Skip to content

סיפור על טיפש ובומרנג

אם נתניהו היה בכינרת והתייבש (טענת לשכתו) הסיפור הבא מתאים לו בדיוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טיפש שזורק בומרנג, סופו שהוא חוזר ופוגע לו בראש. כבר אמרנו לא פעם, שביבי הוא הפרזנטור הכי טוב בקמפיין נגד הביבי עצמו. הוא שקרן כל כך משכנע, עד שהוא מאמין בעצמו בנוכלויות שהוא מפיץ. הסכיתו ושמעו: בשנת 2021 בראיון טלביזיוני שבו הוא מפגין את שליטתו באנגלית, ביבי עצמו בעצם מניח את הבסיס לרפורמה להפיכה שלטונית שלו עצמו, כאשר בעצם הוא התכוון לנגח את בנט.זו בדיוק הסיבה למחאה. ועל כך נאמר כבר שטיפש אשר זורק בומרנג, סופו שזה יחזור אליו ויפגע לו בראש. סיימתי לכתוב ושמעתי שמר נתניהו אושפז בשיבא, והסיבה (לטענת לשכתו), היא כי שהה בכינרת והתייבש. אפשט הטיפש והבומרנג? רק שואל.

אני לא רופא, אבל אם ראש ממשלה מאבד הכרה בביתו, אני הייתי מפנה אותו לבית החולים הכי קרוב וזה ביה"ח הילל יפה בחדרה, מרחק נסיעה של עשר דקות מקיסריה. אבל אם אתה פרבילג מרחביה, אתה יודע שהרפואה בפריפריה היא רק עניין טוב בשביל לדבר עליו בבחירות, אבל בשביל עצמך רק בית חולים שיבא או איכילוב. כשזה מגיע לדיבורים על הפער בין המרכז לפריפריה, הם תמיד בליכוד היו חזקים.  אבל בפועל הם הפרבילגים האמתיים. כי עוד לא ראיתי שר נוסע לקפלן או ברזילי או בית חולים העמק או צפת או נהריה בשביל לקבל טיפול. זו ממשלת טריקים שטיקים והנדסת תודעה. הכל פקה פקה.

אילוסטרציה: בינה מלאכותית)

הלוחמת הנועזת מאי גולן עלתה השבוע לדוכן הנואמים לחגוג. 'פריבילגיות', צרחה בפרצוף מעוות לעבר אורנה ברביבאי ומירב בן ארי. והאשימה אותה כי היא, ברביאי – הכי פריביליגיות.
אז החלטתי לבדוק את הפרבילגית הזו. מסתבר כי בגיל 13 וחצי, בן ארי הנתנייתית באה לאמה החד-הורית ובישרה לה שמצאה עבודה כדי לעזור בפרנסת הבית. אחרי כן בהמשך, הלכה לצבא לחמש שנים ושירתה כקצינת חינוך בחטיבת גולני (ג'ובניקית, לא?). ברביבאי, בת לאם עולה מעיראק ולאב שעלה מרומניה, נולדה ברמלה וגדלה בעפולה במשפחה מרובת ילדים ובהמשך להתגייסותה לצה"ל, הפכה לאלופה הראשונה.
לעומתה, הלוחמת הנועזת הבלתי פריבילגיית מאי גולן השתמטה משירות לאחר שהצהירה שהיא דתייה. אגב, תוך כדי התקופה ה'דתית' שלה היא עשתה אודישנים להנחיה בערוץ הילדים. כך היא קידמה את מעמד האישה. של עצמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן