Skip to content

ליבי עליך – נהנתניהו

אם יש משהו שמפחיד את ביבי , זוהי העובדה ש"לקחו לו את אמריקה". ביבי, איך הפכת לזנב בעולם התנים המייללים שאתה בחרת?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם יש משהו שמפחיד את ביבי , זוהי העובדה ש"לקחו לו את אמריקה". את פוזת אחד ממנהיגי העולם הדגולים שהוא מכר לנוהים אחריו. כל רשתות התקשורת האמריקניות החשובות חובטות בו ושואלות שאלות נוקבות ביחס להפיכה השלטונית שהוא מנסה להעביר. לאחרונה הוא כבר מתחמק מהן. ומנגד הנשיא ביידן ממדר אותו, מסרב להזמינו לבית הלבן ולא שוכח לו את מסע האיוולת המגלומני שניהל ביבי נגד הנשיא אובמה בזמנו בקונגרס הרפובליקני.
לאחרונה היה אמור ראש ממשלת ישראל לנאום בכנסים של יהדות אמריקה, שם הוא אהב להופיע באנגלית בוסטונית משובחת ובקול בריטון מלוטש,  אבל לאחרונה הם מעדיפים לא להזמינו, אפילו סרט שהוא הבטיח להעביר כברכה לא הגיע. הוא נותר פה כגוליבר בין הגמדים. בערוץ 14 המועדף עליו, כערוצו האישי, אין לו אפשרות לשחק את פוזת צ'רצ'יל האהובה עליו.

צילום מהרשתות החברתיות של הדגלים השחורים (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בפריפריה של המזרח התיכון כשסביבו מתרוצצים סמוטריץ' , בן גביר, לוין, ביש  גד"א , שמוצליב, או אמסלם הוא רק בעל העין אחת  שבעולם  העיוורים הוא מלך הנוהים אחריו.
לא סתם מסתובב הביבי לאחרונה בפנים של תשעה באב. איך נפלו גיבורים. איך הפכת לזנב בעולם התנים המייללים שאתה בחרת?. לאט, לאט אתה הופך למצורע עולמי. כמו הנשיא מדורו בונצואלה או אורבן ההונגרי. אני מבין אותך. זה הרבה יותר מפחיד מאשר ההפגנות הספונטניות בקפלן ובכל הארץ. לא נעים להסתכל במראה ולראות קשיש מקליש עם פרצוף חמוץ וברקע לשמוע את היהיר על ארבע נובח ומטורללת צווחת משהו על BA-MA.
לך כבר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן