Skip to content

בנה של משתתפת ריאליטי, בן 13 , נורה בטייבה. טעות בזיהוי

נער בן 13 נפצע מירי, בעת שנסע עם בני משפחתו בטייבה, הירי בוצע מרכב חולף. ממצאים ראשוני מעלים שמדובר בטעות בזיהוי. קורבן נוסף של האלימות הקשה שהפכה את חיי אזרחיה הערבים של ישראל לבתי נסבלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער בן 13 נפצע מירי, בעת שנסע עם בני משפחתו בטייבה, הירי בוצע מרכב חולף. זהו קורבן נוסף של האלימות הקשה שהפכה את חיי אזרחיה הערבים של ישראל לבלתי נסבלים

מאת כתבי מגפון

משטרת טייבה ומרחב שרון חוקרים את נסיבות פציעתו הלילה של נער  בן 13 במהלך נסיעה עם בני משפחתו בעיר. ממימצאי החקירה הראשונית מעלים, שמדובר בטעות בזיהוי. בשבוע שעבר נורה ונהרג הילאל נאשף, בן 38, בעת שעמד מחוץ למכוניתו במרכז טייבה. האלימות בטייבה ובמגזר אינה שוככת, למרות שרק לאחרונה הוכרזה מלחמה כוללת נגדה, ששותפים לה ראשי המגזר, הממשלה והמשטרה. אבל השתיקה גורמת לאלימות זו להמשיך ולהתקיים.

מדובר במשפחה המתגוררת בתל אביב, אך הם מרבים להגיע לטייבה, שם יש להם משפחה ענפה מאוד. הלילה היו בדרכם כאשר נורו לעברם יריות מרכב חולף. הבן הצעיר, ריף, נפגע בפלג גופו התחתון והועבר לבית חולים מאיר בכפר סבא. מצבו מוגדר בינוני.

אם המשפחה השתתפה לפני שנים ספורות בתכנית ריאליטי וזכתה לאהבה רבה מקהל הצופים. לאחר יציאתה מהתכנית זכתה להצלחה גדולה ביותר.

 

 

 

 

לפ

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן