Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 34

נסטלה: במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה של אסם בחברה לקחו במבה רגילה, ומילאו אותה בקרם שיש לו טעם של במבה מתוקה. זה ג'אנקי לתפארת, כלומר מרגישים עד כמה כל זה נעשה שלא כדרך הטבע. אבל שלא יהיה לכם ספק – התוצאה חביבה. יש למוצר מרקם של במבה וטעם של במבה, מעורב עם הטעם של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה של אסם

בחברה לקחו במבה רגילה, ומילאו אותה בקרם שיש לו טעם של במבה מתוקה. זה ג'אנקי לתפארת, כלומר מרגישים עד כמה כל זה נעשה שלא כדרך הטבע. אבל שלא יהיה לכם ספק – התוצאה חביבה. יש למוצר מרקם של במבה וטעם של במבה, מעורב עם הטעם של הבמבה האדומה והמתוקה. היו שילובים טובים יותר, יש להודות, אבל זה מספק ברגעי משבר.

עד 12.1 שקלים ל-60/150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

ויסוצקי: צ'אי וניל הל וצ'אי מוקה

רגע לפני שהחורף הקצרצר עוזב אותנו לטובת החום המזרח תיכוני הידוע, כדאי להתייחס לשתי התערובות החדשות של החברה. מדובר בשני מוצרים חדשים המרחיבים סדרה קיימת של תערובות תה, שכולן גרסאות לצ'אי המסורתי. ההשקה הפעם היא של צ'אי מוקה – שילוב טעמים לא שגרתי שהתחבב עלינו למרבה ההפתעה; וצ'אי וניל והל, שילוב שהיה מאכזב, לאור הטעם הדליל מדי של הווניל וההל. במסגרת ההשקה של התערובות החדשות, נוצר שיתוף פעולה עם Night Cookie. במסגרת שיתוף הפעולה ניתן לרכוש מארז הכולל שש עוגיות חמות של Night Cookie עם שני המוצרים החדשים. העוגיות, יש לציין, היו מצוינות.

עד 24.1 שקלים לתה, 99 שקלים למארז. התה נמכר ברשתות השיווק, המארז נמכר ב-Wolt ובסניפי Night Cookie.

צילום: יוסי מור

 

יורו מחלבות אירופה: יוגורט פרוביוטי

החברה מרחיבה את הנוכחות שלה בתחום היוגורט, עם ארבעה מוצרים חדשים. מדובר ביוגורט בטעם טבעי עם 2.7% שומן, וביוגורט עם מחית פרי ו-2% שומן, המגיע בשלושה טעמים שונים: פירות יער, תות שדה ואפרסק-משמש. טעמנו את המוצרים החדשים ויצאנו מסופקים – יש להם מרקם סמיך ועשיר, המתיקות שלהם משתלבת טוב עם חמצמצות היוגורט, ויש כמות טובה של הפירות המובטחים. לא חווינו כאן חדשנות מיוחדת, אבל התוצאה תספק חובבי יוגורטים.

עד 3.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו SAY

 

נסטלה: קפסולות קפה בטעמי וניל וקרמל של סטארבקס

STARBUCKS smooth CARAMEL flavored coffee ו-STARBUCKS creamy VANILLA flavored coffee, שתי התערובות החדשות של המותג, הגיעו לישראל. היצרנית שאחראית על המותג היא גם הבעלים של נספרסו, ולכן ישנו דמיון באריזות, בקפסולות וגם באיכות הקפה. למרות זאת, התוצאה לא היתה מלהיבה. הארומה של הווניל והקרמל היו בולטות בעת הכנת הקפה, אבל במהלך השתיה שלו הטעמים הללו היו חלשים. מביניהם, הארומה של הקרמל היתה מעט יותר מודגשת. שתי התערובות הן בחוזק 6.

עד 22.9 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

בקצרה

שטראוס השיקה מחדש כמה מהמוצרים של המותג אנרג'י, שמתאימים מעתה לצליאקים. מדובר בפריכיות 3 דגנים פריכיות תפוחי אדמה; פריכיות 3 דגנים וקצח; פריכיות תירס; פריכיות תפוחי אדמה עם אורז, סלק ומלח ים; פריכיות תפוחי אדמה עם אורז, אפונה ומלח ים; פריכיות תירס עם אורז, אפונה ירוקה ומלח ים; ופריכיות תירס עם אורז, שיבולת שועל, קינואה ב-3 צבעים ופלפל שחור. בחודשים הקרובים יהפכו כל המוצרים בסדרת הפריכיות של המותג למתאימים לצליאקים.

להשיג ברשתות השיווק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן