Skip to content

יונדאי i20N ו- i30N חדשים וספורטיביים

דגמי ה-N יוצרו ועוצבו בהשראת מרוצי הראלי ובהשראת הדגם שזכה באליפות העולם שבאיטליה, וכמו-כן סיים את מרוץ 24 השעות בנורבוגרינג שבגרמניה. הרכבים יגיעו בגרסאות ה- Performance הבכירות והמאובזרות ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את דגמי הספורט מסדרת :N i20N ו – i30N הספורטיביות עם ביצועים מעולם המרוצים.

N i20N ו - i30N הספורטיביות עם ביצועים מעולם המרוצים.(צילום באדיבות היצרן)
N i20N ו – i30N הספורטיביות עם ביצועים מעולם המרוצים.(צילום באדיבות היצרן)

יונדאי מבטיחה מכונית ספורט יומיומית בעלת יכולות מרוצים וביצועים אולטימטיביים בפניות , דגמי N הינם בעלי ניסיון רב על מסלול המרוצים ונבחנו בתנאי קצה ולאורך זמן. שני הדגמים מגיעים עם מגוון מרשים של מערכות טכנולוגיה המעניקות להם יכולת במיוחד בפניות במהירות גבוהה. דיפרנציאל Carving Corner N – דיפרנציאל מוגבל החלקה מספק עוצמה ואחיזת כביש גבוהה תוך שיפור מהירות הפנייה במהירות לקבלת חוויית נהיגה ספורטיבית וזריזה יותר. בקרת השיגור מסייעת להאיץ את המכונית ממצב עמידה על ידי שליטה במומנט המנוע ומערכת התאמת הסל"ד מגבירה אוטומטית את מהירות המנוע בעת החלפת הילוכים כדי לאפשר לכם ליהנות מהורדת הילוכים חלקה ומהירה יותר.

I20N מ -0  ל-100 קמ“ש 6.2 שניות (צילום באדיבות היצרן)
I20N מ -0  ל-100 קמ“ש 6.2 שניות (צילום באדיבות היצרן)

מערכת הנעה- ה-i20 N החדשה מונעת על ידי מנוע 1.6 ליטר טורבו T-GDI המספק תפוקה מקסימלית של 204 כוחות סוס ומומנט מרבי של 31 קג"מ לטובת חוויית נהיגה אולטימטיבית. במנוע הוטמעה טכנולוגיית ה-CVVD החדשה של יונדאי (Continuously Variable Valve Duration)  המאפשרת לדייק את עבודת המונע ולהפיק ממנו את המירב וזאת באמצעות שליטה אופטימלית בתזמון שסתומי המנוע ומשך מחזור העבודה שלהם.  לדגם תיבת 6 הילוכים ידנית (6MT) וזמן האצה מ -0  ל-100 קמ“ש עומד על 6.2 שניות בלבד, כאשר המהירות המרבית, על פי נתוני היצרן, היא 230 קמ“ש.

ה-i20 N החדשה מצוידת בפונקציות ייעודיות לחוויית נהיגה ספורטיבית: Rev Matching ,  Launch Control ומערכת פליטה אקטיבית. הדגם מציע בין היתר את מערכת ה-N Grin Control , 5 מצבי הנעה ייחודיים וצמיגים ייעודיים של Pirelli P-Zero בעלי ביצועים גבוהים. מחיר ה-i20 N: 176 אלף שח

I30N מ -0  ל-100 קמ“ש 5.4 שניות בלבד,(צילום באדיבות היצרן)
I30N מ -0  ל-100 קמ“ש 5.4 שניות בלבד,(צילום באדיבות היצרן)

יונדאי i30 N כוללת מאפיינים עיצוביים חדשים ומרעננים, וכן טכנולוגיות חכמות ועדכניות לשדרוג חווית הנסיעה. מערכת הנעה- ל-  i30 Nמנוע T-GDI 2 ליטר המספק 280 כ"ס ומומנט מירבי של  40 קג"מ המאפשרים לקבל יותר כוח ויותר הספק גם בסל"ד נמוך, כאשר המהירות המקסימלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש ,על-פי נתוני היצרן.

לרכב תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת מצמדים רטובים (DCT N) עם 8 הילוכים המאפשרת האצה חזקה יותר. זמן האצה מ -0  ל-100 קמ“ש עומד על 5.4 שניות בלבד, זמן האצת ביניים מ- 80- ל-120 קמ"ש עומד על 3.3 שניות,2.1  שניות מהר יותר בהשוואה לתיבת הילוכים ידנית.  מחיר היונדאי i30 N: 270 אלף שח.

לשני הדגמים אבזור עשיר ורב וכן מערך בטיחות הכולל: מערכת שמתריעה מפני התנגשות ובנוסף, בולמת את הרכב באופן אוטונומי במצבי חירום. מערכת שמסייעת לנהגים, באופן אקטיבי, לשמור על נתיב הנסיעה על ידי "תיקון" מסלול הנהיגה. מערכת להתרעה על רכב בשטח מת. מערכת אוטונומית למחצה אשר מזהה תמרורים שמצביעים על הגבלת מהירות. מערכת שמנתחת את התנהגות הנהג, מתריעה מפני עייפות והסחות דעת וממליצה לנהגים על מנוחה. מערכת שמסייעת באופן אקטיבי לשמור על נסיעה במרכז הנתיב. מערכת שמזהירה מפני השארת ילדים ברכב. מערכת שמזהה רכבים שמגיעים ממול ומנמיכה אוטומטית את אורות הרכב. מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, שמנטרת כל גלגל בנפרד. התרעה על שמירת מרחק בכניסה ויציאה מחניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן