Skip to content

רצח בדרום – צעיר נרצח בצומת איילות

הצעיר נדקר בגרונו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו במקום – נסיבות הרצח טרם ברורות. במקרה אחר במוסד חינוכי בלוד דקר תלמיד תלמיד אחר על רקע מריבה בין השניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

תושב אילת בן 21, נרצח לפנות בוקר (ראשון) מדקירה עם חפץ חד בצווארו בצומת איילות ומותו נקבע במקום. שוטרי מרחב אילת פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים וראיות על ידי חוקרי מעבדת זיהוי פלילי. מ״מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ״צ משה קראדי, הגיע למקום וקיים הערכת מצב בזירת האירוע.
ממד"א נמסר כי בשעה 03:17 התקבל דיווח במוקד במרחב נגב, על גבר שנפצע באירוע אלימות, בכביש 90 סמוך למחלף איילות. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקבעֹו את מותו.
פרמדיק מד"א מושיקו אורן סיפר: "ראינו בתוך רכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

דקירות במוסד חינוכי בלוד

במקרה אחר שאירע מאוחר יותר הבוקר עצרה המשטרה נער בן 16 בלוד בחשד שדקר תלמיד אחר בחצר בית הספר בעקבות ויכוח ביניהם. שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה,  עם קבלת דיווח על קטטה בחצר בית ספר תיכון בעיר, במהלכה נדקר תלמיד בית ספר במקום, כשהרקע ככל הנראה פלילי. עפ"י גורמי רפואה, הקורבן -תושב העיר כבן 16 פונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא במצב בינוני. כאמור, השוטרים  עצרו לחקירה את החשוד – תלמיד בית הספר בן 16, בסיומה יובא לדיון בבימ"ש בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.
ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא, 2 פצועים נערים כבני 16 במצב בינוני וקל עם פציעות חודרות.
פרמדיק מד"א משה גלבשטיין וחובש רפואת חירום במד"א אלחנן רוט סיפרו: "כשהגענו למוסד החינוכי הובילו אותנו לאחד הנערים שסבל מפציעות חודרות בגופו הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים , תוך כדי שאנחנו מעניקים לנער טיפול רפואי הביאו אלינו עוד 2 פצועים שסבלו מפציעות חודרות. 2 מהנערים שנפצעו באורח בינוני וקל פונו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א, הנער השלישי טופל במקום והועבר לטיפול המשטרה."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן