Skip to content

אפשר להחלים ממשבר נפשי כשמוצאים את המקום הנכון

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם  (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)

 

 

 

חשיבותו של טיפול נפשי היא גדולה מאוד, כפי שמגלים אנשים רבים שנקלעו למשברים נפשיים שונים במהלך חייהם. הסטיגמה שליוותה אנשים כאלה בעבר כבר אינה תקפה כשכל כך הרבה אנשים מוכנים להתוודות בגלוי שיש להם שלבים בחיים שגם להם נחוצה החלמה ממצבים נפשיים מעיקים, מדיכאון שתקף אותם בגלל אירוע בחייהם או שפשוט נסיבות החיים המודרניים גובות מהם מחיר נפשי ורגשי שקשה להם אתו.

לא לכל אחד נחוץ אשפוז פסיכיאטרי או טיפול פסיכולוגי ממושך של שנים כדי להתגבר על מצבים שונים ולכן כל מה שנחוץ להם הוא קהילה ואנשי מקצוע במקום שיכול לספק להם תנאים שבהם יוכלו לקבל את האבחון שנחוץ להם, את הטיפול המתאים שיכול לכלול אפילו שהות במקום מרגיע שבו ישתקמו ולבנות מחדש את חזרתם לחיים. סניטי – רוח ים נבנה במיוחד בשביל אנשים כאלה והוא מציע בית מאזן לכל מי שזקוק למעטפת תומכת של טיפולים שונים והכנה ליציאה לחיים שוב, יחד עם ליווי שנוגע בכל היבטי החיים אחר כך.

צילום: Pixabay.com

טראומות נפוצות יותר מבעבר

אנשים רבים יותר מודים היום שהם מסתובבים עם טראומות לא מטופלות והם מתפקדים איכשהו, למרות שהיו שמחים לקחת פסק זמן ולהתמודד עם מצב כזה. כל עוד זה לא משתק את חייהם והם יכולים לתפקד, אנשים רבים יוותרו על הטיפול וימשיכו כמיטב יכולתם. אלא שלטראומות יש נטייה לתקוף אותנו כשאנחנו לא תמיד מוכנים לכך ואנחנו נתקפים בהשלכות שלהן ברגעים הכי בעייתיים בחיים. זה לא חייב להיגמר באשפוז פסיכיאטרי אם מוצאים חלופת אשפוז וטיפול שמאפשרת לכם לעבור את זה אחרת ולקבל טיפול בפוסט טראומה שעוזר לכם לצאת משם.

דיכאון הוא תגובה נורמלית למשברים

אחת הבעיות הנפוצות בימינו היא אנשים רבים שנתקפים בדיכאון וזה התפרש בעבר כבעיה נפשית שאין לה פתרו שאפשר לשלב גם בחיי השגרה. אחת הדרכים שבהן העניקו טיפול בדיכאון עמוק הייתה באשפוז שלא תמיד מתאים לכולם או למי שיכול להתמודד עם זה אחרת, במסגרת טובה יותר. משום כך, בבית המאזן של סניטי – רוח ים מציעים למי שלקה בדיכאון כזה לבוא למקום שהוא רגוע יותר, מכיל ומציע ליווי אישי ולא רק מקצועי כדי לטפל בכל ההיבטים של החיים מחוץ לבית המאזן. כך, אפשר להבטיח שיקום טוב יותר לכל מי שרוצה באמת לצאת מדיכאון לשגרה בריאה של תפקוד.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן