Skip to content

צעיר מאור עקיבא נפצע קשה מירי בגבעת עדה

תושב אור עקיבה נורה בגבעת עדה ונפצע קשה. בחיפה זרקו נערים אבנים על שוטרים והשליכו כורסה על גג ניידת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן , תושב אור עקיבא כבן 26 נפצע  קשה היום (חמישי) בצהריים לאחר שנורה ככל הנראה בחצר בית בגבעת עדה בצפון. הצעיר פונה במצב קשה לבית החולים הלל יפה שבחדרה. נסיבות פציעתו  טרם ברורות. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על פצוע ירי שנכנס לחצר בית בגבעת עדה. המשטרה פתחה בחקירה.
על פי  מד"א התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות בבנימינה גבעת עדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח הלל יפה במצב קשה עם פ חובש רפואת חירום במד"א רן לוי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה עם פציעות חודרות".

צילום אילוסטרציה -ארכיון – ללא. (ISTOK לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

השליכו מהגג ספה על ניידת משטרה
מוקדם יותר פורסם כי משטרת חיפה עצרה 2 קטינים ובגיר שהשליכו חפצים על ניידת משטרה וגרמו לה נזק במהלך טיפול של שוטרים באירוע התעללות בבעלי חיים. על פי הפרטים שפורסמו במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני יומיים, שעניינו חשד להתעללות בבעלי חיים בחיפה. שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום לטפל באירוע הבחינו ב- 3 נערים משליכים אבנים ובקבוקי זכוכית לעבר ניידת המשטרה שחנתה סמוך למקום. בהמשך השליכו החשודים מהגג ספה שפגעה בגג הניידת ואף בשוטרת שעמדה סמוך למקום והיא נפגעה בידה וברגלה. בתוך כך, השוטרים עצרו קטין ו- 2 בגירים (16,20,28) החשודים בביצוע המעשים לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מעצרו של אחד החשודים הוארך עד היום והמשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים הנוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן