Skip to content

הפקות טלוויזיה ישראליות מתחרות על לב הקניינים בפסטיבל מיפ

פסטיבל מיפ שנפתח אתמול בקאן ויימשך עד יום רביעי, משמש, מזה שנים, אבן שואבת לאלפי ערוצי טלוויזיה ממאה מדינות בעולם, המבקשים לעדכן ולחדש את תכניהם. הצלחה ראשונה נרשמה כבר ל'ארמוזה פורמטס' שמכרה שת השעשועון של אברי גלעד "אחד בשביל כולם" לערוצי טלוויזיה מצרפת – (TF1 ) , מספרד ומתורכיה. מאת אורה עריף כץ  בפסטיבל השנה משתתפים נציגים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסטיבל מיפ שנפתח אתמול בקאן ויימשך עד יום רביעי, משמש, מזה שנים, אבן שואבת לאלפי ערוצי טלוויזיה ממאה מדינות בעולם, המבקשים לעדכן ולחדש את תכניהם. הצלחה ראשונה נרשמה כבר ל'ארמוזה פורמטס' שמכרה שת השעשועון של אברי גלעד "אחד בשביל כולם" לערוצי טלוויזיה מצרפת – (TF1 ) , מספרד ומתורכיה.

מאת אורה עריף כץ

 בפסטיבל השנה משתתפים נציגים ישראליים ובהם חברות הפקה המיוצגות בדוכן של מכון היצוא כמו אולפני הרצליה וענני תקשורת וכן חברות המתמודדות בזירת הפקות הפורמטים העשירים והחדשניים שמוצגים בפסטיבל, בהן דורי מדיה. גיל הפקות וקשת. רשת וערוץ 10 מתמודדות באמצעות חברות הפקה המייצגות את תכניהם.

הסדרה ניו יורק: מעולם הפשע ועד לתיקון עולם. צילום: רמי זרנגר.

בין המוכרנים המציעים שורת פורמטים ותכניות נמנית חברת דורי מדיה שהודיעה כי תציג בפסטיבל לראשונה את ההפקות: "ניו יורק", "גאליס", "מתי נתנשק", "smart face ", "סימון" והטלנובלה החדשה "רווקה פעם נוספת".
בנוסף, תציג החברה עונות חדשות של הסדרות: ”En Tereapia":הגרסה הארגנטינאית של "בטיפול",  "חצויה 3 – הסיפור האמיתי", "טעות במספר" ו"משאבת הכסף".
נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה העריך כי להפקות שיושקו בפסטיבל, כמו 'ניו יורק' ו'גאליס', יש סיכוי גדול ללכוד את דמיונם של קונים רבים. שתי ההפקות, מבית היוצר של דורי מדיה דרסט: "ניו יורק" הופקה עבור חברת הלווין "יס" והסדרה "גאליס" הופקה עבור "נגה תקשורת" המשדרת אותה בערוץ הילדים בהוט.

"New York"  היא דרמת פשע אודות בנו של ראש משפחת פשע ידועה לשמצה המגיע לניו יורק, במגמה לברוח מעברו ולפתוח דף חדש. במהלך המטמורפוזה שלו הוא הופך ללוחם למען זכויות העובדים הזרים.

גאליס: סדרת הרפתקאות לבני הנעורים. צילום: אוהד רומנו

"Galis"– היא סדרה בת 60 פרקים ובמוקד שלה סיפורם של שלושה ילדים יתומים העומדים להצטרף למחנה קיץ יוקרתי ביער מרוחק לאחר שקיבלו תרומה מתורם מסתורי. בעודם מנסים להשתלב במחנה, הם מגלים שלא המזל הביא אותם לשם אלא תוכנית מתוחכמת המובילה להרפתקה של חיפוש אוצר ולמפנה נצחי בחייהם.

”En Tereapia" – היא הגרסה הארגנטינאית לסדרה "בטיפול" שהופקה במקור ע"י שלג הפקות ו-JCS עבור הוט ושודרה בערוץ 3. דורי מדיה, באמצעות חברת הבת דורי מדיה קונטנידוס הפועלת בארגנטינה, יחד עם הערוץ הציבורי Tv Pública הפיקו את הסדרה במשותף לשידור בערוץ Canal 7. "בטיפול" בגרסתה הארגנטינאית עוקבת בכל פרק אחר המפגש של הפסיכולוג גיירמו מונטס עם אחד ממטופליו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן