Skip to content

כמעט ארבעים שנים בחיל האוויר

ראיתי אותם כשהתחננו להמשיך לטוס גם כשהגיעו למגבלת הגיל. נלחמו בשיניים להמשיך לשרת את  המדינה. ביבי ״יכול להסתדר בלי כמה טייסות״ אתם לא!
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא נשואה  לטיס מילואים אלא למפקדם. ראיתי אותם כשהתחננו להמשיך לטוס גם כשהגיעו למגבלת הגיל. נלחמו בשיניים להמשיך לשרת את  המדינה במבצעים ובהעמדת דורות רבים של טייסים בבית הספר לטיסה. אירחתי אותם מדי שבת בביתנו כשקטעו את שגרת חייהם והתייצבו להחזיק כוננות בטייסות. כן, בהתנדבות.
הכרתי את נשותיהם וילדיהם. הכרתי את המחיר המשפחתי – שילמתי אותו בעצמי .שילמו אותו גם ילדינו. שילם אותו בראש וראשונה האיש שלי שנתן את מיטב שנותיו לחייל היקר והאהוב הזה.

אורנה נחושתן (צילום מדף הפיסבוק שלה)

הטייסים היו ונשארו פטריוטים בכל נימי נפשם. כך גם בני המשפחות שלהם. ההורים בני או בנות הזוג והילדים שדואגים להם בכל פעם שהם ממריאים. אבדנו עשרות חברים לאורך השנים. הבטתי בעיניים  של בני משפחתם וכל אלו המלעיזים בראש חוצות, המכנים אותם בכינויי גנאי.
–  מי אתם??
מה תרמתם?
מה הקרבתם?
מה הקריבו בני משפחתכם?
בכמה הלוויות של טייסים צעירים הייתם?
בכמה אלמנות תמכתם??
– ומה הרגשתם כל בקר כשנתתם נשיקה לבן הזוג או בת הזוג שלכם כשיצאו לטיסה או שתיים או שלש. לטיסת לילה, לתרגיל, למבצע, למלחמה??
– ומי מכם חשב על ההשפעות של דבריכם על המשך ההתנדבות לחייל ובכלל?
איזה בחור  צעיר יתנדב מראש לשרות של 12 שנים  כטייס קרבי?
מי ימשיך לשרת במילואים?, טייסי המילואים הם עמוד השדרה של החייל!
ביבי ״יכול להסתדר בלי כמה טייסות״ אתם לא!
אין קיום למדינת ישראל ללא חיל אויר חזק איתן שאנשיו הם פטריוטים אמתיים המוכנים לשאת בכל המחירים. אבל לא הם ישרתו דיקטטורה ולא יקריבו לאור הרפש הנשפך עליהם. ככה פשוט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן