Skip to content

טייבה: נעצרו לאחר חשיפת רימוני רסס, סמים וכסף רב בביתם

במהלך חיפוש ממוקד במתחם מגורים בעיר נחשפו אמצעי החבלה, הכסף והסמים. שלושה בני משפחה אחת נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה בני משפחה אחת, תושבי טייבה, נעצרו היום (רביעי) לאחר פשיטה שנערכה במתחם מגוריהם בה נחשפו רימוני רסס צה"ליים, זהב, מנות אקסטזי, חשיש וכסף מזומן.
בלשי תחנת טייבה, לוחמי יס"מ שרון בשילוב יחידת הכלבנים במחוז מרכז, בצעו הערב אכיפה מבצעית מוגברת בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים. בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במתחם בעיר בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז ולוחמי יס"מ שרון במסגרתה חשפו 2 רימוני רסס צה"לים, 3 ק"ג חומר חשוד כסם מסוג חשיש, 5000 מנות אקסטזי, כ 700 גרם זהב ו 100,000 ₪ שמקורם אינו ידוע.

הסמים והכסף שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)
רימוני הרסס שנתפס (צילום: משטרת ישראל)ו

בתום החיפוש עצרו בלשי התחנה את שלושת בני המשפחה ובתום חקירתם בהתאם לצרכי החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם. חבלני המשטרה בחנו את הפריטים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור ובסיום הועברו כלל הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות מז"פ של משטרת ישראל. מהמשטרה נמסר כי תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן