Skip to content

נסו לתאר שאתם תושבי בארי

כשבבית כלשהו פורצת שרפה, מגיעים מכבי האש ואחרי כן מרכי נזק שומה. בבארי? אף אחד לא בא. אלא שלצרכי פוטו-אופ ויחסי ציבור הגיע נתניהו עם הביליונר מאסק. צילום, תמונה.. והביתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תארו לעצמכם, שאתם אותם חברי הקיבוץ שחוויתם את אירועי טבח ה-7 באוקטובר 23, כשאתם מסתתרים בממ"ד קטן בקיבוץ כפר עזה / ניר עוז / בארי או אחרים. תתארו לכם. הרבה שעות חיכיתם שם ברעדה בפחד, באימה עם הילדים הקטנים או הסבתות הקשישות, תוך אבדן אימון מוחלט למדינה שהפקירה אתכם, תוך אובדן אמון בצבא שלא בא ובגופי הביטחון שלא ענו ללחישות ותחינות שלכם שיצילו אתכם.
באותה עת הסתובבו אצלכם בבית באופן חופשי, רק  טרוריסטים נאציים של החמאס ספוגי שטנה, רצח בעיניים. חיות בלתי אנושיות שהגיעו במטרה ברורה: לרצוח, לאנוס, להתעלל ולשרוף את הבית על יושביו, אפילו על בעלי חיים לא חסו. מפלצות אדם, כבר אמרנו?

אף אחד מממשלת ישראל לא התקשר אליכם מאז. אף אחד לא הרגיש צורך להתנצל או לבקש סליחה. בטח לא הנאשם שלא לקח אחריות, איש ליכוד מושחת שמעולם לא ביקר בקיבוצי עוטף עזה.  למרות שהוא כבר 15 שנה ראש ממשלה. אף אחד לא בא.
אבל.. רגע, רגע, והנה, הופה, הופה, טראללה, הוזמן לבקר פה בישראל אחד בשם איילון מאסק, ביליונר, גאון מופרע, שגופים יהודיים בארה"ב מאשימים אותו באנטישמיות צרופה. כן הוא רק במקרה גם סופר מיליארדר, חברו של המושחת. והמושחת, מן המפורסמות אוהב חברים ביליונרים. גם כאלו שמביאים מתנות, כי מה זה מתנות בין חברים?

והביליונר הוזמן לבקר בביתם השרוף של משפחות מקיבות בארי, וכעת תשאלו לבטח: מי בחר את עצמו להיות קצין הליווי שלו, של הבילונר?
ניחשתם נכון. חובב הסיגרים ומעריץ האנשים העשירים עם השיער המכסיף, מר ביטחון  (עלאק).  והוא נכנס אליך הביתה, לקיבוץ השרוף, ולבית ההרוס  ומטייל שם עם האורח שלו ופמליה שלמה של עשרות אנשים כאילו הוא בעל הבית. הוא ידוע כי מה ששלכם, שלו, ומה ששלו – שלו.

הוא לא חשב שראוי שהמיליארדר יפגוש את האנשים שעברו שם את הזוועה / הטבח/ האסון ויספרו את סיפורם. הוא פשוט מראה לו בתים שרופים, יש לו מה להראות. תערוכת בתים שרופים.
שאלה – נניח שאותו מאסק היה חוצה כעת את הגבול ורק שני קילומטר משם, מגיע לעזה, ושם לא היו מראים לו בתים הרוסים ומפויחים? אני בטוח שככה הוא יתרשם.

אז תחשבו לעצמכם מי האידיוט שלא חשב על זה?  הלא בתים הם רק קובץ  של בטון ועץ, מונומנטים חסרי נשמה בלי האנשים שבתוכם. בלי סיפור החוויה המטלטלת שהם עברו, הרצח, החטיפה והשבר הנפשי. עם האנשים היו מראים לו את ביתם השרוף ומספרם לו על הזוועה שעברו… אלא שזה לקרה ולא יקרה.

אבל זה הביבי וזוהי מהותו. איש חסר אמפטיה, פסיכופט שמסתכל על העולם רק באופן מנצל  לטובתו. איש יהיר ומתנשא, נהנתן וקמצן שלא יוציא פרוטה מכיסו, מנהיג הססן , דחיין בלתי נלאה, פאניקאי ידוע שמקיף עצמו בעשרות מאבטחים,  שקרן ידוע שלא סופר שום קיבוצניק שבור לב,  ומרגיש שהוא יכול להסתובב אצלו בבית באופן חופשי כאילו הוא בעל הבית.
אגב, מבחינת החוק זו הסגת גבול, אבל בעיני הנאשם,  החוק לא חל עליו ועל בני משפחת צ'אושסקו הישראלית. האיש מחליף צורות וצבעים, חלקלק כצלופח.

תכנית ההתחמקות

להלן תוכנית ההתחמקות של הצלופח ביבי

זוכרים מה עשה ראש האופוזיציה ביבי לראש הממשלה אולמרט בגמר מלחמת לבנון השנייה?  אלפי אנשי מילואים בראשותו של רס"ן נפתלי בנט ( כן כן. הוא היה העוזר של ביבי אז), עלו על ירושלים והקימו קול צעקה אדיר על הפשלות של המבצע.
ועתה,  אחרי הפשלה הזוועתית של טבח השבת הארורה ה-7 באוקטובר 23, מתכנן הנאשם לחילופין הצלופח נתניהו את עתידו הפוליטי כאילו שום דבר לא קרה – הוא בונה על כך שאזרחי המדינה יחזרו לחייהם הקודמים של לפני האסון שהביא עלינו וישכחו את פשעיו ואת הפקרתם. מחקו חיוך מפניכם, לדעתכם הוא לא יוכל להיוותר ראש ממשלה?
לא, לא גבירותי ורבותי, הוא מתכנן להישאר בשלטון לעוד הרבה, הרבה שנים. כמכור לסם, הוא לא יתנתק מפטמות הכסף, כוח, שלטון ותאוות התפנוקים. ממש לא. כשאנחנו הציבור, נחשפנו לזעעות השבת הארורה, הוא כבר הפעיל את מכונת התרעלה שתאפשר לו לחמוק מאחריות – אותה הוא לא לקח על עצמו עד היום.  כך הצליח הצלופח להרדים את כולם אחרי אסון מרון וכך גם בכל פעם, אחרי כל חשיפה של אסון חדש שהביא על המדינה – ושהגיע תחת שלטונו, הוא מתמרן החוצה. כולם אחראים והוא? לא ידע, לא שמע, לא אמרו לו..  הנה, גם כאשר כסוף השיער הפך מחשוד לנאשם בפלילים – הוא התחמק מזה כמו צלופח וניראה בלתי מנוצח. זוכרים את הצילום האומלל שלו בבית המשפט המחוזי בירושלים? שלו עם שריו – שפוטיו? כך גם הפעם. הוא לא הגיע לבארי, אבל בהחלט דפק פוטו-אופ עם האדון מאסק. אז פעם זה היה טראמפ ידידו הטוב, כעת זה מאסק.

נתניהו ומאסק בבארי (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)

הם, הביליונרים  לא לומדים שאצל  ה-ביבי, שרה ויאיר, פראיירים לא מתים – הם רק מתחלפים.  אבל הפעם חייבים אזרחי ישראל, כל האזרחים וכולנו בתוכם בהם בגד ושאותם הפקיר – להיות מאוד ערניים ומאוד חשדנים מול הנוכל הנאשם – שעוסק בשוד הקופה הציבורית ופוליטיקה בזמן מלחמה.
הנה, אביא לכם צטוט מי הצטרף לחרם על מאסק: הוושינגטון פוסט מסר השבוע כי לא יפרסם יותר ברשת X (טוויטר לשעבר). העיתון האמריקני משלב ידיים עם רשימה הולכת ומתארכת של חברות שנמנעות מלשתף תכנים ברשת החברתית של איל ההון – בעקבות הדהוד תוכן אנטישמי ונאו-נאצי. אבל ביבי, כן. למאסק טוב לבקר כדי להבהיר שאיננו אנטישמי, לביבי זה טוב.. כי כבר הסברתי לכם.


נסיך הכתר בצילום פטו-אופ במוקד איחוד והצלה. הכל מתוכנן

קראו שוב  את דבריו של ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין: "נתניהו היה בהלם קרב במשך השבועיים הראשונים והממשלה לא תפקדה בכלל, רק הארגונים האזרחיים והחברה הישראלית. כבר בתקופתי ראינו את הליכת החמאס לכיוון של חטיפות המוניות ומבצעים גדולים. התרחיש היה ידוע מראש, אבל כשאתה שבוי בקונספציה, יכניסו לך פיל ורוד לחדר ויגידו לך שזה חתול קטן וצהוב".

עצתי לכם – הישארו ערניים!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן