Skip to content

החוצפה בשיאה – פרץ לבית מגורי משפחה כשדייריה בהלוויית אחד מבניהם שנרצח במתקפת הטרור במסיבה ברעים

בגסות לבו הגיע החשוד לאחר הפריצה, לבית הכנסת בו קיימה המשפחה תפילה, כששרשרת בנם הנוסף שנרצח (שבאותה עת נחשב כנעדר) תלויה על צווארו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודשים האחרונים מתנהלת חקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים, בעקבות מספר מקרים של גניבות, התפרצויות לכלי רכב ולדירת מגורים בדרום העיר ירושלים, כשהמכנה המשותף לכולם הוא החשוד בביצוע המעשים- בן 51 תושב ירושלים. על פי החשד, החשוד פרץ במהלך החודשים האחרונים לשלושה כלי רכב ומחלקם גנב רכוש. בנוסף במהלך חודש אוקטובר, ימים ספורים לאחר הטבח שביצע ארגון הטרור ״חמאס״ במסיבת "נובה" ברעים ובדרום בכלל, הוא פרץ לדירת מגורים באזור מגוריו בעת שבני המשפחה ליוו בדרכו האחרונה את בנם שנרצח במסיבה.
לאחר הפריצה, הגיע החשוד לבית הכנסת בו קיימה המשפחה תפילה, כששרשרת בנם הנוסף שנרצח (שבאותה עת נחשב כנעדר) תלויה על צווארו. רק בבדיקה שערכו דיירי הבית לאחר מכן, הם הבחינו כי ביתם נפרץ ונגנב רכוש רב.

אילוסטרציה – משטרת ישראל

במסגרת החקירה במשטרה, הוצא כנגד החשוד צו מעצר בבימ"ש נגד החשוד שהיה בבריחה. הלילה במהלך טיפול שוטרי סיור תחנת רחובות באירוע רעש בפארק ציבורי, נבדקו הנוכחים וביניהם החשוד. כשהבין כי בכוונתם לעכבו, החל במנוסה במטרה לחמוק מהם ללא הצלחה והוא נעצר על ידם. בהמשך הובא על ידי שוטרי מחוז ירושלים אל חדר החקירות בתחנת מוריה. היום, יובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים לטובת הארכת מעצרו לצורך המשך פעולות החקירה בעניינו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן