Skip to content

דיירקט פיקס – תיקון סלולר מקצועי בשירות עד הבית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אילו שירותים ניתן להיעזר בחברת דיירקט פיקס

מחפשים מעבדה מקצועית ואמינה לתיקון המכשיר הסלולרי שלכם? יש לנו בשבילכם את המקום המתאים- חברת דיירקט פיקס היא הוותיקה ביותר בישראל (2010) לתיקון ושירות עבור מכשירי הסלולר השונים. החברה יכולה לשלוח אליכם טכנאי על כל צרה שלא תיהיה במכשיר הטלפון שלכם. הטכנאי מבצע בדיקה מקיפה במקום ומטפל בתקלה – בעזרת הציוד מתקדם וחלפים באיכות הגבוהה ביותר.

עוד ניתן לרכוש במעמד התיקון אביזרים שונים במחירים מיוחדים – כגון מטען חדש, כיסוי מדבקה וכו.

עוד תוכלו למצוא בדיירקט פיקס שירותי תמיכה מקצועיים לטיפול מרחוק בכל התקלות תוכנה שיש בסמארטפונים. כל זה ועוד תוכלו לעשות דרך האתר המרהיב והעשיר של החברה. אם אתם עדיין מתלבטים למה כן כדאי לכם לבחור בחברת דיירקט פיקס – המשיכו לקרוא את הכתבה

צילום: freepik

מה עוד ניתן למצוא באתר דיירקט פיקס

דיירקט פיקס היא החברה הטובה ביותר לתיקוני פלאפונים והם יעזרו לכם בכל צורך. עם השירות המקצועי והאיכותי שדיירקט פיקס מציעה, אתם יכולים להיות בטוחים שהמכשיר שלכם יחזור לפעולה בקרוב מאוד. הטכנאים המיומנים והיעילים של דיירקט פיקס יספקו לכם שירות מהיר ואמין, כך שתוכלו לקבל את הפתרון המושלם לכל בעיה. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי תיקון כולל: מסך, שקע טעינה, מיקרופון, סוללה, קורוזיה, מצלמה קדמית ומצלמה אחורית ועוד. כדי לקבל את השירות הטוב ביותר, השתמשו באתר דיירקט פיקס כדי למצוא טכנאי סלולר בקלות ולקבל תיקון מקצועי ויעיל מבלי לצאת מהבית

מעולם לא היה פשוט יותר להזמין תיקון לסמארטפון

באתר החברה תוכלו למצוא מערכת מתקדמת להזמנת תיקון בקלות אפילו מבלי להתקשר לנציג ולהמתין על הקו. המערכת נבנתה בצורה קלה יעילה ופשוטה. כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס לאתר החברה ללחוץ על הכפתור ״הזמן תיקון״ תצטרכו לבחור את סוג המכשיר לאחר מכן בחרו מה היא התקלה שאותה תרצו לתקן כמובן השלב הבא היא להזין את הפרטים שלכם. וזהו תקבלו הצעת מחיר ברגע שתאשרו הטכנאי כבר בדרך אליכם. והתשלום? רק אחרי שאתם מרוצים ובודקים שהכל תקין. אחריות על התיקון היא בדרך כלל למשך 90 ימים. כמו כן תוכלו להוסיף להזמנה גם אביזרים נלווים כגון מגן חדש, מטען וכו. כמובן שניתן להזמין ולהתייעץ עם טכנאי גם בשיחת טלפון וגם שירות מהיר בוואטצאפ. טכנאי יכול להגיע מאליכם הביתה או אליכם לעבודה או לכל מקום שתהיו בו אפילו לחופשה שלכם. זה הוא עידן חדש ופורץ דרך בתחום תיקוני הסלולר.

אז עדיין מתלבטים למה לבחור דיירקט פיקס?

אם אתם עדיין לא סגורים על איפה לתקן את הסמארפון. אז תוכלו להיכנס לאתר החברה ולעיין בכל הפרמטרים החשובים לפני שמזמינים איש מקצוע אלינו לבית. חברת דיירקט פיקס מככבת בכל אתרי הביקורות והחוות דעת. החברה נמדדת באתר מידרג, מופיעה בביקורות של גוגל עם 5 כוכבים. פייסבוק נתנו ציון של 4.9 מתוך 5. כמו כן תוכלו לעיין בעמוד האודות של החברה ולהתרשם מאופי הבעלים של החברה. אם אתם כאלה שלא מתפשרים על איכות התיקון, כאלה שמעריכים שירות מהיר אז דיירקט פיקס היא המענה המדויק בשבילכם. אז תמיד טוב שתכניסו את החברה למועדפים שלכם ותדעו שעל כל צרה יש על מי לסמוך.

https://directfix.co.il/ אז במקרה שעל כל תקלה שלא תהיה כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס לאתר של החברה

לפתוח פניה באתר ולקבל את השירות הטוב ביותר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן