Skip to content

משפחות החטופים בדרישה לקבינט " כנסו ועידה בינלאומית שתוביל להסכם מיידי לשחרור כל החטופים"

משפחות החטופים דורשות מקבינט המלחמה: "ימי החסד שלכם נגמרו. אנחנו חיים בתוך רולטה רוסית. הזמן של החטופים נגמר. כנסו ועידה בינלאומית שתוביל להסכם מיידי לשחרור כל החטופים" אלי אלבג, אביו של לירי אלבג במסר חריף לחברי הקבינט:״תסתכלו לבת שלי בעיניים. 104 ימים גררתם רגליים, אני אומר לכם- די!״
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב (יום ה’) התקיימה מסיבת עיתונאים בה משפחות החטופים יצאו בהצהרה משותפת וברורה: תם זמן התירוצים. אנו דורשים מהממשלה ליזום יחד עם ארה״ב ועידה בינ״ל לצורך גיבוש הסכם מיידי לשחרור החטופים. כל עיכוב בעסקה עולה במחיר חייו של חטוף נוסף.

104 ימים בהם החטופים נמצאים עשרות מטרים מתחת לפני האדמה במנהרות חשוכות בשבי חמאס – דאעש. משפחות החטופים דורשות מקבינט המלחמה ליזום יחד עם ארה״ב ועידה בינ״ל, בה יגיעו להסכם שחרור החטופים באופן מיידי.

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג החטופה בעזה (צילום מטה משפחות החטופים
אלי אלבג, אביה של לירי אלבג החטופה בעזה (צילום מטה משפחות החטופים

דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט שנחטף מביתו בניר עוז:״אנחנו כאן כי נפל דבר. נגמר לנו הזמן. זו רולטה רוסית, כל משפחה משאירה דלת פתוחה  ואור דולק כי אולי יבואו להודיע לה את בשורת האיוב. הבטיחו לנו לחלץ את החטופים במקביל למיטוט חמאס, מסתבר שלא זה ולא זה קורה. החמאס נשאר איתן בעזה וקובע לנו תנאים. החטופים עדיין בעזה. נתנו לראש הממשלה 104 ימי חסד. ימי החסד נגמרו, עכשיו צריך להביא תוצאות. אנחנו הולכים לפעול בכל הכלים כדי להציל חיים של אנשים. אנחנו לא הולכים לשחרר חטופים, אנחנו הולכים להציל חיים של אנשים ואנחנו נעשה כל מה שממשלת ישראל חוששת לעשות".

דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט (צילום מטה משפחות החטופים)
דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט (צילום מטה משפחות החטופים)

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג החטופה בעזה: "אני רוצה שקבינט המלחמה יסתכל לבת שלי בעיניים, במשך 104 גררתם רגליים. יש לי הרגשה שאתם גוררים רגליים וכשאני אומר גוררים רגליים. אני לא מוכן לזה יותר, אבל לא רק אני. גם לא 200,000 החיילים ששומרים עלינו ולא יודעים מה יהיה ביום שאחרי. יום יום אנחנו שומעים על עוד אחד שנרצח בשבי כמו רולטה רוסית. מי יהיה הבא בתור?. אז אני אומר לכם – די, אין זמן. עד כאן. אנחנו נתחיל להוציא לפועל כל מה שלא רצינו לעשות עד היום ואנחנו נאגור את כל המדינה, נבקש מכל האזרחים שיצאו לרחובות.

שיר, הבת של קית׳ ואביבה סיגל, (צילום מטה משפחות החטופים)
שיר, הבת של קית׳ ואביבה סיגל, (צילום מטה משפחות החטופים)

שיר, הבת של קית׳ ואביבה סיגל, אביבה חזרה מן השבי וקית׳ עדיין מוחזק בעזה: "נמאס לנו לחכות, נמאס שאתם משקרים  לנו בעיניים שאתם עושים הכל. אתם לא עושים הכל!. אבא שלי בעזה 104 ימים ואתם לא עושים הכל כדי שהוא יחזור לכאן.  אנשים מתים בשבי ואנחנו רוצים לקבל את האהובים שלנו בחיים והאחריות היא רק שלכם.  בחרנו בכם כדי שאתם תקבלו החלטות קשות ותביאו ביטחון למדינת ישראל. ולהביא ביטחון זה להביא את האנשים שלנו בחיים הביתה. אנחנו דורשים מכם לכנס ועידה שתכלול את כל המעורבים בדבר, שתשב 80 שעות ולא תישן ולא תאכל עד שתגיע להסכמה ופתרון. כמו שאנחנו לא אוכלים וישנים כבר 104 ימים. אנחנו הפסקנו להיות נחמדים, לבוא לפגישות איתכם ולהנהן כשאתם אומרים שאתם עושים הכל. תפסיקו לשקר לנו! אתם לא עושים הכל.

אלה בן עמי, הבת של אוהד ורז בן עמי, רז חזרה מן השבי ואוהד עדיין מוחזק שם: ״אמא שלי שבה משבי חמאס ואבא שלי אוהד עדיין נמצא שם. אמא שלי אמרה שעוד שבוע היא לא הייתה שורדת וחוזרת אליו בחיים. ועכשיו יש 136 חטופים שנמצאים שם כפול זמן ממנה. אני מרגישה שנכנסנו לקפאון בממשלה, בעולם, ששום דבר לא מניע לפעולה. די לקיפאון!. מדינת ישראל חייבת להפסיק לשבת בחיבוק ידיים ולחכות.  אם צריך להפוך את המדינה נהפוך אותה. אני אעמוד מול המשאית כי אבא שלי לא ישרוד שם עוד יום ולא עוד 136 חטופים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן