Skip to content

מפנה דירות לאוגר כפייתי עם דירה וניקיון

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא פשוט למצוא מפנה דירות לאוגר כפייתי. אמנם ישנן חברות רבות המעניקות שירותי ניקיון, אך מעט מאוד חברות מתעסקות עם פינוי וניקיון של אגרנות כפייתית.

ההתמודדות עם דירה של אגרן כפייתי היא אינה רק עבודה פיזית קשה ואתגר לוגיסטי, יש לה צדדים נוספים ובעיקר ההיבט של התמודדות עם האגרן עצמו. החברה שלנו נוהגת לשפוט וללגלג על אגרנים כפייתיים, אך מדובר בבעיה נפשית קשה.

אגרנים אינם יכולים לשלוט בהרגל האיסוף הכפייתי, ולמרות שבסתר לבם הם משתוקקים לחיים נורמליים הם אינם מסוגלים להפסיק. הם זקוקים לעזרה חיצונית. ובשביל לעזור לאגרן, יש לפנות אליהם בצורה מבינה ובלתי שיפוטית. זה דורש סבלנות רבה וניסיון.

חשוב מאוד לרכך את האגרן ולקבל את הסכמתו לפינוי. זהו אמנם הקושי המרכזי, אך ישנם גם קשיים נוספים הנובעים מהרגל האספנות. דירות של אספנים כפייתיים עשויות להיות עמוסות עד אפס מקום, כלומר קושי להתנייד בתוך הדירה. דבר שמקשה מאוד על הפינוי, וכל ניסיון של שליפת חפצים מתוך הערמות הללו יכול ליצור סיכון למפנים.

וזה עוד לא הכל, בדירות שכאלו ישנו מצב תברואתי איום ונורא, הכולל ריחות בלתי נסבלים. ואף נוכחותם של מזיקים שונים העלולים לסכן את המפנים. זוהי לא עבודה לכל אחד, יש בה קושי פיזי וקושי נפשי.

פינוי דירה וניקיון לאגרן כפייתי

לאור הרגל האספנות, וכל הבעיות המתלוות לאגירת האשפה בדירה, נוצר בתוך הדירה מצב קטסטרופלי. הדירה הופכת למקום שאי אפשר לחיות בו. אפילו האגרנים עצמם עלולים להגיע למצב שהם אינם מתקלחים מכיוון שחדר הרחצה מלא בחפצים, ולמרות זאת אינם יכולים להפסיק לאגור. בדירות שאלו ישנן סכנות בטיחותיות רבות, המסכנות גם את השכנים.

בטרם נערכים לקראת פינוי דירה של אגרן כפייתי, יש להשיג את הסכמתו. כאן באה לידי ביטוי המומחיות של מפני הדירות המנוסים. כל אדם הוא מקרה אחר, ולעתים ישנו פינוי בשלבים. המטרה היא לרכוש את אמונו, לגרום לו להכיר בכך שזה לטובתו ולא ליצור חרדות מיותרות. אך ישנם גם מקרים בהם הפינוי נעשה בכפייה ובעקבות צווים של בית משפט.

השלב השני הוא פינוי החפצים מהדירה. זה דורש תהליך של מיון, אך בדרך כלל רוב החפצים הם פשוט אשפה מצחינה. לאחר פינוי החפצים יש לבצע ניקיון וחיטוי של הדירה.

בדרך כלל מדובר בזוהמה של שנים, ולא דברים שניתן להסיר עם חומרי ניקוי ביתיים. שירות מפנה דירות לאוגר כפייתי עם וניקיון נעזר בחומרי ניקוי תעשייתיים. ולאחר שהסתיים הניקיון והחיטוי של הדירה, יש לטפל בכל יתר הבעיות המתגלות בדירה. יש להבין כי בגלל חוסר הגישה, וגם הבושה להזמין אנשי מקצוע, בדירה ישנם ליקויים רבים הכוללים גם בעיות חשמל מסוכנות.

דירה של אגרן כפייתי (צילום: שי פינוי דירות)

שי פינוי דירות

לאחר שנסיים את הפינוי והניקיון, הדירה המזוהמת והמוזנחת תהפוך למקום שאפשר לחיות בו. זוהי הזדמנות עבור האגרן לשקם את חייו. זוהי הקלה עבורו, עבור בני משפחתו ועבור השכנים. כמובן שיש להעניק לאגרן גם טיפול נפשי.

חברת שי פינוי דירות עוסקת כבר שנים בתחום הרגיש והכואב של פינוי אגרנות כפייתית. אנו יודעים לעשות זאת ברגישות ונחישות.

אם אתם זקוקים לניקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן