Skip to content

חשיש, הרואין, רכבים ואופנועים מביר הדאג' בדרום, נתפשו בפשיטת משטרה

במאבק כנגד מחוללי פשיעה פשטו שוטרי ימ"ר מחוז נגב, תחנת שגב שלום ומג"ב על מתחם חשודים בפשיעה, השמידו שדות מריחואנה, החרימו חשיש וקוקאין וכלי רכב, חמישה בני אדם נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיזוק המשילות בדרום- שוטרי מרחב הנגב, לוחמי מג"ב ומסוקי המערך האווירי פשטו אתמול (רביעי) על מתחמי בתים של מחוללי פשיעה בתחום האמל"ח, הסמים והרכוש ביישוב ביר הדאג' שברמת נגב ותפסו 14 כלי רכב, סמים. כמו כן ביצעו הכוחות מעצר של  5 חשודים המעורבים באירועים פלילים.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
סמים – צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

במסגרת המאבק שמנהלת משטרת מרחב הנגב נגד מחוללי הפשיעה באזור, פשטו אתמול כוחות משטרה במרחב נגב של המחוז הדרומי בהובלת תחנת שגב שלום ובשיתוף לוחמי ומסתערבי מג"ב דרום והחטיבה לבט"פ, יחידת יואב, יחידת הכלבנים ובסיוע המערך האווירי של משטרת ישראל על בתיהם של חשודים, באזור היישוב ביר הדאג' שעל פי החשד מעורבים בביצוע עבירות אמל"ח, רכוש וסמים ומחזיקים אמצעים וכלים המשמשים אותם לביצוע העבירות.
במסגרת הפעילות נתפסו: 14 כלי רכב "מבצעיים" מסוגים שונים (אופנועים, טרקטורונים, רייזר, רכבי השקיית חממות) שימשו כאמצעים לביצוע עבירות.  כ- 20 קילו חשיש וכ 118 גרם של קוקאין.
כמו כן, במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש נרשמו 38 דו"חות תנועה. במסגרת פעילות זו נתפס נהג שרכב על אופנוע גנוב והוא עוכב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן