Skip to content

משפחות החטופים הפגינו באיילון: "נחריף את צעדי המחאה נגד הממשלה"

חלק מהמפגינים ובהם גם בני משפחות החטופים ירדו לנתיבי איילון וחסמו לזמן קצר את התנועה. שבעה מהם עוכבו ובהם בני משפחות החטופים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבעה  מפגינים נעצרו הערב (חמישי) בהפגנת מחאת משפחות החטופים לשם לשחרור החטופים בעזה. המפגינים חסמו את נתיבי  את נתיבי איילון. העצורים וביניהם בני משפחות החטופים נלקחו לתחנת המשטרה מרחב ירקון. ממשטרת ישראל נמסר כי "לפני זמן קצר ירדו קומץ מפירי סדר לאיילון, הדליקו מדורות בכביש וביצעו חסימה של התנועה למשך מספר דקות. כוח משטרה שהגיע מיד למקום, פינה אותם מהכביש והשיב את תנועת כלי הרכב לסדרה", עוד הוסיפה המשטרה כי "במהלך הפינוי עוכבו לחקירה שבעה מפירי סדר". בסמוך לחצות שוחררו כך העצורים ללא תנאי ממגביל ומבלי שנחקרו.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

בהצהרה שנשאו בני משפחות חטופים הם אמרו כי בכוונתם להחריף את צעדי המחאה נגד הממשלה ולמען שחרור יקיריהם. דני אלגרט, אחיו של איציק מניר עוז שנחטף לרצועה, אמר כי בכוונת בני המשפחות "לפעול בכל הכלים כדי להציל את חייהם של אנשים – אנחנו נחסום את הסיוע ההומניטרי בגופנו", אמר אלגרט. הוא ציין כי הוא מוכן "לעמוד על הכביש כשהמשאית מגיעה ולהידרס. נעשה פעולות קיצוניות שיזעזעו את אמות הסיפים של כל המדינה והעולם".
בתוך כך שודר הערב ראיון עם השר גדי איזנקוט לתכנית "עובדה" שאמר כי האחריות של ראש הממשלה בנימין נתניהו למתקפת 7 באוקטובר היא "חדה וברורה". "ראש הממשלה הוא ראשון, הוא מעודכן גם מצה"ל וגם משב"כ והוא היה מעורב, אני מכיר את המעורבות שלו בבניית הגדר ומעורבות אחרת. הוא נושא באחריות חדה וברורה. לא צריך לקחת את האחריות, היא שם", אמר בריאיון לאילנה דיין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן