Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 46

משקאות שכיף לשתות בקיץ, שמן זית שקל לקחת למנגל וביסלי שכדאי להכיר, הם בין חמשת המוצרים שניסינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון חריף של אסם

שני מוצרים חדשים מצטרפים לליין מוצרי הביסלי של החברה. שניהם דומים זה לזה ובו זמנית מאוד שונים. הדמיון הוא בצורה הייחודית שלהם, הדומה לצורה של צינור, שהופכת אותם לכיפיים במיוחד לאכילה. הם דומים גם בניסיון לתת מענה למי שאוהב את הטעם החריף, שנהיה יותר פופולארי בשנים האחרונות. ההבדל הוא בתוצאה – האחד אמור להיות פיקנטי והשני חריף, אך בפועל רמת החריפות של שניהם כמעט זהה זה לזה – בין חריפות עדינה לבינונית. הביסלי חלפיניו התחבב עלינו מאוד, אך השני אכזב – גם כי הוא לא היה חריף כמובטח, וגם כי לא זיהינו את טעמו המובטח של הלימון.

עד 7.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ של יד מרדכי

כאשר קיבלנו את המוצר לבדיקה, תהינו למה לא השיקו אותו עד היום. במדינה בה אנשים רבים אוהבים לטייל ולעשות פיקניקים ומנגלים בטבע, זה מוצר הכרחי. הבקבוק, שדומים לו אנו מכירים מקטגוריות אחרות, הוא נוח לנשיאה ולשימוש. הוא עשוי פלסטיק, כך שאין סכנת שבירה. נוח ללחוץ עליו, והפייה מאפשרת להוציא כמות מדודה יחסית. השמן עצמו מספק. הוא אמנם לא מהשמנים האיכותיים, אבל הוא נותן מענה טוב למצבים בהם צריך לתבל סלט בטבע (רמת החמיצות של הזמן היא 0.8%).

עד 19.9 שקלים ל-280 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

צילום: סטודיו שטראוס

 

נסטלה: Taster's Choice Roastery Collection של Nescafé

ההשקה החדשה של המותג היא ניסיון לתת מענה למי שרוצים קפה נמס איכותי יותר. האיכות של הקפה אמנם לא משתווה לזו של קפה הנמכר בקפסולות – וכמובן לא של קפה טרי – אבל ביחס למוצר הוותיק של החברה, אפשר להבחין בשיפור. ההשקה כוללת שתי תערובות חדשות: קלייה כהה בדרגת חוזק 8, שיש שיבחינו בה ברמיזות של שוקולד מריר ואגוז קלוי; וקלייה בהירה בדרגת חוזק 5, שיש שבחינו בה ברמיזות של דבש מקורמל וביסקוויט קלוי. תערובת הקלייה הכהה, כצפוי, חזקה יחסית לשנייה, אך היא אינה מרירה כל כך. תערובת הקלייה הבהירה היא המוצלחת שבין השניים, עם טעמים מעודנים ועשירים יחסית. ייאמר לזכות החברה שאריזת האלומיניום ברת מחזור. המחירים, יש לציין, גבוהים יחסית למוצר הוותיק.

עד 36.9 שקלים ל-95 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: נסטלה-אסם

 

פרימור: משקאות צלולים בטעמי פירות

החברה נכנסת לראשונה לקטגוריה של משקאות צלולים, והיא עושה זאת עם שלושה משקאות המשלבים בתוכם ויטמינים. ההשקה כוללת משקה בטעם תפוח עץ, משקה בטעם ענבים ומשקה בטעם אפרסק, ויש בהם תוספת ויטמינים C ו-D. אנחנו מפקפקים בתועלת שיש בתוספת של הוויטמינים, כאשר בכל מקרה, מי שרוצה לצרוך ויטמינים, עדיף שייאכל פרי או ירק (או ייצא לשמש, במקרה של ויטמין D). כך או כך, מדובר במשקאות כיפיים לשתיה . הם קלילים, מרעננים, הטעמים טובים ואין טעמי לוואי.

עד 6.9 שקלים לליטר וחצי. להשיג ברשתות המזון, חנויות נוחות וחנויות מובחרות.

צילום: רוני ברוקס

 

 

שטראוס: מילקשייק בטעם שוקו עם סירופ שוקולד ומילקשייק בטעם פיסטוק של מחלבת יטבתה

בחברה מסבירים שנוסטלגיה צרכנית הניעה אותה להשיק בשנה שעברה – וגם השנה – את המיילקשייק שוקו. המשקה נמכר בעבר בקרטונית, וכעת הוא נמכר בבקבוק פלסטיק, שהוא הרבה יותר נוח לשימוש (ופחות טוב לסביבה). בצד המילקשייק שוקו, המשלב חלב עם קקאו וסירופ שוקולד, השיקה החברה גם טעם חדש – מילקשייק פיסטוק. כלומר, משקה חלב בטעם פיסטוק. המרקם של שני המשקאות חביב – לא סמיך במיוחד אבל לא דליל, והטעמים טובים. המשקה פיסטוק אפילו התעלה על הוותיק ממנו במבחן ההעדפה שלנו – הטעם של הפיסטוק טוב, וללא טעמי לוואי.

עד 9.9 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן