Skip to content

אריחים מדוקקים – מה זה, יתרונות ואיפה קונים?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התקנת אריחים מרהיבים כחלק מעיצוב הבית איננה דבר חדש. אבל לעומת זאת, התקנה אריחים מדוקקים היא בהחלט חידוש שכדאי להכיר.

מה זה אריח מדוקק?

למי שעדיין לא שמע, הכיר או ראה, עולה השאלה מה זה אריח מדוקק? ובכן, מדובר בסוג של אריח איכותי, שיכול לשמש לריצוף הרצפה או לחיפוי הקירות. ישנם כל מיני סוגי אריחים מדוקקים לבית, אבל יש קו אחד משותף לכולם. מדובר על אריחים מיוחדים הניכרים בכך שהם דקיקים הרבה יותר מהסוג הרגיל שכולנו מכירים.

צילום: freepik

יתרונות שימוש באריחים מדוקקים

על פניו, זה לא ברור מאליו מדור להשתמש באריחים הרבה יותר דקים מהסוג הרגיל. אבל, מסתבר שיש לא מעט יתרונות בשימוש באריחים מדוקקים. נוכל להצביע על כמה מהיתרונות המרכזיים, למשל:

  1. מכיוון שהאריחים הללו דקים מאוד, אפשר להשתמש בהם ישירות על גבי ריצוף קיים. ההגבה כמעט ולא ניכרת, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פרקטית.
  2. מבחינה פרקטית, חיפוי נוסף באריחים המדוקקים לא מצריכה שינויים מהותיים. לדוגמא, כמעט ואין צורך לבצע פעולות כגון קיצור דלתות או טיפול במשקופים.
  3. ניתן לחדש את הבית בצורה יחסית מהירה וזמינה, מבלי להשקיע הון וזמן, בפירוק וסילוק האריחים או החיפויים הקיימים. מכניסים לבית מראה חדש לחלוטין, בגישה חדשה ואלגנטית.
  4. מבחר הדגמים והעיצובים של האריחים הדקיקים הינו רחב ביותר. פירוש הדבר שכל אחד יוכל למצוא את העיצוב הרצוי לו.
  5. ניתן להשתמש באריחים מדוקקים הן לטובת ריצוף הרצפה והן לטובת חיפויי קירות במטבח או בחדרים אחרים. זוהי גישה אסתטית יפה ביותר שיכולה להשתלב בקלות בסגנון שאתם מעריכים ואוהבים.

איפה קונים אריחים מדוקקים לריצוף

לא כל ספקי האריחים והריצוף מחזיקים מלאי עשיר ורחב של אריחים מהסוג הדקיק. על מנת לרכוש אריחים מדוקקים לריצוף ניתן לפנות לחברה שמחזיקה מלאי של האריחים הדקים והחדישים הללו.

לצפייה בקטלוג האריחים המדוקקים באתר Jbeiruty

שימו לב שלמרות שהם אמורים להיות מאוד דקים, הם גם צריכים להיות עמידים ביותר. התפשרות בעניין הזה עלולה לגרום לחוסר שביעות רצון. בחירה ורכישה של אריחים מדוקקים באיכות גבוהה, תספק שביעות רצון גבוהה לזמן ארוך.

כמובן, רצוי לבצע את ההזמנה ואת הרכישה, מגורם שיודע להציע איכות ומחיר סביר ונוח. ישנו טווח מחירים של אריחים מדוקקים בישראל, שנחשב לרחב למדי. בין היתר, המחיר נקבע בהתאם לגודל של כל אריח וכן לטיבו של חומר הגלם.

גם לעובי יש משמעות והשפעה על המחיר. אגב, תנו את הדעת לכך שלא כל רצף יודע להתקין אריחים מסוג זה בצורה טובה. לפני ההתקנה, וודאו כי למתקין האריחים יש את הניסיון בהתקנות כאלה. ההדבקה צריכה להיעשות עם חומרים המתאימים לחומרי הגלם ולמשטח שעליו מדביקים. הדבקה אפשרית לביצוע על גבי קירות, קירות גבס או אריחים רגילים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן