Skip to content

כתב אישום כנגד תושב טבריה שהטריד את הדס קליין, עוזרתו של מילצ'ן, בעת מתן עדותה בבית המשפט

מכתב האישום עולה כי רביב כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו" וכי "חייבים לצור אותה לפני שתתפשט כמו חיידק הקורונה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכתב האישום עולה כי רביב כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", וכי "חייבים לצור אותה לפני שתתפשט כמו חיידק הקורונה"

כתב אישום בגין הטרדת עד הוגש הבוקר (שני) בבית משפט השלום בתל אביב כנגד מנחם רביב, תושב טבריה בן 61. לפי כתב האישום, רביב הטריד את הדס קליין בחודש וחצי שלאחר שסיימה למסור את עדותה בתיקי האלפים בהם עומד ח"כ בנימין נתניהו לדין פלילי באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים. רביב צייץ ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", בליווי תמונתה של קליין ממהלך עדותה.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה, כי בהמשך צייץ "מעדות אחת אל משניה, מסתבר שרשעותה וחלאותה של הנאלחת הדס קליין וכל חבר מרעיה, גדלה בקצב שהולך ונעשה מהיר יותר וחייבים לעצור אותה שאם לא כן היא חלילה וחס, עלולה להתפשט ממש כפי התפשטותו האקספננציאלית של נגיף הקורונה הקטלני". ציוצים אלה הגיעו לידיעתה של הדס קליין, אשר מסרה תלונה במשטרה, ובגינם מיוחסת לרביב עבירה של הטרדת עדה.

יצוין כי כתב אישום זה מתווסף לארבעה כתבי אישום אשר הוגשו לפני כחודשיים בעניינם של ארבעה נאשמים אחרים שהטרידו את העדה הדס קליין וכן את עד המדינה, ניר חפץ, בנוגע לעדותם במשפט המתנהל ב"תיקי האלפים". הדס קליין שימשה כעוזרת אישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר.

הדס קלין (צילום פול: אלכס קולמויסקי לפי סעיף 27אלחוק זכויות יוצרים))

במסגרת חקירת משטרת ישראל בתיק 1000, בו נחקרו מספר חשודים ובהם ראש ממשלת ישראל, ח"כ בנימין נתניהו, נגבו הודעות מהעדה קליין. ביום 28.1.2020 הוגש כתב אישום נגד נתניהו ונאשמים נוספים בבית המשפט המחוזי בירושלים וקליין הופיעה ברשימת עדי התביעה. שמיעת עדותה של קליין החלה ביום 5.7.2022 ונמשכה עד ליום 22.9.2022. בתקופה הרלבנטית לכתב האישום החזיק רביב וניהל חשבון משתמש בטוויטר תחת הכינוי "אני יהודי גאה" ושם המשתמש "menachemraviv". כחודש וחצי לאחר שקליין סיימה את עדותה בבית המשפט המחוזי במסגרת משפט נתניהו, פרסם רביב בחשבון הטוויטר את הציוצים אשר הגיעו לידיעתה של קליין.

הציטוטים שלהלן מובאים כפי שנכתבו במקור: א. ביום 8.11.2022 בשעה 07:55, או בסמוך לכך, בתגובה לרשומה (ציוץ) שפרסם משתמש אחר בנוגע למשפט נתניהו ובליווי תמונותיה של קליין ממהלך עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים, פרסם הנאשם בחשבון הטוויטר רשומה: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו." בהמשך לכך ובאותו יום, במענה לתגובות שפורסמו לרשומה הראשונה לעיל, פרסם רביב בחשבון הטוויטר תגובה בשעה 08:30 או בסמוך לכך, כדלקמן: "מעדות אחת אל משניה, מסתבר שרשעותה וחלאותה של הנאלחת הדס קליין וכל חבר מרעיה, גדלה בקצב שהולך ונעשה מהיר יותר וחייבים לעצור אותה שאם לא כן היא חלילה וחס, עלולה להתפשט ממש כפי התפשטותו האקספננציאלית של נגיף הקורונה הקטלני". כאמור אביב הואשם הטרדת עד – על פי חוק העונשין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן