Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 47

הזיתים שהפתיעו, החטיפים ש(קצת) אכזבו, השמן שגרם לתחושה של סיפוק. אלה המוצרים שניסינו ומה שיש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Keto Chef: שמן MCT בבקבוק ספריי

המקפידים על תזונה קטוגנית כבר מכירים את השמן הזה, המופק מגלעיני דקל. המותג הישראלי מציע ללקוחותיו את השמן הזה כבר זמן מה, ולאחרונה התווספה האפשרות הנוחה בזו. העניין כאן הוא הבקבוק, בצורת ספריי, שמאפשר להשתמש בכמות מדודה של שמן. שמחנו שהוא נוח לשימוש, ושפיזור השמן אחיד ובהיקף מספק.

35 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בחנויות טבע וב-https://ketochef.co.il.

צילום: אפרת אשל

 

שטראוס: דוריטוס Hot Battle

ההשקה האחרונה של המותג היא השקה מוגבלת. זה אומר, בעיקרון, אם הצרכנים יאהבו את המוצרים, יש סיכוי טוב שהם יישארו על המדפים. מדובר בשני טעמים חדשים, האחד מוגדר "בסגנון אסייתי חריף" והשני הוא "בסגנון סלסה חריפה". שניהם אינם חריפים במיוחד – במקום טוב בין פינקטי לבין חריף. האם זיהינו את ההבדל בין אסיאתי לבין סלסה? חלק מהטועמים אמרו שכן, אחרים לא הצליחו להבחין.

עד 7.9 שקלים ל-55/70 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: ברנפלקס קרנצ'ים של תלמה

קקאו וקפה, הם שני הטעמים החדשים של המותג. הראשון הוא טעם חדש לגמרי, בעוד שהשני, טעם הקפה, כבר היה בעבר, וכעת הוא חוזר לסיבוב נוסף. אנחנו אוהבים את ההשקה הזו – הטעמים של הקפה/קקאו ברורים ולא חזקים מדי, ואין טעמי לוואי של ממתיקים מלאכותיים (לשני המוצרים לא הוסיפו סוכר; יש בהם מעט סוכר, שמקורו בחומרי הגלם). בנוסף, הם פריכים, ועמידים לזמן מספיק ארוך בתוך קערת חלב או יוגורט. שני המוצרים, קחו בחשבון, הושקו במהדורה מוגבלת.

עד 27.5 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

 

סבא חביב: זיתים ממולאים

חמשת המוצרים החדשים שהשיק המותג הישראלי ישמחו את חובבי הזיתים. מדובר בזיתים ממולאים בלימון, זיתים ממולאים בפלפל חריף, זיתים ממולאים בפלפל אדום, זיתים ממולאים בשום וזיתים ממולאים בשקדים. כל החמישה הם זיתים ירוקים, כפי שאפשר להבין מהתמונה, והם מספיק גדולים כדי להכיל כמות טובה של המילויים המובטחים. ההפתעה העיקרית הם הזיתים הממולאים בפלפל חריף – הם היו חריפים במיוחד, בדיוק כמו שצריך.

עד 20.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

 

בקצרה

חברת אחוה השיקה מארז חדש של חטיפי חלוה חדש, כולם בטעם וניל. החטיפים כוללים 50% שומשום, ובכל מארז יש 12 יחידות.

עד 13.9 שקלים ל- 300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן