Skip to content

איכות השלטון תובעת מהמשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי

בהמשך לחשיפות ופרסומים בכלי התקשורת לפיהם הופקדו בשנת 2022 בחשבונות הבנק של בתו וחתנו של דרעי עשרות ומאות אלפי שקלים במזומן, דורשת התנועה פתיחת חקירה פלילית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שני) למשטרה בבקשה שתפתח את בחקירה נגד יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי, בתו וחתנו, וחתנו בגין התנהלות העשויה לעלות כדי מעורבות בפלילים. לפי פרסומים בתקשורת, במהלך שנת 2022 הופקדו סכומי כסף גבוהים מאוד במזומן, בחשבונם של בתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, אסנת דהן ובעלה רוני דהן, באופן אשר עשוי לעורר חשד למעורבות לכאורה בפעילות המנוגדת לדין. על פי הפרסום הופקדו בכל חודש סכומי כסף בגובה של כמה עשרות שקלים, אשר הגיעו לסך כולל של כ-650 אלף ₪, וכן חשבונם של בני הזוג דהן זוכה במהלך שנת 2022 בהפקדות צ'קים בסכום של כ-1.3 מיליון ₪, בשעה שהפקדות מסך הכנסה ממשכורות שהועברה לחשבון עמדה על כ-15 אלף ₪ לחודש בלבד.

"לעצור את ההתדרדרות הערכית". אריה דרעי (צילום: דן בר דוב)
 אריה דרעי (צילום: דן בר דוב)

התנועה טוענת בפנייתה כי התנועות בחשבונם של בני הזוג דהן נראות כחריגות ביחס לכך שמדובר בחשבונם הפרטי, באופן המעלה חשש שמא קיימת זיקה בין התנהלות זו לבין קרבתם המשפחתית אל יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, שהורשע בעבר בשלוש פרשיות שחיתות.  בפנייתה מציינת התנועה כי הדברים מעלים חשש כבד להתנהלות המנוגדת לדין, באופן המחייב פתיחה בחקירה פלילית של המעורבים בדבר, בהתאם לסעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי שאומר כי "נודע למשטרה על ביצוע עבירה, אם על פי תלונה ואם בכל דרך אחרת, תפתח בחקירה; אולם בעבירה שאינה פשע רשאי קצין משטרה בדרגת פקד ומעלה להורות שלא לחקור אם היה סבור שנסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות לפתיחה בחקירה או אם החיתה רשות אחרת מוסמכת על פי דין לחקור בעבירה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן