Skip to content

משפחות החטופים: איש מטעם נתניהו לא פנה אלינו בבקשה להיפגש

בכיכר החטופים התאספו אמש משפחות החטופים והדאגה ניכרת בפניהם. אתמול דרשו המשפחות להיפגש עם נתניהו וקבינט המלחמה, רק בני גנץ וגדי איזנקוט השיבו בחיוב, נתניהו התעלם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אתם לא לבד", אמר אמש (שבת) אלוף מיל' נועם תיבון, לקהל משפחות החטופים והנרצחים שהתאספו בקריה בתל אביב. מאות בני משפחה ומפגינים נוספים התאספו בקריאה להחזיר את החטופים- עכשיו. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול (יום שבת) במסיבת העיתונאים שכינס כי הנחה את הצוות שלו לקבוע לו פגישה עם בני משפחות החטופים, אך הבוקר (ראשון) טוענים במטה: הוא לא אישר הגעה למפגש איתנו.

אתם לא לבד – האלוף מיל' נעם תיבון (צילום: ציפי מנשה)
הפגנת משפחות החטופים (צילום: ציפי מנשה)
צילום: ציפי מנשה
בוזזים את התקציבים – צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נטען כי אחרי שאתמול ב-16:30 דרשו השבים ובני משפחות החטופים שנותרו מאחור להיפגש בדחיפות עם קבינט המלחמה, רק השרים בני גנץ וגדי איזנקוט השיבו בחיוב, נתניהו לא. אמש הופיע נתניהובגפו למסיבת עיתונאים. חבר קבינט המלחמה המצומצם בני גנץ לא הוזמן אליה ושר הביטחון גלנט סירב להגיע והעדיף להעביר הצהרה מצולמת משל עצמו. גורם בכיר בליכוד אמר על המתיחות בין גלנט לנתניהו כי גלנט מתעלם במכוון מהעובדה שהוא כפוף לרה"מ ומכך שההחלטות מתקבלות במשותף. ברוב ההצהרות הוא אפילו לא מזכיר את רה"מ. גלנט פועל בעצת היועצים האסטרטגיים שלו. "הוא חושב שבדרך זו עניין האחריות ייפול רק על נתניהו – זה מעיד שהוא מנותק מהמציאות" טען הגורם הבכיר. נתניהו מצידו אמר כי במסיבת העיתװנאים כי גלנט בחר שלא להופיע איתו לפני הציבור מסיבות הידועות לגלנט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן