Skip to content

ב.מ.וו M2 החדשה בישראל

דלק מוטורס, יבואנית BMW משיקה בישראל, במסגרת חגיגות 50 שנה לחטיבת הביצועים BMW M את ה-BMW M2 מכונית ייחודית הכוללת טכנולוגיה המגיעה ישירות מעולם המרוצים, ומבטיחה הנאה מנהיגה גם בנסיעות יום-יומיות. המחיר החל מ 649 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-M2 מצויד במנוע טורבו-בנזין, שישה צילינדרים בטור בנפח של 3.0 ל' עם הספק מקסימלי של 460 כ"ס (50 כ"ס יותר מהדגם היוצא) ומומנט מרבי של 56 קג"מ. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש נמשכת 4.1 שניות בלבד והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש ויכולה להגיע ל-285 קמ"ש עם חבילת M Driver. ל-M2 יש DNA המגיע ישירות ממסלול המרוצים עם הנעה אחורית טהורה, חלוקת משקל של 50/50, בסיס גלגלים ארוך יותר ועקבות רחבות יותר היוצרים שילוב מאוזן בין נוחות והתנהגות דינמית קיצונית ותיבת הילוכים אוטומטית M Steptronic בעלת שמונה הילוכים כסטנדרט.

ב.מ.וו M2 החדשה (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו M2 החדשה (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו M2 החדשה (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו M2 החדשה (צילום באדיבות היצרן)

העיצוב הפנימי של ה-M2 מתהדר בצג הקמור המפורסם של BMW הכולל לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ומסך בקרה עם פעולת מגע בגודל 14.9 אינץ'. התצוגות כוללות מחוונים, בקרות ואפשרויות הספציפיים לדגמי M כמו גם נוריות החלפת הילוכים בלוח המחוונים. כל אלה נתמכים על ידי מערכת ההפעלה 8 i Drive BMW היוצרת ממשק אינטואיטיבי בין הנהג והמכונית בעזרת בקרת מגע או דיבור טבעי. ה-M2 מגיעה עם מושבים ספורטיביים בגימור עור, עם מושבי M Sport עם משענות ראש אינטגרליות ומשטחים מחוררים בגימור עור או עם מושבי M Carbon (אופציה) המביאים להפחתה של כ-10.8 ק"ג ממשקל המכונית.

צג קמור לטובת הנהג (צילום באדיבות היצרן)
צג קמור לטובת הנהג (צילום באדיבות היצרן)

מבחוץ היא מרשימה לא פחות – גריל כליות גדול ללא מסגרת עם צלעות אופקיות, פתחי אוורור גדולים, פנסים ראשיים מתקדמים עם גוף תאורה בעל חתימה ייחודית, משטחים מפוסלים, בלמי M עם קליפרים אדומים, עיצוב אחורי מחודד עם ספוילר אחורי ייחודי, דיפוזר אחורי עם צינורות מפלט עוצמתיים, מחזירי אור אופקיים ופנסים אחוריים מיוחדים העוטפים את המידות הקומפקטיות של ה-M2. כחלק מהמפרט הישראלי, משווק הרכב באופן יוצא דופן עם גג קרבון כסטנדרט, המביא להפחתה של 6 ק"ג ממשקל המכונית ומעניק למכונית מראה סופר-ספורטיבי וייחודי.

יש גם מנתח דריפט (צילום באדיבות היצרן)
יש גם מנתח דריפט (צילום באדיבות היצרן)
מנוע טורבו-בנזין, שישה צילינדרים בטור בנפח של 3.0 ל' עם הספק מקסימלי של 460 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)
מנוע טורבו-בנזין, שישה צילינדרים בטור בנפח של 3.0 ל' עם הספק מקסימלי של 460 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)

ה-M2 משופעת באבזור יוקרתי ועתיר טכנולוגיות כמו : מערכת BMW iDrive חדשה המאפשרת התאמה אישית בעזרת חשבון אישי BMW ID. לחצן M Mode המאפשר לנהג לשנות את ההגדרות של המערכות השונות במכונית. מערכת M Drive Professional הכוללת מנתח דריפט M וטיימר הקפה M. דיפרנציאל אחורי אקטיבי M עם נעילה אלקטרונית כסטנדרט. חבילת מערכות בטיחות:Driving Assistant , בקרת שיוט אקטיבית עם פעולת עצור וסע, חבילת מערכות סיוע לחניה:Parking Assistant , מערכת עזר לנסיעה לאחור, התרעת התנגשות קדמית, זיהוי הגבלות מהירות ואיסור עקיפה ואזהרת סטייה מנתיב. מערך קישוריות מתקדם: BMW Live Cockpit Professional. בקרת אקלים תלת-אזורית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן