Skip to content

BMW XM ספורט-שטח, חשמלי, יוקרתי ויקר

דלק מוטורס משיקה את הה-XM החדש, המציג נוכחות מרשימה וביצועים יוצאי דופן, הרכב מצויד במערכת הנעה פלאג-אין הייבריד עם מנוע V8 בנפח 4.4 ל', המגיע ל-100 קמ"ש תוך 4.3 שניות בלבד, BMW XM ישווק ברמת גימור אחת (Ultimate) בלבד, במחיר החל מ-1,350,000 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-XM הוא הדגם העצמאי הראשון מבית BMW M הדגם מצויד במערכת הנעה PHEV (פלאג-אין הייבריד) עוצמתית מסוג M HYBRID המורכבת ממנוע טורבו-בנזין V8 בנפח 4.4 ל' בטכנולוגיית M TwinPower Turbo וממנוע חשמלי אשר  מפיקים יחד 653 כ"ס, 81.57 קג"מ ונתון תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.3 שניות.

BMW XM ספורט-שטח יוקרתי ,המחיר החל מ 1.350 מיליון שח (צילום באדיבות היצרן)
BMW XM ספורט-שטח יוקרתי ,המחיר החל מ 1.350 מיליון שח (צילום באדיבות היצרן)

העיצוב החיצוני מודרני ויוקרתי, סביבת הנהג והמושבים הקדמיים מעניקים לנהג חוויית נהיגה עילאית. המפרט הסטנדרטי כולל, בין היתר, מושבי ספורט M, רפידות ברכיים, גלגל הגה M בציפוי עור, נוריות החלפת הילוכים בצג הקמור של BMW ותצוגה עילית המקרינה את נתוני הנהיגה על השמשה הקדמית. חלל הפנים מרווח מאוד ומעוצב באופן מוקפד מאי פעם, עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר. התקרה מגיעה בעיצוב תלת-ממדי עם תאורת אווירה הכוללת כ-100 יחידות LED. חלקו העליון של לוח המכשירים ודיפוני הדלתות מגיעים בגימור עור וינטג' חדש. תאורת אווירה, מערכת בקרת אקלים ארבע-אזורית, מערכת שמע היקפית מבית Harman Kardon ומערכת Travel & Comfort הן רק חלק מהאבזור הסטנדרטי.

חווית נהג מיוחדת (צילום באדיבות היצרן)
חווית נהג מיוחדת (צילום באדיבות היצרן)

לחצן M Hybrid ראשון מסוגו משמש לבחירת מצב הפעולה של מערכת ההנעה: מצב היברידי, מצב חשמלי ומצב eCONTROL. ניתן גם לשנות את הגדרות מערכת ההנעה, השלדה, ההיגוי, הבלמים, מערכת ה-M xDrive ועוצמת מחזור האנרגיה בבלימה. הרכב כולל גם לחצן M Mode המאפשר לנהג לעבור ממצב רגיל למצב ספורט – תוך הגבלת יכולת ההתערבות של מערכות העזר לרמה הנחוצה בלבד כדי ליהנות מנהיגה ספורטיבית. ניתן גם לשמור את ההגדרות של שני מצבים נפרדים ולהפעילן בעזרת לחצני ה-M שעל גלגל ההגה.

יוקרה בכל פרט (צילום באדיבות היצרן)
יוקרה בכל פרט (צילום באדיבות היצרן)

מערכת ההנעה M HYBRID שב-XM משחררת הספק כולל אדיר של 653 כ"ס והיא עושה את זה בעזרת מנוע V8 בנפח 4.4 ל' (489 כ"ס) ומנוע חשמלי (197 כ"ס) המופעל על ידי סוללת מתח גבוה מסוג ליתיום-יון בעלת קיבולת נטו של 25.7 קוט"ש. שניהם מאיצים את ה-SUV ממצב עמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות בלבד! במצב חשמלי טהור ניתן לנהוג ברכב במהירות של עד 140 קמ"ש ולמרחק מקסימלי של 83 ק"מ ללא פליטת מזהמים (לפי תקן WLTP).

מ 0 ל 100 ב 4.3 שניות (צילום באדיבות היצרן)
מ 0 ל 100 ב 4.3 שניות (צילום באדיבות היצרן)

דגם ה-XM ישווק בישראל ברמת אבזור Ultimate בלבד, הכוללת בין היתר: מערך בטיחות אקטיבי המקיף והמתקדם ביותר של BMW – Driving Assistant Pro', חבילת סיוע לתמרוני חניה – Parking Assistant Plus מערך קישוריות מתקדם OS8 – Live Cockpit Pro' הכולל מסך מגע "14.9 + לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 וApple CarPlay מערכת הנעה כפולה M xDrive ודיפרנציאל אחורי M מערך מתלים Adaptive M Suspension Pro' היגוי אחורי אקטיבי, בלמי M ומערכת פליטה M

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן