Skip to content

אבארט 500e טוריסמו החשמלית בישראל

האבארט 500e טוריסמו תוצע בשתי גרסאות מרכב, האצ'בק וקבריו. מצוידת בסוללת 42 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 255 ק"מ, וטעינה מהירה בקצב של 85 קוט"ש. המחיר החל מ 220 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יבואנית הרכב סמלת, משיקה בישראל את האבארט  500e טוריסמו האיטלקי בגרסת האצ'בק במחיר 220 אלף ש"ח ובגרסת קבריו במחיר 230 אלף ש"ח. בעקבות המעבר לגרסה החשמלית, סמלת משיקה בנוסף את האבארט 595 נובלורי S, הזדמנות אחרונה לאבארט בנזין ידנית – גרסה עדכנית ומשודרגת לרכב הספורט השובב במחיר של 160 אלף ש"ח.

אבארט טוריסמו החשמלית החל מ 220 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
אבארט טוריסמו החשמלית החל מ 220 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

האבארט החדשה מציעה התנהגות כביש מצוינת, תגובות זריזות יותר, כניסה טובה יותר לפניות ויכולת יציאה מהן במהירות גבוהה יותר. באמצעות סוללת 42 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 255 ק"מ, וטעינה מהירה (DC) בקצב של 85 קוט"ש, היא משלבת את ביצועי העקרב עם הנעה חשמלית חדשנית ומציעה תאוצה מצוינת יחד עם אפס פליטת מזהמים.

על מנת לספק אנרגיה חשמלית הדרושה לנסיעות היומיומיות הממוצעות (כ-40 ק"מ), יספיקו פחות מ-6 דקות של טעינה מהירה בקצב . הנהגים הממהרים ישמחו לשמוע שהטעינה המהירה מסוגלת לספק 80% מטווח הנסיעה תוך 35 דקות בלבד, מה שיאפשר להם לחזור וליהנות מביצועי האבארט תוך זמן קצר.

קצב טעינה מהיר (צילום באדיבות היצרן)
קצב טעינה מהיר (צילום באדיבות היצרן)

האבארט 500e טוריסמו החדשה מציעה שלושה מצבי נהיגה בלעדיים המוכוונים לטובת ביצועים:  Scorpion Street, Turismo ו-Scorpion Track. שלושת המצבים מעניקים לנהגים חופש בחירה מוחלט על מנת שיוכלו ליהנות מהעוצמה והיכולות של האבארט בכל תוואי דרך.

סאונד ייחודי – האבארט 500e טוריסמו מגיעה עם צליל ייחודי הנובע מרמקול חיצוני המצוי בתחתית המכונית, המשחזר צליל גיטרת רוק, בכל פעם שהמכונית מותנעת או מכובה. למרות שקיימת גם אופציה לניתוק הרמקול.

חזית האבארט זוכה כעת למראה ספורטיבי יותר – בחזית המכונית מופיע הכיתוב 'אבארט' החדש בצבע אפור טיטניום, במיקום גבוה ובולט יותר, לידו מופיעות יחידות התאורה החדישות והרשת הקדמית המשלימה את המראה המיוחד.

דגמי אבארט החדשים (צילום באדיבות היצרן)
דגמי אבארט החדשים (צילום באדיבות היצרן)

בתא הנוסעים מודגש העיצוב הספורטיבי על ידי דיפוני הקורות והתקרה הכהים העטופים באלקנטרה, חומר איכותי ונעים למגע. גלגל ההגה, המצופה בעור ובאלקנטרה, יחד עם חיפוי לוח המחוונים העטוף באלקנטרה גם הוא.

בנוסף, האבארט 500e טוריסמו כוללת שלל מערכות לטובת נוחות ביום יום, טכנולוגיה עדכנית ובטיחות גבוהה יותר, כגון מושבים קדמיים המציעים חימום, משטח טעינה אלחוטי, מצלמה אחורית והתרעה על רכבים הנמצאים בשטח מת.

תא נוסעים ספורטיבי ומעוצב (צילום באדיבות היצרן)
תא נוסעים ספורטיבי ומעוצב (צילום באדיבות היצרן)

לרשות הנהג שני מסכים גדולים המגיעים בכל רמות הגימור – מערכת מולטימדיה Uconnect חדשה המוצגת על מסך מגע בגודל "10.25 ולוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "7 המציג גרפיקה ייעודית של אבארט. התצוגה עוצבה במיוחד עבור האבארט החשמלית החדשה ומאפשרת ללקוחות לעקוב אחר ביצועי הנהיגה בזמן שהם מגלים מחדש את ההנאה והריגוש מהנהיגה.

שני מסכים גדולים המגיעים בכל רמות הגימור (צילום באדיבות היצרן)
שני מסכים גדולים המגיעים בכל רמות הגימור (צילום באדיבות היצרן)

אבארט 595 נובלורי S – דגם זה נקרא על שם  Tazio nuvolari נהג המרוצים האגדי שהתחרה וזכה במרוצים רבים, בין היתר גם עם אבארט, בשנות ה- 50. דמותו של נובולרי באיטליה היא סמל לגאווה לאומית בקרב קהל חובבי הנהיגה והספורט המוטורי.

צילום באדיבות היצרן
צילום באדיבות היצרן

שי פלדמן, מנכ"ל סמלת מסר: "אבארט הינו מותג רכבי ספורט איטלקי ייחודי, לקוחותיו הנאמנים הם חובבי נהיגת כביש אשר שמים דגש על חווית הנהיגה. האבארט 500e החדשה מסמנת את כניסתו של המותג לעידן החדש, ומציעה ביצועים ואופי הודות לאלמנטים הספורטיביים. האבארט החשמלית החדשה מציגה אלמנטים עיצוביים שהופכים אותה לייחודית ומושכת את העין ויחד עם זאת, היא מספקת חוויית נהיגה מרגשת יותר מאי פעם המיועדת לאנשים שמעוניינים בתחושת החופש והריגוש".

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן