Skip to content

הדור החדש של יונדאי קונה

כלמוביל השיקה את הדור החדש של הקונה, גדולה יותר מקודמתה, תשווק עם כל מערכות ההינע: תחילה דגמי הייבריד וטורבו בנזין, ובמהלך רבעון ראשון של 2024 הגרסה החשמלית המלאה. גרסת מחיר גרסת הטורבו בנזין במחיר החל מ- 145 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, השיקה את הדור החדש של ה- SUV ה-All NEW KONA  שתוצע בכל סוגי ההנעה (היברידי, בנזין וחשמלי בהמשך) בשלל גרסאות, מנועים, אבזור ותצורות על מנת להתאים למגוון קהלים רחב.

יונדאי קונה החדשה החל מ 145 אלף שח
יונדאי קונה החדשה החל מ 145 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

יונדאי KONA החדשה מתהדרת בעיצוב חדשני ושובה לב ויחד עם זאת בעלת נתונים אווירודינמיים מצוינים המאפשרים מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.27cd בלבד.

בהתבסס על הממדים המוגדלים של הדגם, יונדאי הצליחה לעצב מרחב פנימי מרשים אשר יתאים למגוון רחב של סגנונות חיים. השורה הקדמית ממוקדת בנהג ומודגשת על ידי קונסולה צפה אופקית עם צגים פנורמיים כפולים בגודל 12.3 אינץ' בהשראת דגמי Ioniq 5  ו- Ioniq 6  המדגישים את האלמנטים הטכנולוגיים של KONA. כחלק מהעיצוב החדש של ה- KONA, בורר ההילוכים הועבר מהקונסולה המרכזית אל מאחורי גלגל ההגה.

העיצוב מדגיש את החלק הפנימי הגדול והמרווח יותר של ה- KONA, ומספק מרחב רב תכליתי נוח ומרווח לנהג וגם לנוסעים היושבים מאחור. הקונה החדשה מציעה את מרווח הרגלים והראש הגדולים ביותר בסגמנט לשורת המושבים השנייה.

ממדי הפנים ומרחב המחיה צמחו אך בזכות תכנון מוקפד שמרו על ממדים חיצוניים מותאמים לקטגוריית ה- SUV הקומפקטי. בסיס הגלגלים של ה- KONA החדשה עומד על 2660 מ"מ, (6 ס"מ ארוך יותר מהדגם היוצא), האורך עומד על 4,350 מ"מ (14.5 ס"מ ארוך יותר מהדגם היוצא), הרוחב עומד על 1,825 מ"מ, (2.5 ס"מ רחב יותר מהדגם היוצא) והגובה עומד על 1,580-1,570 מ"מ (3 ס"מ גבוה יותר מהדגם היוצא).

לקונה החדשה שני מסכים בגודל 12.3 אינץ כל אחד
לקונה החדשה שני מסכים בגודל 12.3 אינץ כל אחד (צילום באדיבות היצרן)

ל- KONA  החדשה מנוע טורבו בנזין  1.0 ליטר  T-GDI 7DCT המייצר 120 כ"ס ומומנט של עד 20.4 קג"מ ומנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר T-GDI 7DCT המייצר 198 כ"ס ומומנט של עד 27 קג"מ.

לגרסה ההיברידית מנוע DCT6 GDI 1.6 ליטר עם הזרקה ישירה מכויל עם תפוקה משולבת של 139  כ"ס. (מנוע חשמלי בהספק 32KW) לתאוצה מרשימה ויעילות גבוהה

בכל הגרסאות שלה, ה-KONA החדשה משופעת בטכנולוגיות העדכניות ביותר, בנוחות, אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות גם הם בהשראת דגמי Ioniq  החשמליים. כל כפתורי השליטה ממוקמים סביב גלגל ההגה ומרכז הקונסולה, ומאפשרים מראה נקי נוחות תפעולה אופטימלית ומקומות אחסון רבים.

האופי הספורטיבי של ה- KONA החדשה, בא לידי ביטוי בחיפוי קשת גלגלים עם מנורות קדמיות ואחוריות משולבות, דלתות צד עם פרופורציות דינמיות ופס כרום יוקרתי העובר מקו החגורה לספוילר האחורי, חישוקי סגסוגת מעוצבים ועוד. המושבים הקדמיים דקים יותר ב- 30% ועוזרים להגדיל את המרווח בחלל הנוסעים. כמו כן המושבים החדשים עברו אופטימיזציה לפיזור לחץ הגוף בכדי לסייע בהפחתת עייפות לאחר נהיגה ממושכת. בשורה השנייה המושבים  נטולי קימורים על מנת לספק מקסימום מרווח ונוחות. מושבי השורה השנייה ניתנים לקיפול מלא ומספקים נפח מטען של עד 1300 ליטר.

לכל אחד קונה משלו היברידי, בנזין וגם חשמלי יגיע
לכל אחד קונה משלו היברידי, בנזין וגם חשמלי יגיע (צילום באדיבות היצרן)

ל-KONA החדשה שני מסכים מחוברים בגודל 12.3 אינץ כל אחד אשר תומכים לראשונה במערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת של היצרן ובשפה העברית כסטנדרט. וכמו כן יציאות טעינת סלולר      C-USB רבות וכניסה להילוך P אוטומטי כאשר הדלת נפתחת. בנוסף, לראשונה בדגמי יונדאי, טכנולוגיה מעולמות מותגי הפרימיום והיישר מג'נסיס שולבה מצלמה ICC – IN CABIN CAMERA)) סורקת עיניים ופנים לניטור עייפות והיסח דעת. מערכת ה- ICC משתמשת במצלמה בתא הנוסעים כדי לנתח את פניו של הנהג, ובמקרה של נמנום או חוסר זהירות, להתריע במידת הצורך.

KONA  החדשה בגרסת הטורבו בנזין וההייבריד כוללות 7 כריות אוויר ומערכות סיוע מתקדמות לנהג. גרסת הבנזין כוללת מערכת אקטיבית הכוללת תיקון הגה לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית במצבי חירום הכוללת זיהוי כלי רכב, הולכי רגל, ד-גלגלי ותנועה חוצה בצומת,  מערכת התרעה על עייפות נהג אשר משלבת לראשונה גם מצלמה לזיהוי מבט הנהג, מגביל מהירות חכם עם זיהוי תמרורים, בקרת שיוט חכמה הכוללת מנגנון זחילה בפקקים, התרעה על התחלת הנסיעה של הרכב מלפנים, חיווי תזכורת למניעת שכחת נוסע במושב האחורי, מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לאורות דרך. מחיר גרסת הטורבו בנזין במחיר החל מ- 145 אלף שח, מחיר הגרסה ההיברידית

לקונה החדשה מימדים נדיבים יותר משל קודמתה (צילום באדיבות היצרן)
לקונה החדשה מימדים נדיבים יותר משל קודמתה (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן