Skip to content

גן הזוועות באילת – גננת התעללה נפשית ופיזית בתינוקות רכים

מכתב האישום עולה מסכת של אכזריות הגננת שהכתה ובעטה בפעוטות ב 23 פעוטות ולא שעתה לבכיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום מאתר ברשת – על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כתב אישום הוגש היום (שני) כנגד אילנה קובר תושבת אילת בגין 26 עבירות של התעללות בקטין או בחסר ולכל הפחות 380 עבירות של תקיפת קטין וחסר ישע על ידי אחראי. בנוסף לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לחילוט הנכס בו הופעל הגן.  מכתב האישום אותו הגישו עורכי הדין, ערן צברי ורננה לוי מפרקליטות מחוז דרום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, עולה כי קובר ניהלה גן ילדים בו היו 26 פעוטות בגילאים 9 חודשים עד לשלוש וחצי.
קובר בהיותה אחראית על הפעוטות ביצעה מעשי התעללות גופנית ונפשית ותקפה לכל הפחות ב 380 מקרים שונים כ-23 מהפעוטות מתוך 26 ילדי הגן, זאת בעוד שכל ילדי הגן היו חשופים לאלימות הבלתי פוסקת מצידה כלפי חבריהם בגן. לאור האמור יוחסה לקובר התעללות נפשית בכל ילדי הגן.

ללא (צילום מאתר ברשת לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

כתב האישום מתאר את אכזריותה של קובר כשאר תקפה את הפעוטות בדרכים שונות ובין היתר נטען כי הגננת משכה כיסא כשפעוט עמד עליו והעיפה את הפעוט לרצפה, בעטה בראשו של תינוק שישב בטרמפולינה, חצתה את החדר כדי לתקוף פעוט שישב בכיסאו, משכה חלק מהפעוטות כשהיא מכניסה יד לתוך פיהם, משכה לפעוטות בשערותיהם וגררה אותם, הפנתה אלימות מכוונת מצד חלק מהפעוטות כלפי אחרים כשהיא מעודדת חלק מהם להכות ולמשוך בשערות של פעוט אחר, חסמה את פיהם של פעוטות בכדי למנוע מהם להשמיע קול או בכי, לחצה על חזם וצווארם של פעוטות תוך שהיא מפעילה את משקל גופה ועוד.

הכתה בפיו של תינוק בטרמפולינה והטיחה אותו עליה

אכזריותה של קובר התבטאה בכך שלא פעם תקפה תינוקות ופעוטות שלא תוך כדי טיפול בהם, אלא ניגשה אליהם על מנת לתקוף אותם שכשניכר שהם שקטים או עסוקים בענייניהם. כך למשל, חצתה את החדר לתינוק בטרמפולינה, הכתה אותו בפיו משכה אותו בראשו והטיחה אותו על הטרמפולינה, טלטלה את הפעוטות בצורה אגרסיבית, בעטה בפעוטות, השתמשה בפעוטות אחרים שהחזיקה והטיחה אותם בפעוט אחר שחלפה על פניו, השכיבה באגרסיביות ערימת מזרנים על גופו של תינוק ששכב על מזרן אחר. בנוסף נטען כי הגננת צבטה את הפעוטות, הכתה אותם בידיה, בעטה בהם, הטיחה ילדים אל הרצפה ואל הכיסאות, הרימה פעוטות מיד אחת של הפעוט וגררה אותו לאורך החדר או החצר, האכילה פעוטות בכוח, הרימה והזיזה פעוטות בכוח אף כשישנו והטיחה אותם על המזרן, גררה פעוטות אחריה, הושיבה פעוטות בכוח על הכיסא ודחפה את הכיסא עם הפעוט בחוזקה לשולחן, חיתלה תינוקות ופעוטות בכוח.

תינוקות בכו והגננת השאירה אותם כפי שהם

בכל המקרים הסבה קובר לפעוטות ולתינוקות שהותקפו כאב משמעותי והללו פרצו בבכי וקובר השאירה אותם לבכות. קובר, כך על פי כתב האישום, ניהלה את הגן תוך שימוש תדיר באלימות כלפי הפעוטות, כשהיא משרה אווירה קשה של אלימות ופחד, ומנצלת את העובדה כי מדובר בפעוטות רכים שאינם יכולים להתגונן מפניה, ואינם מסוגלים לדווח ולהתלונן על מעשיה הנפשעים.
בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינו עורכי הדין צברי ולוי כי: "… המשיבה נהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות שהיו תחת אחריותה, תלויים בה לחלוטין, במשך השעות הארוכות בהן היו בגן, תוך פגיעה קשה באמון שנתנו הורי הפעוטות במשיבה, עת הפקידו בידיה את היקר להם מכל. חמורה מכך היא פגיעתה של המשיבה בנפשם הרכה של הפעוטות שחוו אלימות ואכזריות מצד המבוגר האחראי שאמור היה לטפל בהם ולדאוג לצרכיהם. אין ספק כי התנהגות זו מטלטלת ומערערת את עולמם של הפעוטות חסרי הישע, והשלכותיה הרעות עלולות להיות ארוכות טווח, השלכות שהפעוטות מתמודדים איתם כבר עתה."  כאור, בנוסף לכתב האישום והבקשה להארכת המעצר, הוגשה בקשה לחילוט הנכס ששימש להפעלת הגן.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן