Skip to content

משפחות חטופים הפגינו מול בית נתניהו בקיסריה

משפחות החטופים לצד משפחות החטופים הנרצחים מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה: ״לנרצחים כבר נגמר הזמן. עצור את ההוצאה להורג! לא מוכנים לשמוע על עוד חטופים מתים״. תא"ל מיל' אמיר השכל עוכב ושוחרר לאחר שהחל להקריא מול חווילת נתניהו אתצ שמות החטופים.ות (בהכנת הכתבה השתתפה גם ציפי מנשה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש, בפתחו של היום ה106 בו יקיריהם עדיין מוחזקים בתנאים מחפירים ומענים בשבי, קיימו משפחות החטופים הצהרה לתקשורת במתחם בו הקימו אוהלים מחוץ לביתו של ראש הממשלה.

אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי (צילום מטה משפחחות החטופים)
אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי (צילום מטה משפחחות החטופים)

אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי החטוף בעזה: ״היום אחה״צ הגעתי לכאן לקיסריה והכרזתי על שביתת רעב עד שראש הממשלה יצא מביתו יגיע וידבר איתה אנחנו יודעים שיש עסקה על השולחן. עכשיו רק צריך לאשר את ההסכם ולהחזיר את כל החטופים הביתה! עידן, הילד שלי, נמצא שם 106 ימים עם אותם בגדים שבהם נחטף – בגדים קצרים. אני עם מעיל וקר לי! מה הוא  רגיש? אדוני ראש הממשלה, אני מבקש שתצא אלינו אנחנו פה מול הבית שלך. תצא לדבר איתנו.

אלון אדר, בן דודו של תמיר אדר ז״ל (צילום מטה משפחות החטופחיים)
אלון אדר, בן דודו של תמיר אדר ז״ל (צילום מטה משפחות החטופים)

אלון אדר, בן דודו של תמיר אדר ז״ל ״אני פה בשביל תמיר ושאר המשפחות. הסוף שלנו לא היה טוב – הוא נגמר במוות ועצב ואני פה כדי לתת תקווה למשפחות היקרות שנלחמות בשביל להחזיר את יקיריהן הביתה בחיים.  אני יודע שלקבינט המלחמה יש אופציה לתת למשפחות האחרות סוף אחר – סוף טוב יותר. ענבל צח, בת דודתו של טל שוהם: לא בעוד שבוע אלא עכשיו! אין לנו שניה לחכות. להם אין רבע של שניה לחכות״

 (צילום מטה משפחות החטופים)
(צילום מטה משפחות החטופים)

אודי גורן, בן דודו של טל חיימי ז״ל: ״לטל הזמן כבר לא משנה ולא ישנה – המשפחה רק מחכה לקבור אותו באדמות הקיבוץ. יש סביבנו הרבה מאוד אנשים אהוביהם בחיים ורק השבוע התבשרנו ששניים מהם בארון. נתניהו, אומרים עליך שאתה פוליטיקאי משופשף עכשיו הזמן להוכיח שאתה מדינאי טוב. אם יש לך ספק מה ההחלטה הנכונה כדאי להיזכר מה הערכים עליהם הוקמה המדינה – הערכים של כל אלה שכאן ואין להם בן משפחה חטוף ובאו לדרוש יחד איתנו את החטופים בחזרה הביתה בחיים וכדי שנוכל לבנות את האמון עם המדינה מחדש.
הבוקר (שבת) הגיע תא"ל (מיל') אמיר השכל עם שתי נשים אל מול חווילתו של נתניהו בקיסריה נעמד במרחק העולה על 150 מטר מבית נתניהו והחל להקריא את רשימת החטופים.ות. "בנימין נתניהו שבת שלום", כרז השכל: בעוד אתה ספן בבית בשבת,  136 אזרחים, חיילים וחיילות נמצאים במנהרות בעזה. צריך להציל אותם, אני מבקש להקריא בפינך את שמות החטופים" דקות ספורות לאחר שהחל להקריא את שדמות החטופים הגיעו שליו שוטרי תחנת חדרה, עצרו אותו וחטפו גם את הטלפון הסלולרי. כחצי שעה לאחר מכך, שוחרר השכל. לשאלת מגפון בעוון מה עוכב / נעצר ועל איזה סעיף בחוק הוא עבר המהווה עבירה שלצידה מעצר, טרם ענתה המשטרה. במידה ותשיב, התגובה תפורסם כאן במלואה.


מעצרו / עיכובו של השכל. (צילום: נאווה רוזוליו בטוויטר ועל פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

מגפון מביאה בפניכם שוב, את שמות כל החטופים.ות ששוהים ברגעים אלו במנהרות בעזה, ומצבם לא ידוע:
דניאל פרץ. עידן שתיוי. חנן יבלונקה. אלמוג סרוסי. אלכס דנציג. רומי גונן. עופר קלדרון. יורם מצגר. שגב כלפון. סשה אלכסנדר טרופנוב. ליאור רודאיף. איתן הורן. יאיר הורן. עמירם קופר. איתי סבירסקי. דורון שטיינברכר. שלמה מנסור. גדי משה מוזס. אברהם מונדר. שירי ביבס. כפיר ביבס. אריאל ביבס. ירדן ביבס. פרחאן אלקאדי. ארבל יהוד. דולב יהוד. עודד ליפשיץ. טל שוהם. עמית בוסקילה. דוד קוניו. נועה ארגמני. פרננדו מרמן. לואיס נורברטו הר. אלקנה בוחבוט. אלי שרעבי. צחי עידן. כרמל גת. אלמוג מאיר ג'אן. עומר שם טוב. עמרי מירן. אביתר דוד. אוהד יהלומי. אליה כהן. נדב פופלוול. שלומי זיו. איציק אלגרט. ביפין ג'ושי. אוריון הרננדס ראדו. עדן ירושלמי. חיים פרי. יאיר יעקב. יוסף אלזיאנדה. יגב בוכשטב. עומר ונקרט. יוסף חיים אוחנה. גלי ברמן. זיו ברמן. איתן מור. אריאל קוניו. אוריאל ברוך. נמרוד כהן. איציק גרלנטר. רום ברסלבסקי. עומר נאוטרה. אלכס לובנוב. מתן אנגרסט. קית' שמואל סיגל. רן גוילי. אורי דנינו. איתי חן. לירי אלבג. קרינה ארייב. נעמה לוי. דניאלה גלבוע. תמיר נמרודי. עידן אלכסנדר. מקסים הרקין. אגם ברגר. רון בנימין. אמילי תהילה דמארי. סטיאן סוונאקאם. גיא גלבוע דלאל. וואטצ'רה סריון. נטפונג פינטה. מוחמד אלאטרש. הישאם א-סייד. אברה מנגיסטו. אבינתן אור. הירש גולדנברג פולין. אלון אהל. מתן צנגאוקר ויוסי שרעבי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן