Skip to content

הגרסה החדשה של טויוטה bZ4X בישראל

טעינה מהירה יותר – מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט, קיצור זמן הטעינה המינימלי ל- 6.5 עד 10 שעות לטעינת AC מלאה. תוכנה משודרגת הכוללת מגוון שיפורים: אופטימיזציה של תצוגת הטווח הזמין, אפשרות ביצוע מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC בכל יממה, הצגת מצב הטעינה הנוכחי באחוזים במהלך הנסיעה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל משיקה את הגרסה המעודכנת ל-bZ4X, ה-SUV החשמלי הראשון של המותג. הגרסה המעודכנת של ה- SUV החשמלי מציגה יחידת טעינה מובנית חדשה  (ON BOARD CHARGER) ותוכנה משודרגת הכוללת עדכונים ואופטימיזציה של תצוגת הטווח ויעילות הטעינה.

BZ4X הגרסה העדכנית (צילום באדיבות היצרן)
BZ4X הגרסה העדכנית (צילום באדיבות היצרן)

לרגל השקת הגרסה המעודכנת של ה- bZ4X,מעניקים בטויוטה לכל רוכש חבילת FREEDOM PACK הכוללת ביצוע סקר חשמל בביתו, והתקנת עמדת טעינה מקורית לרכב החדש בבית הלקוח ללא עלות . שווי החבילה נאמד ב- 6,490 ₪ .

לטויוטה bZ4X, טווח נסיעה של למעלה מ- 500 ק"מ והיצרן מצהיר על יעילות סוללה יוצאת דופן המתוכננת לרמה של 90% מיעילותה כחדשה לאחר תקופה של 10 שנים! לאור ביצועים יוצאי דופן אלו ורמת אמינות גבוהה במיוחד, יוניון מוטורס מאפשרת רכישת הארכת אחריות לסוללה עד ל 10 שנים! (הארכת האחריות כפופה לבדיקה).

ה- bZ4X מגיע מעתה עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט (לעומת שקע חד פאזי שנמכר עד היום). המטען התלת פאזי יאפשר טעינת AC מהירה יותר של הרכב וקיצור משמעותי בזמן הטעינה אשר יעמוד על בין 6.5 ל-10 שעות .

בנוסף, הרכב מגיע עם גרסת תוכנה מעודכנת, כך שהיא מספקת טעינה משופרת ותצוגת טווח מדויקים יותר. עדכון התוכנה יבוצע ללא עלות לכלל לקוחות bZ4X במרכזי השירות המורשים של טויוטה

בין השינויים בגרסת התוכנה המשודרגת: אופטימיזציה של הטווח המוצג תוך טיוב טווחי הביטחון, כך שישקף את הטווח הזמין בצורה מדויקת יותר, קרי הקטנת טווח הבטחון באמצעות הפיכת חלק גדול ממנו לטווח גלוי עבור הנהג וכן דיוק השפעת מערכת המיזוג על הטווח כך ששופר חיזוי הטווח בעת השימוש במיזוג האוויר.

עדכון תדירות טעינה מהירה DC כך שהוא מאפשר מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC לכל 24 שעות וזאת כמובן מבלי להתפשר על הביצועים לטווח ארוך של הסוללה וכן בוצע צמצום זמן הטעינה הנדרש בטעינת DC מ-80% ל-100%, כך שכעת הוא עומד על 30 עד 60 דקות (תלוי בתנאים כגון טמפרטורה).

תצוגת צריכת אנרגיה כך שתשקף מעתה באופן טוב יותר את צריכת החשמל בפועל ובנוסף מצב הטעינה יוצג באחוזים הן במהלך נסיעה והן במהלך טעינה.

BZ4X צילום באדיבות היצרן
BZ4X צילום באדיבות היצרן

ה- bZ4X הושק בישראל לפני כשנה וזכה לביקוש רב והוא מצויד בדור השלישי של חבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense עם מערכות חדשות ומשופרות הן בתחום הבטיחות האקטיביות והן בתחום הסיוע לנהג כגון פונקציית עדכונים אלחוטיים (OTA) ומערכות נוספות לסיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן