Skip to content

איך רואקוטן משפיע על העור?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רואקוטן היא התרופה המובילה להתמודדות עם אקנה חמור. רופאי עור רבים בוחרים לתת למטופליהם את התרופה הזו כדי לעצור את התפשטות האקנה. עם זאת ישנה חשיבות להכיר את הצדדים החיוביים והשליליים של התרופה הספציפית הזו. הרואקוטן יכול לעצור בצורה אפקטיבית את התפשטות האקנה על הפנים. עם זאת לתרופה ישנה השפעה קצת פחות טובה על העור, כזו שניתן יהיה לראותה מיד. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתתחילו להשתמש ברואקוטן? הכנו לכם את כל המידע שיאפשר לכם לקחת את התרופה תוך היכרות עם מגרעותיה. המון מטופלים מחליטים חרף המגרעות לקחת את התרופה כדי לעצור את היווצרות הפצעים.

צילום: FREEPIK

הרואקוטן מייבש את העור

אחת מהבעיות המוכרות ביותר של רואקוטן על העור תהיה ייבושו. המון מטופלים שמטופלים עם התרופה מגיעים למצב בו יש להם קילופי עור רבים. אומנם לא מדובר על בעיה מסוכנת, אך היא בהחלט משפיעה על הנראות החיצונית. עם זאת בהשוואה לנראות החיצונית של אקנה, יש כאלה שמעדיפים לבחור בה. כמובן שישנה אפשרות להשתמש בקרמים שונים ובכל מיני תכשירים נוספים למזער את נזקי ההתייבשות.

היווצרות צלקות אקנה

צלקות אקנה הן צלקות שנוצרות בעקבות הימצאות פצעי אקנה על הפנים. הסבירות להופעת צלקות אקנה לאחר שימוש ברואקוטן גדלה בצורה מהותית. אך עדיין זוהי הדרך היחידה שתאפשר לכם להתמודד עם אקנה שמתפשט בקצב מסחרר. בו בזמן אם אינכם תטפלו באקנה כמו שצריך, התוצאה תהיה דומה. בהשוואה בין צלקות אקנה לבין אקנה ניתן לתת עדיפות דווקא להופעת הצלקות. מה שגם ישנם כלים מתקדמים המאפשרים להעלים את הצלקות או להסתיר אותן ביעילות. לכן תחשבו היטב אם אתם רוצים להימנע מטיפול ברואקוטן רק בגלל הסוגייה הספציפית הזו.

האם מסוכן לקחת אקנה?

ישנה מחשבה כי לקיחת רואקוטן מסוכן, אך למען האמת אין בו סכנה של ממש. ישנה חשיבות לקחת את התרופה בהמלצת רופא בלבד, כך שהוא יוכל לעקוב אחר המדדים הנדרשים. כל עוד התרופה נלקחת בהמלצת רופא, לא אמורה להיות בעיה או סכנה מיוחדת. עם זאת ברגע שמופיעות תופעות לוואי מיוחדות, ניתן יהיה להתייעץ עם הרופא מה נכון לעשות. ישנם תחליפים שיכולים להיות בעלי יעילות דומה לתרופת הרואקוטן, אך להם יהיו תופעות לוואי אחרות. מה עוד חשוב לדעת לגבי השפעת רואקוטן לעור?

ההשפעה של הרואקוטן על העור אינה חיובית, עם זאת מדובר על השפעה זמנית בלבד. ההשפעה באה לידיי ביטוי כל עוד לוקחים את התרופה, עם הפסקת לקיחתה ההשפעה נעלמת. גם אם ההשפעה לא נעימה, תמיד תזכרו כי מדובר על השפעה זמנית בלבד. בהמלצה של רופא עור ניתן יהיה להתמודד עם בעיות העור בצורה אפקטיבית. מצד אחד להעלים את האקנה הטורדני, מצד שני למנוע מהתרופה להביא להשפעות נוספות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן