוש רמות גימור כל הדגמים מצוידים במערכת מולטימדיה המשלבת גישה ל- Apple CarPlay ו- Android Auto על גבי מסך צף חדשני בגודל 9 אינץ' עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות לחוויית משתמש אינטראקטיבית. המערכת משולבת בדיבורית Bluetooth עם תפעול מגלגל ההגה ומצלמה אחורית, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע ו בעלת 6 רמקולים.

כמו כל דגמי מיצובישי, גם אקליפס קרוס PHEV מציג את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר לרכבים מסוגו הודות לתכנון חכם ואבזור בטיחות מקיף, כשהוא זכה לציון של חמישה כוכבי בטיחות ו-97% בהגנה על מבוגרים במבחני הריסוק של Euro NCAP. האקליפס קרוס PHEV מצוידת במערכות הגנה מתקדמות כסטנדרט בהן 7 כריות אוויר, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ואיתות בעת בלימת חירום.

סביבת הנהג באקליפס החדש (צילום באדיבות היצרן)
סביבת הנהג באקליפס החדש (צילום באדיבות היצרן)

במקביל, למיצובישי אקליפס קרוס PHEV מערך מקיף של מערכות בטיחות וסיוע אקטיביות לנהג המבוססות על ראדאר, מצלמה וחיישנים היקפיים. כל דגמי מיצובישי אקליפס קרוס PHEV מצוידים במערכות: בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית חכמה ומערכת אקוסטית להולכי רגל במצב נהיגה חשמלי המתריעה על התקרבות הרכב. המחירים החל מ 220 אלף שח עד 240 אלף שח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן