Skip to content

אלא על שנתה את שם טיסה לציון מאה ימים לחטיפה – שופטת השלום שחררה את כל עצורי ההפגנה שהתקיימה למענם

טיסת אל על לנמל תעופה JFK שנתה את שמה לאות הזדהות עם החטופים שמצויים 100 ימים בידי החמאס. בית משפט השלום שחרר את שבעת העצורים מההפגנה אמש וקבע כי לא הוצגה בפניו שום סיבה למעצרם. עו"ד גבי לסקי: הם יכולים לתבוע את המשטרה על סבל ונזק שנגרמו להם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אל על שנתה שם טיסה לציון 100 ימים שהחטופים מוחזקים בשבי: טיסת אל על LY001 שהמריאה היום (ראשון)  ב-1:00 מנתב"ג לנמל התעופה JFK בניו יורק תיקרא . החברהLY100 שינתה את שמה של הטיסה המזוהה ביותר עמה, LY001 שהמריאה מתל אביב לנמל התעופה JFK שבניו יורק, לטיסת LY100. לאורך משך הטיסה כולו, מול יחידות הבקרה העולמיות השונות, השתמשו צוות הטייסים בשם EL AL 100 והדהדו את המעשים הנוראיים שביצעו חמאס לפני 100 ימים. מהחברה נמסר כי בנוסף, הרקע באתר אל על ובאפליקציה הוחלף גם הוא והותאם למסר של ״100 הימים״, וכך גם בכלל המסכים במטוסי אל על ובדלפקי הצ׳ק אין בנתב״ג. בכל טיסות אל על שימריאו היום תישמע כריזה ייעודית שמטרתה להדהד את סיפור 136 החטופים לאלפי נוסעינו בארץ ובעולם.  על פי דיווח שפורסם היום ב"דיילי מייל  הבריטי" נכתב כי: משלחת חמאס ביקרה בדרום אפריקה לפני שהגישה את התביעה לבית הדין בהאג. גורם ישראל הגיב – "מדובר בהוכחה נוספת ליחסים החמימים בין חמאס לדרום אפריקה".

צילום: ציפי מנשה
צילום המודעה: יח"צ (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
אחד העצורים- גלעד בשן מובא לפני השופטת (צילום: ציפי מנשה)


מעצרו של גלעד בשן (צילום: ציפי מנשה)

עורכת הדין גבי לסקי לסקי: לא הייתה שם הצדקה למעצרם – ביכולתם לתבוע

בתוך כך שחרר היום בית משפט השלום בתל אביב 7 עצורים שהפגינו אמש וצעדו על פני קפלן כשחלקם ירד לנתיבי איילון. העצורים כולם שוחררו ללא תנאי ובלי תנאים מגבילים. שופטת השלום רוית פלג בר-דיין בפניה הביא המשטרה את העצורים, שחררה את כולם ללא תנאי וללא הגבלות שהן. בכל תיק שהוגש לה על ידי המשטרה בנוגע לכל עצור, קבעה השופטת כי "עיינתי בתיקי החקירה ואני קובעת כי לא מצאתי קיומו של חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, אשר על כן אני מורה של החשוד לאלתר וללא תנאים מגבילים. עורכת הדין גבי לסקי, שייצגה את העצורים אמרה כי לא היה לה ספק שהעצורים ישוחררו וללא כל תנאי. "לדעתי הם יכולים לתבוע את המשטרה על הסבל שנגרם להם עקב מעצר לא חוקי ושהייתם בבית המעצר אבו כביר", אמרה לנסקי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן