Skip to content

שר החוץ – הדרכון הדיפלומטי ונתניהו ג'וניור

אלי כהן,  עסוק בלריב עם אנשי המקצוע של המשרד, כי הוא רוצה להעניק דרכון דיפלומטי ליאיר נתניהו שחזר ממיאמי, אחרי שהשתזף וגם עזר שם למדינת ישראל.. רק מרחוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במה לדעתכם עוסק אלי כהן, שר החוץ בימים אלה?, נכון שכאנשים הגיוניים ואופטימיים, בא לכם להגיד שהוא מתעסק בעיקר בהסברת האינטרס הישראלי בעולם ובהדיפת הגל האנטישמי?
אתם טועים.

*אלי כהן,  עסוק בלריב עם אנשי המקצוע של המשרד, כי הוא רוצה להעניק דרכון דיפלומטי ליאיר נתניהו שחזר ממיאמי ואחרי שהוא עזר שם למדינת ישראל מרחוק בהשתזפות, יציאה מן הארון, גמילה, וקצת בהסברה, ( הכוונה לניסיון נואל שהם צילמו והפיצו תמונה שהוא כביכול מעמיס חבילות לישראל).

*אז החדשות הטובות הן שהבן האובד חזר לאמו המודאגת, כמובן אחרי שהוא גמר לצלם את עצמו בעמדת חובש בעמותת "עזר מציון" כשהוא מתחזה להיות מתנדב למאמץ המלחמתי.
*אלי כהן חושב, שלילד"ז,יש כישורים דיפלומטיים בהפצת רעל, סחי והשפרצת טינופת על סביבתו.

*סליחה. אני לא יודע מה קורה לי, אני מתנצל. שוב ברחה לי האמת העירומה.

*אני אנסח שוב: שר החוץ בטוח שאימא של הילד קקות תשמח אם בנה יקבל דרכון דיפלומטי ויוכל לצאת על חשבון המדינה במסע הסברה על מנת לסייע לקידום הדימוי הפרזיטי שדבק בו. שקוף – הג'וניור "יצא להסביר", ויקבל שכר מישראל באמצעות תחזוקה והחזקה כלכלית על חשבן משלם המיסים.

קים ג'ונג און ובתו (צילום: KCNA דרך רויטרס על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

*כמו בצפון קוריאה, בחצר הממלכה של משפחת צ'אושסקו הישראלית,  עבדיו של העריץ יודעים מה מצופה מהם.

*על פי פרסום של העיתונאי  גידי וייץ ב"הארץ", משרתם הנאמן של הגבירה והגביר, שר החוץ אלי כהן הורה להנפיק דרכון דיפלומטי ליאיר נתניהו, שמשפחתו טוענת בתוקף שאין לו לכאורה כל תפקיד רשמי.

* אבל.. אלי כהן יודע שאחרי המלחמה תהיינה פה בחירות, ולכן הוא מורה גם להנפיק דרכוני שירות נחשקים לחברי ליכוד בעלי השפעה במרכז.

*אין תמה, שאנשי המקצוע במשרד החוץ סברו כי המבקשים אינם ראויים לדרכון, אך השר עקף אותם. מי סופר אותם? הם בסה"כ פקידונים. יאיר ג'וניור הוא בן הגביר שמנחה את הגביר – עובדה.

* ובדילוג אסוציאטיבי למקום אחר בעולם: לאחרונה פורסם כי בתו של קים ג׳ונג און משמשת בתפקיד משמעותי במכונת התעמולה של אביה.

*ואצלנו, כנראה שהשליחות והמסירות למכונת הרעל של הביבי,  מחייבים ניצול יעיל של זמן בשדות תעופה והגנה מפני השלטון המקומי בעת נדידה בין אתרי נופש ובתי מיליארדרים.

* היידה ביבי! השביעי באוקטובר 23 היה רק חלום ביעותים. ביבי סבור שהפוליטיקה והשרידות שלו ושל משפחתו קודמת לכל. עולם כמנהגו נוהג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן