Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 32

טאטי בייקרי: עוגות ומאפים לט"ו בשבט אנחנו אוהדים ותיקים של הרשת, ששומרת על רמה גבוהה של מוצרים. לאורך השנים הרבות שאנו טועמים מוצרי מזון חדשים, ברוב המוחלט של המקרים נהנינו מכל מה שהקונדיטורים של הרשת ידעו ליצור. חוויה מענגת במיוחד דומה היתה לנו גם הפעם עם המוצרים השונים. מה מציעים לחג? עוגת בריוש שבעת המינים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טאטי בייקרי: עוגות ומאפים לט"ו בשבט

אנחנו אוהדים ותיקים של הרשת, ששומרת על רמה גבוהה של מוצרים. לאורך השנים הרבות שאנו טועמים מוצרי מזון חדשים, ברוב המוחלט של המקרים נהנינו מכל מה שהקונדיטורים של הרשת ידעו ליצור. חוויה מענגת במיוחד דומה היתה לנו גם הפעם עם המוצרים השונים. מה מציעים לחג? עוגת בריוש שבעת המינים המשלבת פירות יבשים ודבש; שטולן פירות יבשים ואגוזים, העשויה בצק שקדים וחמאה, במילוי של תמרים, שזיפים, אגוזים, שקדים וקוקוס, ובציפוי חמאה ואבקת סוכר; וריבועי שוקולד טבעוניים עם פיסטוק, קשיו, אגוזי לוז, פקאן וחמוציות.

12-58 שקלים. להשיג בסניפי טאטי ו-ILAN’S.

צילום: דניאל לילה

 

נסטלה: Fitness שוקולד מריר ושקדים

אם חטיפי דגנים הם חלקי ממה שאתם אוהבים לאכול, נסו את החטיף החדש של החברה. השילוב של שוקולד מריר עם פרוסות של שקדים חביב עלינו תמיד, וכך גם בהרכב הזה. התוצאה היא חטיף מוצלח מבחינת המרקם, שנמצא באמצע בין מוצק לפריך, וגם הטעם, המשלב נכון מרירות עם מתיקות.

עד 17.9 שקלים למארז של שש יחידות, 23.5 גרם כל יחידה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: טורקי BOOST של קפה עלית

קהל היעד של המוצר החדש הוא ספורטאים, הזקוקים למנה גדולה של קפאין לפני האימון. עבורם פיתחה החברה קפה המכיל 200 מ"ג קפאין בכל מנה, פי שתיים מכמות הקפאין הנמצאת בקפה טורקי הוותיק של החברה. לשם כך הוסיפו לתערובת מיצוי של צמח הגוארנה, והמוצר נמכר במארז הכולל 10 מנות מדודות, כך שתדעו בדיוק כמה אתם צורכים בכוס שלכם. אם אתם תוהים התשובה היא כן, הקפה הזה מעורר מאודויכול לתת עוד כוח באימונים.

עד 12.9 שקלים למארז, 7 יחידות בכל מנה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יורו מחלבות אירופה: גבינות פטה בתוספת תבלינים לאפייה

אנחנו גרגרנים ובאותה מידה (כמעט), גם עצלנים. זו הסיבה שהיינו סקרנים מאוד ביחס לסדרה זו של גבינות. מדובר בשלוש גבינות, הנמכרות עם שקית תבלינים אותה יש לפזר על הגבינה, ואז להכניס אותה לתנור/טוסטר אובן, בעודה נשארת על המגשית עליה היא מגיעה. גבינות הפטה מכילות 24% שומן, והן עשויות משילוב של חלב עיזים וכבשים. ניתן לבחור בין גבינת פטה עם צ'ילי ופפריקה, גבינת פטה עם עשבי תיבול ים תיכוניים וגבינת פטה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום. התוצאה מספקת מאוד – כמות התבלינים גדולה די, הטעמים שלהם טובים, והשילוב עם הגבינה החמה מוצלח מאוד.

עד 19.9 שקלים ל-153 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

 

יוניליוור: נמס בכוס – הסדרה החריפה

מרק עדשים חריף ומרק עגבניות חריף שם שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה לקראת החורף. עכשיו, כשהחורף סוף סוף הגיע (לפחות זמנית), אפשר גם לאכול אותם. השאלה המיידית שנשאלת ביחס למוצרים היא עד כמה מדובר במוצרים חריפים. בשנים האחרונות גדל מספר של המוצרים שגם מבטיחים שהם חריפים וגם מקיימים; לאורך השנים מה שיצרניות המזון הגדירו כחריף היה בפועל פיקנטי. שני המרקים הללו הם בפועל פיקנטיים – אם אתם מחפשים משהו חריף כהלכתו, אתם תתאכזבו מהשניים הללו. מכל בחינה אחרת הם היו מספקים – מרקם סמיך וטעמים טובים, ללא טעם לוואי. אלטרנטיבה טובה למשקה חם בימים קרים.

עד 9.9 שקלים לשתי יחידות, 24 גרם בכל יחידה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן