Skip to content

ערוץ הכזב?

לצפות ולהקשיב לערוץ 14 משמעותו להקשיב איך הערוץ מקריא ומדברר מסרים מנשלחים אליו ממיאמי על ידי נער תפנוקים הזוי ועל סף פראנואידיות פסיכוטית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשקט, ומאחורי הקלעים, מכונת הרעל שינתה מיקוד: במקום לקדם את את ההפיכה המשפטית, עכשיו עושים רק דבר אחד:  להסיר אחריות מנתניהו.

איך מסירים אחריות?

*מחלקת הטריקים והשטיקים של ביבי, שהמציאה את "מכונת הרעל" עובדת בימים אלה שעות נוספות.

* מצד אחד משחק אותה "הזיקית הפוליטית" שאסור במלחמה לעסוק בפוליטיקה, אבל מאחורי הגב של כולנו מתקיים מסע ענק, ממומן היטב שמטרתו הפצת מידע מסית בוואטסאפ, הפעלת פרופילים פיקטיביים, קידום תיאוריות קונספירציה באתרי חדשות אלטרנטיביים ושינוי ערכי היסוד, של המדינה על סמכות ואחריות.

*המנגנון שפועל לביצור שלטון נתניהו מעלה הילוך, ומאז פרוץ המלחמה הוא פועל כדי לנטרל את הביקורת של התקשורת והציבור על הממשלה, הם המציאו מושג חדש : אולי אני אחראי, אבל אני לא בהכרח אשם" ( כך אמר בזמנו שר הבט"פ אמיר אוחנה לוועדת החקירה של אירועי הר מירון).

*אני הולך להכעיס הרבה אנשים ואולי גם לחטוף תביעת דיבה, אבל על אסוציאציות שלי, רק אני אחראי.

*כקצין מודיעין לשעבר בדימוס ( אני כבר בדרגת AK) , אני נהנה מדי פעם לחצות את הקווים בחשאי בשם אחר , ומפעיל תרגילי תוד"א ( תודעת אוייב), או ל"פ ( לוחמה פסיכולוגית)  או לו"מ( לוחמה מודיעינית) באתרים של אתרי הביביסטים, אני גם מכריח את עצמי לצפות אחרי נטילת לפחות שני  כדורי פרמין (נגד הקאה) , בערוץ 14 או להקשיב לערוץ הרדיו  ל"גלי ישראל" עם שרון גל. תשמעו, זה כאילו לחבוש על עצמך מכשיר של מציאות רבודה.

ערוץ 14 (צילום מסך – סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים)

ערוץ 14 – עולם מקביל

מתגלה  לפניך עולם אחר, יקום מקביל, בו מציאות חליפית שבה הכל זה קונספירציות, הטבח/ האסון בשביעי באוקטובר 23 אירע רק בגלל הסמולנים/ האנארכיסטים/  המפגינים של קפלן שהחלישו את המדינה ונתנו לאויב את ה"סימנים המעידים" ( עוד מושג מודיעיני מקצועי) שהאויב הציוני נמצא בשיא חולשתו והגיע הזמן לתקוף.  אתה מקשיב לחבר הכנסת  לשעבר מלהג בלהט ומסביר ל" פטריוטים" שאילולא מנהיגותו של  "אבי האומה" המנהיג "מליגה אחרת" שהתעשת ראשון , הבין מה קורא פה למרות הפשלה הנוראה של הצבא והשב"כ, ומייד הכריז על מצב מלחמה ומנהל מאז ביד רמה את מבצע " חרבות מלחמה", ישראל הייתה נחרבת.

*אתה שומע בבעתה ובאי אימון איך הם מספרים לעצמם שהשב"כ וראשי הצבא לא רק טעו ב"קונספציה", אלא אולי אפילו ניסו לבצע הפיכה צבאית ולהפיל על ביבי את האשמה של הטבח.  אבל האויב הצליח יותר מדי אז הם נבהלו.

*ואז אני נזכר בלימודי באוניברסיטה העברית, בשיעורים של פרופ' שאול פרידלנדר על עליית הנאציזם בגרמניה ונזכר בעיתון התעמולה "דֶר שטירמֶר" (מגרמנית: Der Stürmer, "המסתער"). שהיה שבועון שהיה חלק מהתעמולה הנאצית (אם כי לא השתייך רשמית למפלגה הנאצית).אז עוד לא היה אינטרנט, ותפוצת השיא של העיתון הגיעה לכ-800,000 עותקים.

אל תאמינו לי. חכו להציץ. זוהי רשת שהתגנבה במרמה, כי הרישיון שלה היה "ערוץ מורשת". אני חושב שבכל ארץ מערבית היה שר התקשורת, מזמן סוגר אותם ומעמיד אותם לדין בעוון הסתה. אבל לצפות לפעולה, מסר הגימטרייה והנלעגות הדוקטור קרעי, הוא כנראה למעלה מכוחותיו. אני מציע לכם פעם לפתוח ולהקשיב ליעקב ברדוגו בגלי ישראל.

להקשיב איך הוא מקריא ומדברר את  המסרים מנשלחים אליו ממיאמי על ידי נער תפנוקים הזוי ועל סף פראנואידיות פסיכוטית,  נרקומן "עושה שורות" שברח מן הארץ עם בעלו. לראות איך בגיבוי של נתניהו הוא חדר לגלי צה"ל ,  את השתיקה מרוב פחד של המפקדים, המחאות והחרמות מהמערכת הפוליטית, הפייק-ניוזים, ניגודי העניינים, ההתלהמות בשידור והבריונות כלפי הקולגות . וברדוגו הוא רק הקצה, האופציה הבולט של הקרחון, של גוש הרעל שצף הימים המדמנה שהם מפיצים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן