Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 45

המדור נותן במה לשלושה מוצרים חדשים המיועדים לטבעוניים, ולעוד כמה מוצרי מזון שכדאי שתשמעו עליהם (או שלא)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השוק של פרנצ'סקה: רטבים, ממרחים ותערובות תיבול

העומדת מאחורי המותג החדש היא אפרת מונסטירסקי, שיצרה במרוצת השנים ליין של רטבים, ממרחים ותערובות תיבול. לאחר שאלו נמכרו בהצלחה בירידי אוכל, התרחב המותג, והמוצרים נמכרים כעת בנקודות מכירה קבועות. המותג כולל כיום 20 מוצרים בחמש קטגוריות. תערובות התיבול (ראבים) כוללים, בין השאר, את ערביק, שילוב של שום שחור, קפה, פפריקה מעושנת בעישון טבעי, פלפל שחור וחרדל; ואת כבוד הראב – תערובת רב תכליתית המשלבת פפריקה מעושנת עם שום, בצל, כורכום וקינמון. הגלייזים (מרינדות) כוללים, בין השאר, את מיסטר ג'ק, גלייז על בסיס עגבניות ובו וויסקי ותבלינים; ונערת הוואי, שילוב של צ'ילי צלוי ואננס. סדרת המלחים המתובלים והמעושנים כוללת, בין השאר, את מלח אבקת קסמים, המשלב מלח דק עם שום, פלפל שחור וחלפיניו. בקטגוריית הממרחים – המבוססים על שמן זית וללא סוכר – יש, בין השאר, את אהבה יוונית, טפנד המשלב זיתי קלמטה, זיתים ירוקים, עגבניות מיובשות, שום ועשבי תיבול. יש גם את ריבת נשיקת הדרקון, ריבת צ'ילי ופלפל שחור גרוס. המוצרים מיוצרים במפעל, אמנם, אבל האיכות שלהם מזכירה יותר מוצרים ביתיים מאשר מתועשים. ניסינו מוצרים ממרבית הקטגוריות וכולם התחבבו עלינו. המלח היה מספק אבל לא מיוחד, בעוד שתערובות התיבול והגלייזים הפתיעו בשילובים ובטעמים שלהם.

28-32 שקלים. להשיג במעדניות ובקצביות נבחרות, וב-www.francescasmrkt.com.

צילום: גליה אבירם

 

ריטר ספורט: שוקולד טבעוני

שופרסל החלה לשווק בישראל את הליין הטבעוני של המותג הגרמני הידוע. המוצרים אינם מכילים רכיבים מן החי, כמובן, והם עשויים מקקאו שכולו גדל בתנאים ברי-קיימה. הסדרה כוללת חמישה טעמים – בצד הטעם הקלאסי יש אגוז קראנצ'י, שקד קראנצ'י, קרמל מלוח ובוטנים קלויים. להפתעתנו, השוקולדים שניסינו היה מוצלח מאוד. למרות העדרם של מוצרי חלב, לא יכולנו לזהות הבדלים ברורים בטעם ובמרקם בהשוואה למוצרים הרגילים.

14.9 ל-100 גרם לפני מבצעים. להשיג בסניפי שופרסל במתחם Green ובשופרסל אונליין.

צילום: יח"צ

 

פררו: קינדר טרונקי

ההשקה החדשה של המותג מביאה למדפי העוגיות מוצר חדש. מדובר בסוג של ופל ארוך, במכיל בתוכו שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. התוצאה פריכה בדיוק במידה הנכונה, עם שילוב טעמים מוצלח, שיכול להתחבב בקלות על מי שאוהב את המוצרים של קינדר. כן, זה אומר שגם המוצר הזה מתוק במיוחד, קחו בחשבון.

עד 18.9 שקלים למארז של חמש יחידות, 18 גרם ביחידה. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: FERRERO

 

נסטלה: אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו של אסם

מדוע, בעצם, אנחנו צריכים את המוצר הזה? הרי יש לנו את האפרופו שאנחנו אוהבים, וגם ביסלי ברביקיו חביב עלינו למדי. אנחנו מניחים שישנם צרכנים שרוצים לשלב את השנים ביחד, ועבורם המוצר הזה מיוצר. שלא יהיה ספק, הם יהנו מהתוצאה, שמשלבת בין הצורה והמרקם הידועים של אפרופו לבין הטעם של הבישלי הוותיק. אבל למה באמת צריכים את המוצר הזה? מבחינתנו, אפשר היה להמשיך גם בלעדיו.

עד 6.7 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: נסטלה-אסם

 

אלפרו: משקאות מקוררים בטעמים חדשים

שני המשקאות החדשים של המותג משווקים מקוררים, כך שתמצאו אותם במקרר של המכולת או הסופר. כמו כל מוצרי החברה, מדובר בתחליפי חלב, כאשר ההשקה הזו כוללת משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם וניל, ומשקה על בסיס שקדים ללא סוכר. כמו השניים הוותיקים יותר, גם שני המשקאות החדשים מיועדים להקצפה ו/או להוספה לקפה, כמו גם לשייקים ודגני בוקר (או לשתות אותם כפי שהם). המשקאות מספקים מענה טוב למי שצורך אותם בקפה, בשייק ובדגני בוקר. בכל הקשור להקצפה, הם מקציפים טוב, אם כי ישנם טובים מהם, כולל מוצרים אחרים של המותג.

עד 19.5 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן